SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jeśli Ladies siedzą w spamie - wiedz że coś sie dzieje! %-)

    Post
    Ladies SFD

    Hubert, pewnie to dobre podejscie. Mi niestety wrodzony idealizm nie pozwala zlewac tych co prosza o pomoc... co najwyzej w czasie pomoc odsuwam

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2011 11:00:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Wada serca. Pomocy. Proszę o poradę

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam . Proszę o pomoc . Mam arytmię serca niezlosliwa bo mi wgl nie przeszkadza . Co chwilę pokonuje rekordy w bieganiu długo dystansowym ,jestem sprawnym fizycznie . Staram się na zawodowego żołnierza . Czy ta wada serca mi przeszkodzi w dalszej drodze wojskowej . Aktualnie mam kategorie A i jestem na służbie przygotowawczej. Nie wiem na czym [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 908 Data: 9/23/2017 2:35:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa FBW 3x w tygodniu regresja do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Antos dzieki za pomoc :) Pojade, wiec tym push&pull'em ktory pomogles mi ulozyc skupiajac sie na cwiczeniach glownych bez izolaci typu rozpietki, linki wyciagu. :) moze i faktycznie mialem takie powolne postepy, bo caly czas cwiczylem zbyt intensywnie jak na moj staz i doswiadczenia organizmu. Zobacze co z tego wyjdzie i wyciagne wnioski. [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1873 Data: 5/10/2011 10:45:49 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    proszę o pomoc w sprawie aerobów:) jak biegam np. po 5-10minutach boli mnie staw skokowy ? czym mogę to zastąpić? skakaniem na skakance na palcach? bieganiem na palcach? uderzaniem w worek? bieganiem po schodach na palcach ? mam opaski na staw skokowy ale jak by była taka możliwość to wolę ich nie używać... proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2011 5:49:05 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Jasne szefie! Tzn. Traktorze %-). Dzięki za pomoc. No nic będę musiał pomierzyć się na czasie bo inaczej nie dowiem się jak to będzie potem z przyrostami... Póki co wiem tylko jak z waga i w miesiąc teraz (no prawie, ale można uznać, że miesiąc) przytyłem 2,5kg, więc z ~71,5 wskoczyłem na ~74kg, więc nie jest chyba tak źle bo jak masować to [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2012 3:34:08 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Jako iż jestem kompletnie początkujący więc zgłaszam się do was o pomoc. Chciałbym się zapytać jakie ćwiczenia i w jakich ilościach robić, żeby rozbudować masę mięśniową. Mam 15 lat, 182cm wzrostu przy wadze 60kg. Od razu pytanie czy waga jest w porządku jak na mój wzrost czy może jednak nie. Prosiłbym także o linki do jakiś stron z poradą [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2012 2:30:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Co to jest ten Sog i jak...

    Post
    Trening dla początkujących

    moze ci pomoc w 20 pyt ale ty mozesz mu dac tylko jednego soga Na forum nie pisze sie (przynajmniej nie powinno) dla sogow tylko poto zeby pomoc komus innemu. Sogi to tylko takie urozmaicenie.] Wiekszosc osob pomorze kazdemu niewazne czy dal juz mu soga czy nie, poprostu oni chca pomoc nie oczekujac za to zadnej zaplaty (sog) "młodzi [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4154 Data: 2/21/2003 2:59:42 PM Liczba szacunów: 0
  • KruQ - prośba o pomoc

    Post
    Doping

    [...] od stopnia "personalizacji" i niestety konieczny. Gdyby ktoś był ciekawy czemu taki aparat służy to pytajcie, chętnie wyjaśnię. Tu pojawia się nasza gorąca prośba o pomoc. Ponieważ nie polegamy tylko i wyłącznie na darowiznach ale sami też staramy się wszelkimi możliwymi sposobami zdobywać potrzebne środki więc i tym razem udało się taki [...]

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 11308 Data: 7/14/2014 11:21:27 AM Liczba szacunów: 0
  • KruQ - prośba o pomoc

    Post
    Doping

    [...] od stopnia "personalizacji" i niestety konieczny. Gdyby ktoś był ciekawy czemu taki aparat służy to pytajcie, chętnie wyjaśnię. Tu pojawia się nasza gorąca prośba o pomoc. Ponieważ nie polegamy tylko i wyłącznie na darowiznach ale sami też staramy się wszelkimi możliwymi sposobami zdobywać potrzebne środki więc i tym razem udało się taki [...]

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 11308 Data: 7/17/2014 11:38:21 PM Liczba szacunów: 0
  • GROM

    Post
    Sztuki Walki

    [...] gdzie przeniosła sie stronka www.komandos.dit.pl dawniej było tam wiele swietnych opisów jednostek specjalnych materiały głównie zaczerpniete z "Komandosa". Za pomoc sog. Teraz pod tym adresem jest jakas firma komputerowa ale strpnki nie mogli zlikwidowac bo miala za duzo odwiedzin jest ona przeniesiona ale nie wiem pod aki adres. Z [...]

    Odpowiedzi: 2704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2003 1:34:43 PM Liczba szacunów: 0
  • GROM

    Post
    Sztuki Walki

    [...] do zatrzymywania najniebezpieczniejszych przestepcow, a w sytacji "typowo terrerystyczej" jak wziecie zakladnikow w jakis budynku mysle ze AT bedzie sluzyla za pomoc itp. natomias odbijaniem zakladnikow (jesli do tego by doszlo) zajmie sie GROM (pomimo ustawy o zakazie uzycia GROMu w granicach naszego kraju, jedak to ciagle nie [...]

    Odpowiedzi: 2704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2004 10:21:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Bez masy nie ma klasy ... Disco polo i jest wesoło vol. 2

    Post
    Odżywki i suplementy

    Arginina, jeden z 20 aminokwasów tworzących białka, może pomóc w walce z otyłością spowodowaną objadaniem się - zaobserwowali badacze z USA. Artykuł na ten temat zamieszcza pismo "Journal of Nutrition". Naukowcy z Texas A&M University oraz University of Maryland prowadzili badania na szczurach, z których połowa była na diecie [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2009 9:04:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Kelton - fatalna obsługa.

    Post
    Usuniete tematy

    Witaj Jeżeli chodzi o dostępność podpór pod stopy HZ7, widnieje na stronie internetowej Kelton- taka informacja, że ten produkt jest niedostępny. Podpory zostały też usunięte z allegro. Kupujac dwa miesiące temu widniały jako dostępne, na allegro nie kupowałem więc nie wiem jaki to ma związek z problemem? O czym informowaliśmy Cię telefonicznie, [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1580 Data: 12/22/2011 8:19:24 PM Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    [...] planu powinnam się chwycić, uważasz FBW za praktyczniejszy teraz, więc nie wiem na jaki zmienić dotychczasowy plan :@-) jesli to faktycznie korzystniejsze i lepsze, proszę o pomoc:-? TRENING NR 3 by Obliques Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy 2a. przysiad z nogami szeroko 3x12-15 bez przerwy 2b. wyciskanie suwnicy 3x 12-15 90sek [...]

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2014 5:17:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Krew, pot i łzy - dziennik JB /start 3 str./

    Post
    Trening w domu

    [...] ?x8 (zaczynasz od 10-12 kg, co serię dokładasz 2,5 kg, wykonujesz ćwiczenie aż do spalenia serii. Spalona seria jest ostanią w tym ćwiczeniu. dozwolona jest niewielka praca/pomoc nóg. druga ręka stabilizuje sylwetkę przez trzymanie framugi, ściany, etc.) Wyciskanie francuskie hantla oburącz zza głowy siedząc 4x12-15 Był to trening pod sw, jednak [...]

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 10287 Data: 10/25/2009 8:54:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Slynne opaski Power Balance w sadzie okazaly sie SCIEMA

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    [...] alternatywnych, która dysponująca własną kliniką. Środowiska naukowe przyklasnęły pierwszej propozycji. Jednakże zaskakujące było to, jak można uczyć i praktykować za pomocą metod, które dopiero mają być zbadane... Pomimo protestów pani minister przygotowała odpowiednie dekrety i zorganizowała komisję mającą przeprowadzić testy. Weszło do [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 9324 Data: 8/13/2012 8:04:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Fuuun/dziennik/Power, speed and mma.

    Post
    Trening dla początkujących

    dobra siema siema:) no dalej są błędy, ale niektóre rzeczy podobały mi się i coś poprawileś:) troche za nisko garda widać że starasz się bić ze skrętem, ale własnie to jest za bardzo staranie sie niż przyzwyczajenie:) poćwicz wolno na worku, WOLNO, pordkreślam wolno:) aż wejdzie w nawyk:] ciosy mają być jak najszybsze, jak nauczysz sie skręt robić [...]

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 14418 Data: 4/10/2011 2:57:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie z psychologicznego punktu widzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tez wiedza i to wiedza podstawowa, póki się jej nie posiądzie poty nie powinno się zaczynać redukcji. Dziennik pomaga na pewno w usystematyzowaniu wiedzy i ludzie potrafią pomoc w momencie kiedy trzeba Dlatego zakladajac dziennik miejmy juz koncepcje poczatku naszego odchudzania - diety i treningu i zarys dalszego postepowania. By nie zamienić [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2009 1:53:18 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST-Createston Hi-tec-IboK.podsumowanie str33

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] do fachowców: jestem teraz na cyklu: kreatyna + hmb (hi-tec'a), amino 5500 (olimp), pro 80 (inkospor), vitamin plus (olimp), omega 3 (olimp) - czy po miesięcznej kuracji mogę zastosować od razu createston? czy lepiej zrobic przerwe 1-2 miesiące na aminokwasach i białku i później zastosować tą magiczną mieszanke? z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2007 9:56:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 7

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wiem, ze nie ten temat ale chodzi mi o zdrowie taty. Przejdę od razu do rzeczy. Chodzi o mojego tate. Dzisiaj przesadził z piciem napojów, głównie gazowanych - Bez Coca Coli jego dzień to dzień stracony - i pod wieczór złapał, go straszny ból, jak on powiedział w nerkach. Wymiotowal juz kilka razy i ma problemy z wydalaniem moczu. Kiedyś z tego co [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2014 10:41:01 PM Liczba szacunów: 0