SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Trening na rozwój klatki piersiowej

    Post
    Trening dla początkujących

    skl15 dzieki za pomoc moze kiedys ja tez bede mogl pomoc. co do treningu to zaczne taki jak jest mam tydz. wolnego teraz to zobacze jak to bedzie szlo z mniejszym obciazeniem i postaram sie wprowadzic korekty razem z seriami wrzuce jeszcze trening jak bede zmienial cos;p Pozdrawiam i tymczasem:)

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3001 Data: 3/21/2010 12:15:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielki Problem kilka pytan dieta i inne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W wyliczeniach B/T/W nie uwzględniłem ostrowi! I proszę teraz o pomoc i opinie czy po zmodyfikowaniu dieta jest dobra ponieważ chce mieć pewność 100% ze wszystko jest dobrze! A takie pytanie odnnosnie bialka czy jak bez niego mam ponad norme bialka to musze je brac czy wystarczy to co jest w jedzeniu a w miejsce bialka można inna odzywke [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1850 Data: 8/14/2010 2:28:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielki Problem kilka pytan dieta i inne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W wyliczeniach B/T/W nie uwzględniłem ostrowi! I proszę teraz o pomoc i opinie czy po zmodyfikowaniu dieta jest dobra ponieważ chce mieć pewność 100% ze wszystko jest dobrze! A takie pytanie odnnosnie bialka czy jak bez niego mam ponad norme bialka to musze je brac czy wystarczy to co jest w jedzeniu a w miejsce bialka można inna odzywke [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1850 Data: 8/14/2010 3:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Spike, żeby dobrze chłonął... ale pas 90cm i to nie przez wyyebane prostowniki i brzuch :D Pierwszy posiłek opiera się na prochu (wątpliwej jakości, bo 30% białka to ten proch na pewno nie ma %-) ), to już normalnego żarcia nie ma? Na węgle powinieneś wchodzić stopniowo, no chyba, że "wielkość" ma się opierać na smalcu i wodzie. Gdzie cardio, [...]

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 11678 Data: 11/3/2012 10:46:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny [cel -30kg]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro ktoś kto próbuje pomóc to burak i ignorant wątpię żeby teraz ktokolwiek chciał Ci pomóc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1787 Data: 7/27/2012 11:26:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Karquaz - od zera do pakera.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zapotrzebowanie mam na 2940 jakoś tak kcal, z pełnej diety mogę wyciągnąć 4200, nie wiem czy dam radę, ale próbować będę na pewno :) Chociaż dziś zjadłem z 250g ryżu i tak mnie zamuliło że masakra, jadłem to chyba ze 2 godziny xD i tu mówię serio :D Zjadłem trochę owoców, (2 banany i jabłko bo podobno ma dużo błonnika więc powinno pomóc) i teraz [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4372 Data: 7/31/2013 4:15:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Karquaz - od zera do pakera.

    Post
    Trening dla początkujących

    OK, przekonaliście mnie. Zwróciłem się o pomoc w dziale "Treningi dla początkujących" by tam skorygować mój nowy plan, jednak Dudee polecił bym wykorzystał jeden z planów z tematu "pierwszy rok treningów" i tak zrobię.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4372 Data: 9/2/2013 6:00:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki wielkie za pomoc :) w razie pytań będę jeszcze pisał bo w tym dziale treca widzę najsensowniejszą pomoc można dostać :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1860 Data: 10/18/2010 12:16:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Mordownie bywaja bardzo sympatyczne, nawet jak sie tam jest tylko jedna dziewczyna, faceci szybko przekonuja sie ze potchodzimy powaznie do treningów i z checia pomagaja guaranka będą się chłopaki prześcigać żeby tylko ci pomóc, poasekurować, podopingować...

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 14778 Data: 8/18/2011 4:12:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ps. obliques dziękuję Ci bardzo za pomoc :) a reszcie dziewczyn że zaglądacie:)

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 14778 Data: 8/20/2011 11:59:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny dla poczatkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    ja nie napisałe tego żeby sie z toba kłocić , bo od tego mam własna żone tylko novy wszedł żeby ci pomoc a ty piszesz ze wolisz kogos bardziej zaprawionego w bojach, a skad ty wiesz kto tu jest kto???? jezeli pisze to znaczy ze ma cos w glowie i moze ci pomoc!!!!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 628 Data: 6/2/2011 4:49:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka na Mase ; )

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Wiek:14 Wzrost:179cm Waga:56kg ;( Zamało nie wiem jak ułożyć diete pomocy, jakie odżywki moge brać w moim wieku<trenuje lekka atletyke od pół roku> wcześniejn brałem Vita Min Multiple sport teraz biore Daily Formula Prosze o pomoc piszcie na gg: 7500721 Prosze o pomoc i pozdrawiam:)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 10/27/2007 6:29:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Fitness męski

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] w profilu , to zapraszamy czesciej do Nas , pomozemy problemu nie mam to raz dwa ze jelsi chodzi o wszystkie kwestie zwiazane z trenignami to nie sadze ze moglbys ty cos pomoc bo poziom nie ten a jak potrzebowalbym pomocy to moge liczyc na pomoc osob co sa naprawde w tym temacie i nie odniosles sie do najwazniejszego chcesz byc instuktorem [...]

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 12241 Data: 6/23/2008 1:28:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Wycinka dnp

    Post
    Doping

    Japersole k***a ale muły z was...prosze o pomoc to k***a p***e kręcić tylko potraficie ;) takie forum to o kant dupy mozma obic. Sam się poloz na stol ale tobie niech moze lepiej coś przyszyja bo w środku pusto :) Dzieki serdeczne za pomoc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 951 Data: 12/6/2017 5:02:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Pare kg mięśni więcj. (Po Przerwie)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ty nie chcesz mi pomóc a ja piszę właśnie w tej sprawie dietę mam może nie przestrzegam jej dokładnie ale to dlatego że nie mogę wszystkim dziękuję za pomoc może kiedyś wrzucę tu zdjęcia po moim cyklu bo to bardzo fajnie forum Zmieniony przez - Michasio93 w dniu 2009-07-06 23:09:39

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2173 Data: 7/6/2009 11:08:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok w takim razie proszę o zamknięcie tematu. Dziękuję za nie pomoc bo przecież nie prosiłem o ocenę mojej osoby, treningu czy diety. Ankietę wypełniłem i prosiłem o pomoc w rozpisaniu cyklu a nie tego czy się kwalifikuje. Nie chce nikogo hejtować po prostu tematem postu było co innego. Zmieniony przez - Asmodeusz27 w dniu 2018-10-09 12:15:08

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2743 Data: 10/9/2018 12:13:47 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA CYKLU DO SPRAWDZENIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam prosze o pomoc w sprawdzeniu diety jest to dieta na sucha mase miesniowa podczas cyklu sterydowego wzrost-170 , waga-84 kilo , BF 16% owocow jem sporo 3-5 razy dzienie truskawki winogorono jablka gruszki ananas itp MASZ JESC JAK NAJWIECEJ WARZYW NIE OWOCOW..OWOCOW ROWNIEZ ALE OGRABICZAJ ICH LICZBE. A WARZYW ZA TO ILE WEJDZIE 1posilek 3 [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2162 Data: 6/14/2007 1:12:58 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wlasnie chcialem edytowac:D jednak oleje to bcaa wezme tak z 20g ostrowii przed treningiem:) dzieki za pomoc sog Zmieniony przez - Kotlet1990 w dniu 2008-02-27 18:53:52

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2008 6:39:48 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wszystkich dyskusjach już nie ufam TSE, więc na wszelki wypadek nie będę tracił pieniędzy. Niech będzie dyma burn extreme! A mógłbys jeszcze napisać czemu akurat dyma burn a nie coś z tego co ja wybrałem? A czemu w ogóle nie mówi się np. o Animal Cuts, czyżby też shit? Dzięki za pomoc pozdro Zmieniony przez - Misiek1985 w dniu 2008-02-29 00:24:39

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/29/2008 12:23:23 AM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki wszystkim za pomoc:):) juz scorcha wczoeraj zamowilem

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2008 8:52:01 AM Liczba szacunów: 0