SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Plan do poparwki

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] że mięśnie potrzebują czas na regeneracje itd ale ja nie mam czasu chodzić 5x w tygodniu i dlatego chce skrócić do 3. Tomasz1405 mógłbyś troche jaśniej napisać co mam teraz robić i czemu edycja tego mojego planu jest bez sensu" TO znaczy że nie czytałeś , albo sam tytuł przeczytałeś , chcesz pomocy dostajesz postaraj sie sam sobie pomóc .

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 1/9/2012 2:57:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na zdrowe trzymanie masy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jest w stanie ktoś pomóc ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2/25/2012 12:18:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na zdrowe trzymanie masy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wcinam na okragło i smakuje i szukam najlepszego ;) Polecam Goude z biedronki Luxmilk (takie zielone opakowanie) 500g paczka @@@@@ UP I co znajdzie się jakaś pomoc ? Zmieniony przez - BAZ w dniu 2012-02-25 22:58:39

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2/25/2012 7:17:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogólna poprawa sylwetki

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] się wszystko jeść z głową, 4-5 posiłków dziennie, nie mam na chwilę obecną ułożonej diety 11)przewidziane finanse na cykl: 400 12) uwagi i sugestie: Chciałbym prosić o pomoc i radę jakie suplementy mógłbym zakupić z wyżej podanych. Wiem, że dieta jest bardzo ważna, ale na chwilę obecną jej nie mam, jednak jem zdrowo i zauważyłem już [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 465 Data: 6/11/2019 10:11:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Cyklonik Masa

    Post
    Doping

    ok dzieki za pomoc tylko podpowiedz jakie dawki trena mniej wiecej walic??bo omka mzoe byc 500mg/e3d?? i trena bic enata czy acetata??

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 980 Data: 6/21/2009 5:45:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 83kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] mam, wchodzi jak masło co innego gdybym miał jeść ryż, na pewno bym nie dał rady. A tak to siadam do posiłku, nieraz 5 minut i nie ma. Dziękuję ogólnie za zainteresowanie i pomoc. Sylwetka na dzień wczorajszy prezentuje się tak: Chciałem do tego jeszcze z 3-5kg i wtedy redukować. /SFD/2017/1/29/e5eae1ada44540bf987f88ea182749e3.jpg Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2059 Data: 1/29/2017 4:48:16 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli według Was mam działać według tego planu traktora71? Zapomniałem wspomnieć, że póki co chodzi mi o rzeźbę i dopiero jak spale tłuszcz zamierzam ćwiczyć na masę i siłę. Dzięki za pomoc (:.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1279 Data: 8/12/2012 12:04:58 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wszystko uzupełnić, ale to już jutro. Co do Twojego planu działa świetnie, dużą uwagę przykładam do techniki i staram się lekko zwiększać wagę ciężaru co serie. Chociaż czasami zdaje mi się, że robię coś źle, bo dużo mocniej czuje ręce, głównie przedramiona niż np. plecy, ale jak wiadomo od razu techniki idealnej mieć nie będę. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1279 Data: 8/15/2012 8:32:40 PM Liczba szacunów: 0
  • sex a testosteron

    Post
    Doping

    Moze wyda to sie smieszne, jak bedzie strona bierna to moze tylko pomoc, poniewaz sex to jak porzadny trening aeorobowy i jest to dodatkowe obciazenie dla organizmu, dlatego najlepiej w pozycji na jezdzca max 3-4x w tyg. (czytalem, ze wiecej moze powodowac przejsciowe znacznie zwiekszone oslabienie organizmu i wieksza podatnosc na choroby - [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 14128 Data: 3/6/2003 6:49:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy-uwagi

    Post
    Trening w domu

    [...] PROSZE O SKASOWANIE POPRZEDNIEGO Cześć. Jestem tu nowy. Po półrocznej przerwie treningów amatorskich planowanych razem z ATLASEM ĆWICZEŃ postanowiłem zwrócić się do was o pomoc. Jedynym sprzętem,którym dysponuje są hantle. Każdy z nich wazy 2 kg. To zbyt mało na trening??? Moge zrobić jakieś samoróbki ale proszę o wskazówki i nie rozwijanie [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1158 Data: 8/30/2009 8:35:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na budowę masy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Jeżeli moj tydzien wygląda tak: Poniedziałek: siłownia Wtorek: sztuki walki Środa: wolne Czwartek: sztuki walki Piątek: siłownia Sobota i niedziela: wolne Mam brać gainera po treningu sztuk walki, czy tylko po siłowni? I co z dniami beztreningowymi, brać gainera codziennie, czy nie? Jeżeli nie to w jakie dni? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 1/27/2011 4:29:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na budowę masy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki za szybką pomoc. :) Pozdrawiam Ma5teR

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 1/27/2011 5:54:37 PM Liczba szacunów: 0
  • 21 lat i cienki jak bolek

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie ma co się zniechęcać od samego początku pamiętaj, że każdy kiedyś zaczynał i nikt nie był wielki, jeżeli zaczniesz ćwiczyć sumiennie będziesz trzymał się diety która zapewne pomóc ułożyć Ci na forum nie widzę żadnego problemu aby Ci się to udało , ale nie możesz tez myśleć ze pochodzisz tydzień i będziesz miał nie wiadomo jak wielki efekt [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2202 Data: 11/3/2015 9:11:51 PM Liczba szacunów: 0
  • 21 lat i cienki jak bolek

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nikt się śmiać nie będzie, na siłowni nie są tylko " koksy " są ludzie początkujący, zaawansowani, bardziej zapuszczeni, chudzi ;) Od tego to jest, by pomóc w zmianie, nie ma co się przejmować i wbijać na pełnej ;d

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2202 Data: 11/4/2015 7:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • poprawcie mnie

    Post
    Doping

    w pasie jest 94cm.czyli dokupic tematu?co dalek kiedy juz zaczolem na samym tesciu?dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 8/24/2017 4:56:41 PM Liczba szacunów: 0
  • poprawcie mnie

    Post
    Doping

    to ma sens.co to medine?nie znam wszystkich tych nazw.dzieki za pomoc stary.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 8/24/2017 10:34:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Czym można zastąpić rybę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    świetnie dzięki za całą pomoc s.m.p.a pozdr

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 14171 Data: 8/28/2011 10:30:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl pytanko

    Post
    Doping

    Ok, na pewno zrobię przed cyklem, dzięki chłopaki za pomoc, a już chyba ostatnie pytanko mianowicie czy jeżeli wzialbym tą metke malay tiger a nie np. propa to duże większe skutki uboczne występują?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 10/10/2014 4:41:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o pomoc :)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 645 Data: 7/25/2016 10:04:54 PM Liczba szacunów: 0
  • ogolnie to n8ie interesuje mnie wasza pisownia tylko pomoc a z dieta to taki wmiare pomysl lecz nie odczytaliscie moich intencji musze przybrac sily przed sezonem wiec bardze wobudowana sesja mnie kusi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 5/29/2010 3:54:58 PM Liczba szacunów: 0