SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    [...] - zadzonia jak bedzie jakas dziura - no zadzwonia, kilka chwil pozniej dzwoni telefon , moja pani doktor, - zostawiono mi wiadomosc ze mam do pani zadzwonic , w czym moge pomoc - mam angine potrzebuje antybiotyk- - no masz angine, potrzebujesz antybiotyk, slysze przyjzd za godzine po antybiotyk , taki moze byc .... i cala moja wizyta bez [...]

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2012 1:09:12 PM Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    tu masz linka do obciazden pomoc do ustawianaia ciezaru /-)_ zeby miec

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2014 9:51:25 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] lodowa, szpinak, szparagi, bakłażan, cukinia, brokuł, pieczarki czy warzywa zielone to też papryka i pomidory - tzn. czy są dozwolone na odwadnianiu?? Proszę dziewczyny o pomoc...odwadnianie - skomplikowana sprawa - potrzebuję Waszych rad i wskazówek! Nigdy nie przechodziłam przez to - to będzie przygoda życia :-)8-)8-) [...]

    Odpowiedzi: 237 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2013 10:12:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Kashey - DZIENNIK - masa, siła

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 10x0 7) uginanie ze sztangą 2s 10x21kg 10x21kg 8) pompki w podporze tyłem 2s 10x5kg 10x5kg 9) wspięcia stojąc 3s 10x35kg 10x40kg 10x45kg 10) brzuch - spięcia w leżeniu 3s - spinanie na maszynie do brzucha na dolne mięśnie 3s ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I proszę o pomoc z postem powyżej. Pzdr. :)

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5503 Data: 1/16/2011 6:30:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Kashey - DZIENNIK - masa, siła

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc. Poleciałyby sogi, ale nie mogę :( mam nadzieję, że jeszcze będzie wpadać. :D Pozdrawiam :) Zmieniony przez - Kashey w dniu 2011-01-30 23:55:41

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5503 Data: 1/30/2011 11:54:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Kashey - DZIENNIK - masa, siła

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.youtube.com/watch?v=W9HI9dmmMAA Nie wchodzi film czy po prostu nikt nie zauważył? Będę wdzięczny za pomoc. ;)

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5503 Data: 2/3/2011 2:10:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Co Się dzieje z moim organizmem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co racja to racja dam rade na magazynie zjeść więc bułki wylatują Jeszcze raz dziękuję za pomoc

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3398 Data: 7/16/2012 9:30:13 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]meju/Nowa droga

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Jak przeziębienie przejdzie i nadal będą zawroty głowy, wrzuć 200mg kofeiny, lub mocną kawę powinno pomóc.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 4741 Data: 5/21/2014 10:08:00 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]meju/Nowa droga

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    http://imageshack.com/a/img844/2200/34ty.jpg Tak więc dziś udało mi się potrenować. Tak jak pisałem wczesniej. Zaraz po przebudzeniu czułem bół głowy, który z czasem przestał dokuczać. Teraz kilka słów na temat treningu. Tak jak mówiłem, mam problem z lewym barkiem. Nie jestem w stanie wykonywać ruchów wyciskających oraz rotacji na zewnątrz. [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 4741 Data: 5/21/2014 6:07:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Hasło a raczej wierszyk :P Żyj chwilą, bo tylko ona nie ma przed tobą tajemnic Idź prostą drogą, która nie pozwoli cię zmienić Tenuj zawsze ciezko, gdy w tych treningach zatracasz siebie Nie licz na szczęście, bo jak liczyć, to tylko gwiazdy na niebie Sila nigdy nie brała sie z niczego Do tego trzeba preparatu wspaniałego Testujac odzywki, [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2009 12:43:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nazwy 5 aktywnych i unikatowych kompleksów wchodzących w skład preparatu i opisz krótko ich funkcje: ANABOLIC POST WORKOUT LEUCI-BCAA MATRIX Najlepsza regeneracja i pomoc w budowaniu masy. pH CONTROL & GROWTH POST WORKOUT MATRIX Kontrola pH we wnętrzu komórek mięśniowych oraz wzrost nowych komórek mięśniowych. ANABOLIC [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2009 4:14:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Podaj nazwy 5 aktywnych i unikatowych kompleksów wchodzących w skład preparatu i opisz krótko ich funkcje: ANABOLIC POST WORKOUT LEUCI-BCAA MATRIX Najlepsza regeneracja i pomoc w budowaniu masy. pH CONTROL & GROWTH POST WORKOUT MATRIX Kontrola pH we wnętrzu komórek mięśniowych oraz wzrost nowych komórek mięśniowych. ANABOLIC POST WORKOUT [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2009 4:27:42 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] próbował tam wejść, spadał z niego. Dziś bogowie Olimp pozwolili po raz kolejny zbliżyć się na szczyt dzięki BCAA XPLODE POWDER! To od Ciebie zależy czy skorzystasz z ich pomocy, ale pamiętaj! Bogom się nie odmawia! Lub Ew. krótsza wersja: W mitologii greckiej Góra Olimp uważana była za siedzibę bogów olimpijskich, w tym najważniejszego - [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2010 5:51:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nigdy sie specjalnie nie poswiecalam tak znacznej uwago kurzym cyckom, ale jutro pewnie nie beda mi wogole smakowac. nie chodzi o to ze tobie wszystko jedno, chcesz pomoc i chclawa ci za to, a czy ja z tego skorzystam czy nie to juz insza inszosc. mam nadzieje ze tak, jak nie jutro to napewno z czasem. ;-) Zmieniony przez - fizique w [...]

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2012 12:27:48 AM Liczba szacunów: 0
  • jasne, rozumiem wszystko w zupelnosci. nie ma pospiechu, narazie jest co robic, a i swieta w drodze wiec nie bedzie po drodze na silownie biegac, wiec pilka jak sie patrzy pod nosem, nie bedzie wytlumaczenia zeby nie cwiczyc. poki co dziekuje za zainteresowanie i codzienna pomoc. aha, wlasnie zepsula mi sie lodowka, poprostu idealnie...

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2012 9:50:19 AM Liczba szacunów: 0
  • ułuda na smithie niczego nei aktywujesz wykrzywiając ciało :-> cwiczenia jednonóż z dodatkowa seria na słabaszy mięsien to jedyne wyjście. Nie przyj w góre trzymaj przesunieta progresje w 5x5, tzn obniz swój max o 10% dla bepieczeństwa Po treningu siłowym zjedz sobie zawsze serca kurze, to moze pomóc w schudnięciu podbrzusza no i ww trzymaj [...]

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2013 4:11:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Pokorny trening.

    Post
    Ladies SFD

    [...] trzymaja od ostatniego treningu A. Wrażenia: Ogolnie trening A/B bardzo mi sie podoba szkoda ze tak pozno sie na niegoz decydowalam Martucca, Arphiel i Obliques- dziekuje za pomoc. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ba5c131be82a4abbb6766cd64c10556d.png Zmieniony przez - dasie90 w dniu 2014-09-24 21:00:05 Zmieniony przez - dasie90 w dniu 2014-09-24 [...]

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 14316 Data: 9/24/2014 8:56:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pokorny trening.

    Post
    Ladies SFD

    Trenuje od 2 lipca. Moglabym prosic o pomoc w tych pytaniach?

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 14316 Data: 10/9/2014 7:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pokorny trening.

    Post
    Ladies SFD

    DT BŁAGAM O POMOC. - efektów brak, nie wiem co robic. Zmienic rozklad? Miska. Pilnuje, zmniejszylam bialko, chociaz ciezko bo bdb sie czuje na wysokim bialku. Trening planowo 7 tydzien treningu wg Agak do wykonania w domu rozgrzewka Plank 1.20 / 1.30 / 1.30 Martwy ciag na prostych nogach 23/26/26 / 3x10 powtorzen Wykroki z hantlami 2x6 / 2x6 / [...]

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 14316 Data: 10/17/2014 2:59:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Pokorny trening.

    Post
    Ladies SFD

    Dasie, dziękuję, że uważasz, że jestem w stanie w jakikolwiek sposób Ci pomóc, ale ja obawiam się, że moja wiedza nie jest wystarczająca. Masz problemy ze zdrowiem, nie jest potrzebne Ci odchudzanie, nie wiem w jaki sposób ćwiczysz. Bardzo się cieszę, że stawiasz sobie za przykład Delfinkę, ale ona jest daleko w przodzie tak naprawdę i u niej to [...]

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 14316 Data: 11/6/2014 1:50:40 AM Liczba szacunów: 0