SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • do oceny + fota

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] PLANY SA TYLKO PLANAMI jest tego cała masa gotowców SPLIT FBW popularne, a plan powinnien byc podpiety pod konkretna osobe, jej mozliwosci , cele, wypelnij ankiete dzialu jest łatwa , daj choc zarys swojej osoby, napisz jakich ciezarów uzywasz w podstawowych cwiczeniach?? a otrzymasz konstruktywne rady, pomoc i jak nie bedziesz ogarniał plan!!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 894 Data: 6/10/2011 5:03:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Następny etap FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    ... i wszystko jasne! dzięki za pomoc. zdr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 909 Data: 10/28/2011 3:53:14 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl

    Post
    Doping

    A możecie mi tak łopatologicznie objaśnić dlaczego na pierwszy cykl akurat propa proponujecie ? Bo jak sobie czytałem różne posty,szczególnie w tych z przed kilku lat to opinie są różne... A tak wogle to dzieki za pomoc i zainteresowanie tematem

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2903 Data: 3/2/2009 6:06:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening budujacy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziekuje bardzo :) Przeczytalem o tym FBW i dopasowalem moj plan treningowy do wlasnie takiego jak powinien wygladac w FBW, wszystko wyglada dobrze :) W kazdym razie, dziekuje za pomoc. A o odzywianie zadbalem :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 538 Data: 5/27/2011 12:38:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Bill star 5x5 przy treningach bjj

    Post
    Trening w domu

    Witam! Jeżeli chodzi o sam trening FBW, to ja go praktykowałem w trochę innej formie. Z tego co wiem wykonyjąc pierwszy raz taki trening nie należy dodawać żadnych zbędnych ćwiczeń, ewentualnie jakieś ćwiczonko na brzuch oraz nie wolno przesadzać z liczbą serii. Na początek wystarczą 3 serie po 5 powt. dla najbardziej podstawowych ćwiczeń takich [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2837 Data: 12/9/2011 12:57:50 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA SIŁE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no to postaram ci sie pomoc lepiej bo mam czas TRENING MIĘŚNI KLATKI PIERSIOWEJ 1. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ: 15/ 12 / 10 / 8 / 6/6 / 4 / 2 2. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 15/ 12 / 10 / 8 / 6/6 / 4 / 2 3. ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 3 serie 15 jesli ci zalezy na sile na skosie w [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1260 Data: 5/30/2007 6:15:31 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA SIŁE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    OK dziekuje za pomoc z niektórymi sugestiami sie zgadzam z innymi nie ale skorzystam z pewnych rad. Dzięki

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1260 Data: 5/30/2007 8:06:32 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA SIŁE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ciesze sie ze moglem chociaz po czesci pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1260 Data: 5/30/2007 11:01:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] zacznij od nauki odwiedz dział dieta i jw czytaj potem wróc i powdz czego się nauczyłeś Ok poczytam dokładniej . Moze i faktycznie wczesnie z ta kreatyną no ale jak juz zaczołem to i skończe . 40 zł na prawie te 2 miesiace jak za kreatyne no juz az tak duzo nie straciłem . Dzieki za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 12/29/2012 1:56:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Road to MP2015 ;)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Branża Bartek bez zmian? :-) Dalej śmigasz w "Rce"? ;-) Jeżeli to prawda to dobrze, możemy liczyć na pomoc w razie potrzeby :D

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 3639 Data: 10/17/2014 8:53:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Road to MP2015 ;)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Obserwując kolegów ze sceny to zrobili mega postęp.Nie wiem czy przy nakładzie finansowym takim na jaki mnie stać jestem w stanie nawiązać walke. A wywalać kase i zaliczać tyły mija sie z celem. Pomoc jakakolwiek daje dużo ale cieżko o to.Szczególnie że jest coraz wiecej zawodników.A finansując wszystko samemu jest mega ciężko bo brakuje czasem [...]

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 3639 Data: 12/28/2014 3:11:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    HA! Ok. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2473 Data: 1/15/2010 4:26:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia & Bieganie & Sztuki walki

    Post
    Trening dla początkujących

    MT new nie zgadzam sie z toba ale ja nie bede sie spierał jak kiedys bedziesz mial wolny czas to zalozymy odzielny temat i sie pospieramy MMA to mieszanka wszystkiego najlepszego z wszystki sztuk walki sam troche cwicze i od małego sam nieraz walczyłem i na macie i na ulicy i wiem jedno ŻE dla chlopaka który chce sie nauczyc bronic na ulicy MT [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4331 Data: 4/27/2011 5:33:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Chodzi ,mi głowie o nowa pod cykl jak i pomoc przy rozpisaniu dawkowania Clenu i Winistrolu

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1561 Data: 1/3/2013 4:17:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownie

    Post
    Informator ŚWIĘTOKRZYSKI

    [...] na ul.paderewskiego24 zmienił się właściciel teraz jest ok!karnet60zł za miesiąc 150 na 3 miesiące stoły do siłowania na ręke worki do boksu gruszka szybkościówka super sprzęt odżywki fachowe doradztwo treningowe pomoc przy stawianiu pierwszych kroków na siłowni!dużo promocji!!!!!!!!a przede wszystkim miła obsługa!!!!!!!!polecam wszyskim

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2009 5:16:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozciaganie sie

    Post
    Sztuki Walki

    [...] wykonywać to tzw. motylek; siadasz przy ścianie plecy wyprostowane kolana trzymasz na zewnątrz, stopy złączasz razem, i trzymasz jak nabliżej pośladków, prosisz kolege o pomoc aby złapał cie za kolana i przycisnął je jak najbliżej ziemi. Powtarzasz takie ćwiczenie kilka razy za pierwszym razem tak aby ścięgna się tylko naciągneły za każdym [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2002 8:45:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozciaganie sie

    Post
    Sztuki Walki

    dzieki za pomoc motylka robie juz bez problemu dotykajac stup do samych posladkow a kolana dotykaja ziemi 3 razy w tygodniu rozciagam sie na treningach i tam wykonuje czesc cwiczen ktore opisales wlasnei z partnerem a w domu wlasnie potrzebuje cwiczonek ktore sam moge wykonac do tych ktore wykonuje teraz dodam twoje i zobaczyma jaki efekt z tego [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2002 2:23:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zacząć przygode ze sportem

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] dzięki temu uda mi się być osobą bardziej otwartą - myślę że dzięki temu poprawi się moja samoocena Jestem osobą bardzo nieśmiałą i skrytą , dlatego w pewnym sensie jest trudno mi wskoczyć do siłowni i od tak zacząć śmigać ... Wydaje mi się że najrozsądniejszym wyjściem będzie znalezienie miejsca w którym będę mógł liczyć na pomoc trenera ...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1424 Data: 11/27/2010 6:31:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Olimp - Creatine Mega Caps

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na opakowaniu napisana jest zalecana porcja 4 kapsy po treningu lub w dni ntr. o podobnej porze, i pisze, żeby nie przekraczać... Mam dopiero 15,5 lat jak zacznę cykl to będę miał 5 miechów stażu i jeszcze jakiś tam kolega napisał, że nie widział róznicy kiedy brał 4 i 8 kapsów więc zostane przy tych 4 kapsach. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8197 Data: 12/5/2008 2:29:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa czy redukcja? Zapotrzebowanie kaloryczne.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Super! Dzięki sliczne za pomoc Panowie! Jak jeszcze będę miał z czymś problem będę się udzielał w tym poście. :-D

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 955 Data: 7/5/2020 2:55:27 PM Liczba szacunów: 0