SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • SpamPost Rozmowy Noca - Nie tylko o Hi Tec'u

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    yo ja moge pomoc rozkrecic spam

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/24/2008 4:09:45 PM Liczba szacunów: 0
  • SpamPost Rozmowy Noca - Nie tylko o Hi Tec'u

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    hehe to ile nazbierales by pomoc? jak cos to wal PW wysle nr konta hehe dobranoc Zmieniony przez - Siodema w dniu 2008-05-07 00:07:49

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2008 12:04:05 AM Liczba szacunów: 0
  • może wziął sobie do serca naszą rozmowę o zamykaniu spamu i teraz próbuje nam pomóc ?

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2008 7:04:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Mi to raczej nie wyjdzie, ale może poproszę speców o pomoc.

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2008 10:10:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Sędzia Sergej Szmolik opuszczał boisko po meczu białoruskiej ekstraklasy piłkarskiej Lokomotiw Witebsk - Naftan Nowopołock (1:1) przy pomocy lekarzy, uskarżając się na ból pleców. Później okazało się, że był pijany. Według serwisu pressball.by publiczność na stadionie w Witebsku przez całą drugą połowę ze śmiechem przyjmowała wyczyny arbitra, [...]

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2008 12:08:06 AM Liczba szacunów: 0
  • witam moge pomoc zamknac spam

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2008 10:30:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Każda pomoc mile widziana.

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2008 10:33:35 PM Liczba szacunów: 0
  • SpamPost Rozmowy Noca - Nie tylko o Hi Tec'u

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    A ja nie. Rano byłem u mamy w pracy trochę pomóc. I złapała mnie dziwna kontuzja. Otóż napierdziela mnie chyba kość ogonowa. A najśmieszniejsze jest to, że nie wiem dlaczego. Ani się nie uderzyłem, ani nic;/ Nagle samo z sibie zaczęło boleć;/ I to dość mocno. Ciężko usiąść w ogóle.

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2008 2:32:38 PM Liczba szacunów: 0
  • SpamPost Rozmowy Noca - Nie tylko o Hi Tec'u

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    chciałem z jednym lolesiem zrobic ale mówił ze nie ma czasu.. na pomoc wiec ok.... jak zrobiłem i pokazałem chciał wyebac sie na zyda wiec co pozostało mu ciagnac sie co do szotów to wpadaj boge ci wyebac zawijam dobrej nocy... Zmieniony przez - Haddi88 w dniu 2009-06-26 23:44:22

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2009 11:27:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] czy miales jakis obrzek wokol kolana?Jakikolwiek? Do fizjo to idz prywatnie,bo lekarz moze Cie wyslac do jakiegos znajomka Mowie Ci - poszukaj fizjo co zajmuje sie na co dzien osobami cos trenujacymi.On Ci pomoze,bo fizjo co przyjmuje jedynie stare babcie to nie bedzie mial raxczej duzego pojecia jak pomoc tak zebys mogl nadal trenowac.

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2007 11:04:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok spoko tylko uwierz mi sie jak do tej pory nauczylem sie,ze lekarz moze owszem pomoc,ale jak kolano jest juz konkretnie rozpieprzone. jezeli ktos pojdzie tak jak Loles to zapewne uslyszy,ze ma przestac robic nogi i poleci mu podane zabiegi przez Ciebie. Tylko,ze lod na rzepke raczej nie pomoze,bo ta struktura nie jest ukrwiona. Laser to jest [...]

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2007 11:19:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Sorry Farmer - wlasnie mowie,ze TYLKO fizjoterapeuci moge Nam pomoc Mialem na mysli,ze niektorzy fizjo nie maja do czynienia na co dzien ze sportowcami.Dlatego polecam szukanie takiego co jest bardziej doswiadczony. Zmieniony przez - Typer w dniu 2007-04-30 23:52:31

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2007 11:52:01 PM Liczba szacunów: 0
  • niestety,ale w tym pomoc nie moge

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2007 1:27:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Inzaghi + Gilardinho = Swietny atak pomoc w skladzie: KAKA, PIRLO, SEEDORF, GATTUSO ... moze do obrony wroci Maldini ale Nesta i tak jest wg mnie jednym z najlepszych obroncow swiata !

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2007 6:19:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie przed i po powinno pomóc...

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2007 2:44:52 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] linie wysokiego napięcia. Uszkodzeniu uległy również szklarnie, tunele foliowe, straty dotknęły też lasy prywatne. Poszkodowanym mają zostać przyznane kredyty klęskowe bądź pomoc bezpośrednia. Jak podał sztab kryzysowy, dzięki sprawnej akcji ratowniczej już w nocy udało się zabezpieczyć folią uszkodzone budynki przed ewentualnymi opadami [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2007 12:20:13 PM Liczba szacunów: 0
  • czekajcie zaraz coś napisze bo ryżem i jajecznicą sie nie najadłem po ***a tyle dawkowałem 3 razy za dużo wziąłem dał bym po sogu za pomoc o tym citropepsinie ale nie mam abona Zmieniony przez - strefab4 w dniu 2007-07-21 17:03:15

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2007 5:02:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Wy tu Wieśkowi mieliście pomóc a nie swoje historie opowiadać

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2007 10:08:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Niestety ja Ci pomóc nie mogę, ale Cię Witam Jestem z***any po kilku godzinach jazdy więc czas na film i spać Chciałem na słowacji kupić age to pozamykane apteki a tam za dodatkowe drobne przejdzie wszystko

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/29/2007 10:36:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Bykos to niech nie zaśmiecają forum "nieprzemyślanymi głupimi" tematami tylko pierw poczytają a później, niech proszą o pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2007 2:42:14 PM Liczba szacunów: 0