SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prosze o pomoc kogoś doświadczonrgo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] Wyciskanie sztangi wąsko wyciskanie francuskie Ćw(fakultywne) Ściąganie wyciągu górnego Po ile seri i powtórzeń na dane cw ? myslalem zeby w głównych cw robic po 5 a w pozostałych po 3 lub 4 ,a powtórzenia od 10-12 przy wiekszych grupach ,a przy mniejszych 10-14 Z góry dzieki za pomoc Zmieniony przez - pirat2121 w dniu 2015-01-10 16:49:21

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 1/10/2015 3:19:25 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny. Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki SOG dla ciebie za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 759 Data: 10/11/2009 3:53:14 PM Liczba szacunów: 0
  • dzięki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 10874 Data: 2/3/2015 11:30:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o ocene planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, dzieki wszystkim za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1233 Data: 9/6/2008 6:54:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Carb cycling - Dieta to poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] własnego wyrobu ;p Żadnych konserwantów, ulepszaczy i całego tego ścierwa.. Zastosuje twoje poprawki i zaprezentuje, może pod wieczór, poprawioną dietę. Nawet nie wiesz jak jestem ci wdzięczny za tą pomoc. Jeszcze raz wielkie dzięki :) PS. Nie zdzierżyłbym owsianki na wodzie. Musi być mleko Zmieniony przez - adi1993310 w dniu 2010-08-02 14:24:58

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 8/2/2010 2:23:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 90kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok dzięki panowie za pomoc. Odnośnie tej dietki jutro przysiądę i pozamieniam i wrzucę Wam jeszcze uaktualnioną wersję.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1653 Data: 3/29/2012 9:40:06 PM Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do sprawdzenia!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    sproboj kupic kolagen, powinien pomoc

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1477 Data: 4/3/2010 8:17:11 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD do poprawy, kilka pytan

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] nie przekraczajacych 100g, najczesciej marchew zielony ogor ponadto blonnik z otreb i jakis blonnik w proszku mysle moze dorzucic ? jajca z rana w postaci sadzonych mieso z grilla 1-2 kaps tranu do kazdego posilku i prosze o pomoc - co do poprawy ? :) jakies wskazowki, porady dodatkowe ? Zmieniony przez - stoma90 w dniu 2011-04-16 03:25:46

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 940 Data: 4/16/2011 3:01:44 AM Liczba szacunów: 0
  • brak libido, winny tran?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Walnij sobie jakiegoś tribulusa dobrego , mi na to zawsze przysiady głębokie pomagają i aero ale wcale nie muszą pomóc tobie . Wysłałem powiadomkę krzykaczowi on napewno coś zaradzi .

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5856 Data: 1/15/2011 11:31:15 AM Liczba szacunów: 0
  • ok juz zostal przeniesiony:) czy teraz moze mi ktos pomoc w wyborze treningu?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1309 Data: 7/6/2009 8:39:23 PM Liczba szacunów: 0
  • 6 weidera polaczyc z brzuszkami? ja nie wiem, czy dam rade z ta 6W a co dopiero jeszcze zwykle brzuszki heheh ale dobra postaram sie, w koncu aby cos osiagnac trzeba cierpiec :) moze na poczatek glownie poswiece sie bieganiu i pompkom. dzieki za pomoc;)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1309 Data: 7/8/2009 12:18:47 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] a jak mam ulozyc plan? bo raz pisaliscie, ze biegac po treningu, raz ze rano po sniadaniu. a nie lepiej rano na czczo? jesli moglbym was prosic, abyscie mi napisali jakie cwiczenia w jakich porach najlepiej oraz przede wszystkim ile razy w tygodniu? dieta- malo weglowodanow, tak? i duzo bialka? dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1309 Data: 7/8/2009 3:51:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót po dłuższej przerwie - prośba o poradę

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] kcal i po 2 tygodniach cykl z mono? 2. BCAA jeśli tylko przed aero, to wtedy 15-16g, tak? 3. Ile powinienem robić przerwy pomiędzy seriami? Do tej pory robiłem tak: 15 powtórzeń - 1,5 minuty, 10 powtórzeń - 2-2,5 minuty, 5 powtórzeń - 3-3,5 minuty. Jest ok? Dzięki wielkie za pomoc :) Zmieniony przez - frogger89 w dniu 2011-06-16 22:29:05

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 649 Data: 6/16/2011 10:28:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Buty Kalenji na początek biegania?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] taką sól leczniczą o nazwie Salco. Stosował ją ktoś? Podobno dosypuje się ją codziennie do kąpieli i po 3 tygodniach są fajne efekty, kolana już nie bolą, sól uzupełnia mikroelementy, regeneruje mięśnie etc. Znacie ten specyfik? Jeśli nie, macie jakieś inne metody na bolące stawy? Chciałabym oddawać się treningom w 100%. Dzięki z góry za pomoc.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 11994 Data: 4/26/2012 1:35:44 PM Liczba szacunów: 1
  • modyfikować trening?

    Post
    Trening w domu

    [...] i nie jest to nic strasznego... i po za tym gdzie ja napisałem że chcę do wakacji się wyrobić? to że jestem zielony jak chodzi o te sprawy to nie znaczy że jestem aż tak głupi żeby sobie myśleć że z dnia na dzień zmienię się w supermena :P Dzięki za waszą pomoc a temat raczej do zamknięcia... Zmieniony przez - DorlaS w dniu 2009-06-03 12:03:58

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 6/3/2009 12:03:21 PM Liczba szacunów: 0
  • modyfikować trening?

    Post
    Trening w domu

    [...] hmm, smiecie kaloryczne. wracajac myslami w tamte czasy pukam sie w glowe ze tyle kasy wydalem na chwilowy wzrost cm w lapie i klacie. Teraz ludzie doswiadczeni chcac nam pomoc tworza artykuly bazujacych na wlasnych doswiadczeniach i wiedzy a mimo to ludzie rejestruja sie tutaj, pisza cos, prosza o rade a pozniej jak juz ladnie wszystko na [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 6/3/2009 11:50:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze Planu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziekuje za pomoc;) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1023 Data: 1/27/2010 4:43:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny + dieta.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie kupuję nic na razie... tylko pytałem czy o to chodzi. Nie wiedziałem ,że nie można linków allegro podawać. Przepraszam i proszę o usunięcie ich, bo ja nie mogę edytować postu. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 7/3/2012 1:53:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam odchudzanie---> Skóra...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No nie slusznie. :) Tamten temat nie jest mój. Mam nadzieje na pomoc :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 2/11/2010 12:11:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 115kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] czy jednak tak długa redukcja jest nie wskazana? Wtedy rozumiem, że dzielimy na jakieś dwa okresy np. 3 miesięczne rozdzielone jakąś stabilizacją? Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc /SFD/2017/6/18/fe8666be1e6d440299290241c1f0b38b.jpg /SFD/2017/6/18/afdffb4e35714e04aaaa3d503016d5d2.jpg Zmieniony przez - Malin08 w dniu 2017-06-18 18:41:23

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1587 Data: 6/18/2017 6:28:27 PM Liczba szacunów: 0