SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • *** Rudy Stefan wbił do spamu, Kurek nie umie rymować ***

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ale widze ze pomoc potrzebna od zaraz

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2015 3:04:52 PM Liczba szacunów: 0
  • *** Rudy Stefan wbił do spamu, Kurek nie umie rymować ***

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    nie ma kto pomoc z zielonymi

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2015 9:00:00 AM Liczba szacunów: 0
  • 161cm, 54kg, 21lat. Redukcja tkanki tłuszczowej

    Post
    Ladies SFD

    [...] --> https://www.youtube.com/watch?v=dDbw16rxteE * jadłam mniej więcej tak jak w powyższych posiłkach, ale nie liczyłam btw Wyglądam tak: Co dalej? Co poprawić? Za wszelką pomoc dziękuję! /SFD/Images/2015/11/19/89431ac7a21e4e3ca735ef0fb1cf9910.jpg /SFD/Images/2015/11/19/9cc391af32e641b7b34aa0122ae9c193.jpg Zmieniony przez - ipozytywka w dniu [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3130 Data: 11/19/2015 2:16:16 PM Liczba szacunów: 0
  • ucieczka jak na filmie ...co zrobić

    Post
    Sztuki Walki

    [...] strzaly mojemu ojcu, potem odwrocil sie i chcial isc do wojego samochodu. Wtedy moj stary wybiegl za nim sprowadzil go do parteru. Zobaczyl to drugi kierowca tiru ktory blokowal nas z przodu, wysiadl z samochodu i szedl pomoc kumplowi, zatrzymal sie dopiero kiedy stary wyciagnol odznake(jest policjantem, gdyby nie to pewnie ostre baty by dostal)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3704 Data: 2/2/2006 10:03:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Trufka prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    [...] także dorzucam też aktualne pomiary /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/51cb23f2bf634017a02f8e78d37bac50.png Dziewczyny, szefowe, jestem tu już z Wami jakiś czas i mam ogromną prośbą o pomoc w ustaleniu "jedynego słusznego" rozkładu BTW. Starałam się trzymać dotychczas w okolicach 1600-1800 kcal z białkiem w okolicach 120g, tłuszczami ok 80-100g i reszta w [...]

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5769 Data: 7/31/2012 3:10:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] z wtorkiem ? bo wychodzi na to, że dzień po plecach i tricepsie robie klate i biceps. Z tego co wiem tak nie można 3. Narazie na hantle moge założyc max. 12,5 kg niedługo to się zmieni, lecz na tą chwilę musze robic sztangą. To samo tyczy sie barków w wznosie wzdłóż tułowia dzięki za poprawę czekam na dalszą pomoc i zapraszam innych do dyskusji.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 4/9/2011 8:04:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    na Barki możesz sobie zrobic tak: Unoszenie sztangielek bokiem w górę 4x10 Wyciskanie sztangi sprzed głowy 10/8/8/6 Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4x10 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3-4 i to razsadny ciezar to ostatnie cwiczenie i bardzo kontuzjogenne ale jest ostanie żebys sobie zrobil go rozsadnym ciezarem bo to bardzo dobre [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 4/9/2011 8:43:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie sog oczywiście jeszcze mam pytanie: czy do tego mógłby robic równiez ten program 50 powtórzeń bo bardzo chce normalnie się podciągac a co za tym idzię schowają mi się łopatki. Bardzo bym prosił również o pomoc z barkami. I czy resztę mogę robic tak ja napisał hks1950 ?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 4/9/2011 8:43:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Myron+Xenadrina równa się kawał s*****&^%a.... 30 dni redukcji ostatecznej!

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwsza konstruktywna opinia Wiem, co jest mi potrzebne i diety staram się trzymać, ale każdemu zdarzy się dzień słabszej woli Rekompozycja składu ciała, jak to ładnie ująłeś, nie jest łatwym procesem, a zrzucenie paru kilo powinno mi w tym pomóc Właśnie zobaczyłem twoje zdjęcia. Jesteśmy tego samego wzrostu, ważysz o ok 8 kg więcej, a wyglądasz [...]

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 6703 Data: 8/31/2009 11:03:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Polony.....poldony....polunsy....spamusy....all in one.

    Post
    Polacy za granicą

    witam szukam pracy znacie jakies ciekawe stronki?? interesuja mnie takie kraje jak anglia irlandia i u.s.a dzieki za pomoc. zawodu zadnego niestety nie mam jedynie wyksztalcenie srednie. Zmieniony przez - SirLeon w dniu 2009-09-11 19:34:20

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2009 7:28:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Polony.....poldony....polunsy....spamusy....all in one.

    Post
    Polacy za granicą

    chcialem pomoc,a wyszla niepotrzebna spina. wiem co pisze bo interesowalem sie tym tematem. wcale nie dziwie sie ,ze tak bronisz swojego zdania bo nawet policja i urzednicy w uk sa niedoinformowani jesli chodzi o nasze prawa, wiec tym bardziej i zwykly obywatel moze zyc w niewiedzy. w razie jakis problemow zapraszam na priv bo po co niepotrzebnie [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2009 10:38:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie z psychologicznego punktu widzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Warty przeczytania artykuł na temat motywacji skopiowany ze strony: www.psychologia-spoleczna.pl autorstwa Olafa Sawajnera pt. "Odraczanie gratyfikacji vs motywacja w dążeniu do celu" "Dlaczego jedni ludzie potrafią miesiącami siedzieć w zamknięciu i pisać wielkie dzieła, komponować czy tworzyć zaawansowane animacje, drudzy zaś [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2009 1:40:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie z psychologicznego punktu widzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przekonałam się na własnej skórze, że wyznaczanie takich celów jak np. do x pozbędę się daną ilość kg (najczęściej 1kg tygodniowo)nie skutkuje na mnie pozytywnie bo jeżeli się nie uda to przychodzą myśli typu "i znów nie potrafisz osiągnąć celu.. to nie dla ciebie... już zawsze będziesz wyglądać jak teraz" a co za tym idzie ogromnie [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2009 8:48:41 AM Liczba szacunów: 0
  • humeral insertion tear

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dodam jeszcze tylko ze luznej postawie nie ma roznicy w miesniach, minimalna pojawia sie w biceps przodem. Reka staram sie nie ruszczac ale podczas ruchow czuje dyskomfort. Dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 12074 Data: 1/17/2010 7:58:43 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Qitr Maska na zime ;D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    dobra cos sklece jutro na siłće dam rozpiske dzięki za pomoc sogacz leci

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 19493 Data: 11/3/2014 10:22:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dwie żmije to nie jedna / Zouza i Maya S / Redukcja w 50 dni

    Post
    Ladies SFD

    nawet po 1,5h pizgania żelastwem nie byłam tak spocona ja co prawda crossfitu nie moge robic, ale porwalam sie w zeszle lato na kompleks sztangowy- wrazenia po: - nigdy tak nie dyszalam - nigdy nie bylam tak czerwona na gebie - nigdy nie bylam tak spocona oraz jako bonus - pan, ktory wszedl na silke pytal czy na pewno nie trzeba mi pomoc

    Odpowiedzi: 1039 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2011 11:10:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dwie żmije to nie jedna / Zouza i Maya S / Redukcja w 50 dni

    Post
    Ladies SFD

    zrobiłam pierwszy trening crossfitowy dziś a polubiłaś choć trochę pan, ktory wszedl na silke pytal czy na pewno nie trzeba mi pomoc ja polubiłam ten typ treningu i mimo, że w trakcie przeklinam pomysłodawców, to po ukończeniu jestem szczęśliwa i dumna z siebie, że ukończyłam a właściwie, że nie padłam na zawał gdyby nie Obli, nie miałabym [...]

    Odpowiedzi: 1039 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2011 11:25:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dwie żmije to nie jedna / Zouza i Maya S / Redukcja w 50 dni

    Post
    Ladies SFD

    zouzelina w związku z Twoim puchnięciem, poczytaj może o ADR-4, z tego co piszą na ten temat mogłoby Ci pomóc, może Leijla ma gdzieś jakieś fachowe publikacje, działanie brzmi obiecująco, szukaj na biomagnetica Maya S Zmieniony przez - filonka w dniu 2011-07-21 23:58:56

    Odpowiedzi: 1039 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2011 11:58:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dwie żmije to nie jedna / Zouza i Maya S / Redukcja w 50 dni

    Post
    Ladies SFD

    sorka, staralem się jakos pomóc :D

    Odpowiedzi: 1039 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2011 10:00:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dwie żmije to nie jedna / Zouza i Maya S / Redukcja w 50 dni

    Post
    Ladies SFD

    [...] robię bez problemów. Ale żeby ułożyć się na podłodze i podnieść te sztangielki do góry do pozycji wyjściowej to niedługo chyba będę prosić przystojnego właściciela siłki o pomoc Po siłce lody z odżywki (czyli dozwolone) a potem padłam na pychol. Po drzemce miałam tylko czas na szybki prysznic i do lekarza na USG tarczycy. Tu – miła [...]

    Odpowiedzi: 1039 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2011 10:33:24 PM Liczba szacunów: 0