SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • dlatego ze chcialem zlozyc swoje papierki do szkoly a nie wiem za bardzo do jakiego wku naleze i nie mam jak wypelnic wniosku. tj. Brzeg dolny(kolo wroclawia) woj. dolnoslaskie pozdro i dzieki za pomoc;]

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2009 12:09:40 AM Liczba szacunów: 0
  • uchy ameryki to ty nie odkryłeś. Stronę wcześniej napisane jest co chcę zrobić. Ale dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2009 10:34:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Postaram sie przestrzegac wszystkiego, treningi mam koncze na ogol ok 20 30, a czasem i 21 30, wiec po nich pije tylko Formule 80 Multipowera, chyba to wystarczy. Dzieki za pomoc :) A no i jeszcze, ja nie koncentruje sie na wadze, a bardziej na tym zeby sie zmiescic w jeansy :P W szafie mam stary rozmiar 26 i wiele ciuchow XS, ktore nie moga sie [...]

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 12306 Data: 2/22/2007 9:49:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    NAJLEPSZA METODA NA PSA JEST LAPANIE GO ZA USZY (NAWET GDY MA KROTKIE). JESLI UDA SIE ZLAPAC PSA ZA UCHO(I CIAGNAC Z CALYCH SIL) TO PEWNIE PUSCI. ALE JESLI ZDAZYSZ SCIAGNAC UBRANIE PRZED ATAKIEM (NP. KURTKA) TO NNIIEE OOWWIIJJAAJJ RREEKKII TYLKO RZUC MU NA GLOWE I ALBO S... NA DRZEWO ALBO PROBOJ TRZYMAJAC KURTKE NA JEGO GLOWIE (I SCISKAJAC MORDE [...]

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2002 3:17:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    [...] Co do psa to rodzice mojego kolegi z klasy maja "chyba" amstaffa, i nawet jakies nagrody ten pies zdobywa i maja znalezc mu jakas suczka i moze bym od nich kupil 1. Dalej nie wiem jak finansowo, bo qwa Friskis chyba karmic go nie bede, jeszcze pomysle, tymczasem dzieki za pomoc, sogi dla was. Pozdrawiam Never be afraid to try new ideas

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2003 11:03:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    Mi się wydaję, że może pomóc silne kopnięcie w nos, ponieważ jest to podobno najczulszy punkt psa. Widziałem równierz w sklepie odstraszacze psów. Takie urządzonko generuje taki dźwięk, że człowiek nie słyszy, a psa można ogłuszyć. Z reguły pies ucieka, choć nie zawsze. Myślę, że ta druga metoda jest sensowna, a pierwszej nie sprawdzałem. Kung-Fu [...]

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2003 8:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    [...] są niebezpieczne to podłe plotki i pomówienia. - Pomysł z eksterminacją jest smutny - Psy żyją obok człowieka od tysiącleci i kiedyś stanowiły ( i wciąż mogą stanowić) sporą pomoc. Z trzech powyższych argumentów tylko dwa ostatnie uważam za sensowne. To że kiedyś żyły i ludzie musieli się godzić na ich obecność ponieważ pełniły jakieś istotne [...]

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2005 10:49:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    cieszę się, że mogłem pomóc

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2005 4:38:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    Dziękuję za wydatną pomoc w doskonaleniu mego warsztatu pisarskiego , oraz inspiracje. Pozdrawiam wszystkich oponentów , oraz ich pieski ( pieski tym bardziej im dalej o demnie ). Z poważaniem : danbog

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2005 6:53:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    Danbog! "Odnośnie odpowiedzialności za swe czyny to wszyscy ( ludzie i zwierzęta ) ją ponosimy. Tyle że ludzie bardziej świadomie." Ponawiam pytanie. O jakiej odpowiedzialności Ty mówisz? Bo że za czyny to chyba oczywiste... "Argument o prawie do braku rozumienia ( dla psów ) to zupełny absurd ponieważ wymusza na ludziach [...]

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2005 1:56:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    Musze isc z nim do weterynarza czy wystarczy ze kupie mu te tabletki? Kamien nazębny ma ale ma tez jakies dziasła czarnawe. Ten pies został wziety ze schroniska jakis rok temu.Juz wtedy ponoc mu smierdziało z jadaczki ale ja tego nie zauwazalem. Dzieki z pomoc

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2005 10:24:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed psem

    Post
    Sztuki Walki

    [...] przystanku ,to razem wyjasnilismy dziadowi,ze nie tylko to jego wina,ale jeszcze bedzie za to dpowiadal.Co ciekawe,jakas nawiedzona kretynka z psem zaraz przybiegla,zeby pomoc psiazowi w walce z nami.I niestety takie sytuacje sie zdarzaja czesto.Niby wydają sie malo istotne,ale skad zapewne biora swoj poczatek przypadki zagryzania innych psow [...]

    Odpowiedzi: 1128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2005 12:42:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dług

    Post
    Sztuki Walki

    z tego co przeczytałem wnioskuje ze nagieliście spręzyne negocjacyjna do maxa a klijent jest frałdem / określenie typowe dla goscia co porzycza małe kwoty w celu ich nie oddania /. Jak rozumiem dałeś mu pieniadze na takzawny ryj czyli bez pokwitowania, jak równiez koledzy twoi. Próba bicia czy zastraszania nie da spodziewanych rezultatów dla [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2708 Data: 3/6/2006 11:25:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Grafik o mieśniach brzucha i nie tylko ... :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sogacz dla Ciebie za pomoc - ale napisz mi jakie antykataboliki - jak i kiedy brać i co żeby było dobrze i niedrogo idę spać - jutro mam nadzieję dalej pogadamy Pozdrawiam Zacząć jest łatwo ... ...wytrwać jest sztuką!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4102 Data: 5/18/2003 12:18:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Mam jeszcze pytanie z inne beczki. Może ktoś z was orientuje się co może być przyczyną mocnego bólu bicepsów ale nie treningu bica czy trica tylko jak pogram troche w kosza to po paru minutach dopada mnie mocny bół bica. Ból jest tak silny że bica wogóle nie mogę dotknąć a nawet kiedy zginam ręke w łokciu to mnie boli. Jak zejde z parkietu to bół [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4217 Data: 2/19/2009 1:38:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiany...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] czyli na malym poziomie powtorzen. bo do tego co robilem ostatnio to organizm sie juz napewno przyzwyczail, bo 12,12,10,8 czy 12,10,10,8 robilem od zawsze dzieki z gory za pomoc. mysle ze gdzies dopiero za tydzien zaczne, wiec moze nie spiesz sie z odpisywaniem tylko postaraj sie wymyslic wlasnie taki trening ktory sie jeszcze bedzie roznil od [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2514 Data: 10/16/2002 12:34:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Słowo “sól” pochodzi z języka łacińskiego sal. Ciekawostką jest że w języku angielskim słowo “salary” czyli wynagrodzenie wzięło się właśnie od soli, gdyż niegdyś sól była prawie że walutą w wielu częściach świata. Sól jest to związek chemiczny o nazwie “chlorek sodu”, ze wzorem NaCl (Na = sód, CL = chlor). Chlorek sodu składa się z : 40% sód i [...]

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 16533 Data: 10/23/2013 4:41:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ramion opartych na kolanach w skłonie ze sztangą 3sx10p ,na dobicie + uginanie stojąc kilka powtórzeń uginanie młotkowe jednorącz na modlitewniku 3sx10p ,+ostatnia seria z pomocą drugiej ręki w treningu użyłem zasady zdejmowania cięzaru podczas serii, pomoc druga ręką w cwiczeniach jednostronnych ,powtórzenia połowiczne oraz powtórzenia [...]

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 16533 Data: 11/2/2013 12:51:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomozcie, poprawcie,

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czyzby moj przypadek byl az tak beznadziejny ,ze nikt nie jest mi w stanie pomóc , ja tam nadal w siebie wierze i mam motywacje , ale brak mi wiedzy , ale Wy ja posiadacie , prosze podzielcie sie nia ze mna.... niestety czasu tez mi brak , ale bede sie starał jak mogł ,aby odpisywac wam i dzialac wedlug waszych wskazówek. Pozdrawiam GADU-GADU [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1072 Data: 6/13/2005 7:51:52 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta (redukcja) i pyt. o kretke

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] + zielona herbata w miedzy czasie, bo jak wyczytałem w przyklejonym temacie, najlepiej jest jeść 6 posiłków - np. pieczywo razowe z twarogiem. Jabłka, pomidory i brzoskwinie też są ok? No i przy trzymaniu takiej diety wraca kwestia kreatyny - można? warto? Wielkie dzięki za pomoc. :) Zmieniony przez - maciej_18_ w dniu 2008-08-12 17:50:37

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1738 Data: 8/12/2008 5:49:12 PM Liczba szacunów: 0