SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Mam pytanko do "starszych" graczy.Gram mecz u siebie z przeciwnikiem ktory ma pomoc troszke lepsza odemnie,slabsza obrone szczegolnie srodek i silny atak na skrzydlach(gra skrzydlami i raczej to sie nie zmieni;))Ja chce zagrac srodkiem z 1 ofensywnym pomocnikiem i dac defensywne zadania bocznym obrońcom.Czy to dobry pomysl?Czy lepiej [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2008 6:11:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Skoro ma nieznacznie lepszą pomoc, to może warto zagrać pressingiem? Z mojego doświadczenia wynika, że jest mało akcji, a il. goli nie była większa niż 2

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2008 6:32:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dłubanie w nosie,zamiast wydłubywania oczu.Nowy spampost w C/S.

    Post
    Sztuki Walki

    czesc, przyspamuje zdziebko.... trzeba pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2008 2:36:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Jestem w VI lidze, mow w czym Ci pomoc. udziele pomocy.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2008 2:40:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Krzychu160 podaj mi nazwe swoje druzyny, ocenie po zagranym meczu gdzie masz dziury i odrazu podaj zasób swoich funduszy. Najwazniejsza w tej grze jest pomoc... bez pomocy nie ma gry :/

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2008 8:53:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    [...] tys a teraz jego wartosc wynosi 12 minionow ;d, wiece zacznij trenowac zawodnikow, posprzedajesz juz wytrenowanych i kupisz nowych do pierwszego skladu i pod trening. Najlatwiej trenowac bramkarzy.. ale male zarobi z tego :/ ja trenuje skrzydlowych moze tez bys zaczac trening "dosrodkowania" i powoli zacznij ulepszac pomoc to podstawa.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2008 4:16:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    [...] klubu. Jeżeli chodzi o taktykę to nie klep cały czas tego samego. Stajesz się wtedy przewidywalny dla rywala. Staraj się ustawiać pod rywala, wtedy będziesz mógł wycisnąć z niego maksa. I jeszcze wzmocnił bym pomoc, gdyż w niższych ligach odgrywa ono nadaj dość duże znaczenie. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, śmiało walcie. Chętnie pomogę.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2008 7:15:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    [...] trening. Najlatwiej trenowac bramkarzy.. ale male zarobi z tego :/ ja trenuje skrzydlowych moze tez bys zaczac trening "dosrodkowania" i powoli zacznij ulepszac pomoc to podstawa. Po pierwsze, jeżeli będzie grał cały czas 3-5-2 będzie przewidywalny dla rywali, więc jestem za tym aby miał wytrenowane dwie formacje (np. 3-5-2 i 3-4-3). [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2008 7:30:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    mam wzmocnic pomoc, wszyscy kosztuja po 2 miliony. ja mam w kasie 1500000. co mam w takim wypadku zrobic ??

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2008 7:43:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    mam wzmocnic pomoc, wszyscy kosztuja po 2 milionyCo to znaczy wszyscy? Bo widziałeś np. żeby wc pomocnik kosztował dwa miliony? A jeżeli nie masz kasy to co poradzić. Trenuj juniorów, jak ich wytrenujesz to sprzedaj i dopiero wtedy wzmocnij skład. Narazie taki skład jakim dysponujesz wystarczy spokojnie do utrzymania, a jeżeli będziesz grał [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2008 7:47:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Mam jeszcze kilka pytan. Czy powinienem ryzykowac gre systemem 3-4-3, czy lepiej 4-3-3 ? Dodam, ze mam slaba obrone, za to stosunkowo mocna pomoc. Chcialbym tez prosic, zebyscie podali stronki/programiki ulatwiajace gre w hattricka typu http://alltid.org/

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2008 6:46:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Wzmocnilem pomoc nowymi, wartosciowymi zawodnikami. Chcialem sie jeszcze zapytac, czy mozna ufac programowi "Absolute Manager" w kwestii wystawiania optymalnego skladu

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2008 7:20:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Jednej rzeczy nie wiem... jak powinienem ustawiac graczy ( strzaleczki) powiedzmy pomocnika robic ofensywnego czy zeby gral an swojej pozycji... obronce defensywnego czy do srodka... moze doradzisz mi A jezeli chodzi o ustawienie to dobry pomysl miec pare ustawiec... ale liczy to sie z malym zamieszaniem ;d A taktyke 4-4-2 kiedy najlepiej ustawic? [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2008 2:34:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    pawiel widze ze dobry masz squad =) fajna pomoc i atak... :p tez taki by mi sie przydal. ale wiekszosc zawodnikow w podeszlym wieku xD

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2008 9:01:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Również się przyłączam z prośbą o analizę: PKS Silesia (1299315) Dzięki! Trenera zadka możesz powoli zmieniać na solida (jeśli masz fundusze). Dobrze by było także, zaopatrzyć się w kandydata na trenera. Ogólnie jest dobrze, widzę, że trenujesz pomoc. W ostatnim meczu dałeś ciała pięknie, staraj się ustawiać pod rywali.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2008 9:41:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    czesc mam pytanko gram w hattricka od jakiegos czasu ale od dwoch tygodni ni emoge sie zalogowac moze mi ktos pomoc dokladnie wyskauje mi taki napis Coś się zepsuło Niestety wystąpił błąd, który przerwał przetwarzanie. Prosimy spróbować jeszcze raz później. Nie musisz zgłaszać tego błędu. Przepraszamy za kłopot. Error ID n/a Request URL [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2008 6:37:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    czesc mam pytanko gram w hattricka od jakiegos czasu ale od dwoch tygodni ni emoge sie zalogowac moze mi ktos pomoc dokladnie wyskauje mi taki napis Spróbuj skorzystać z tej strony http://www.hattrick.ws. Jeżeli dalej będzie pojawiał się ten problem, napisz do GMów na adres poland@hattrick.org.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2008 8:40:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dłubanie w nosie,zamiast wydłubywania oczu.Nowy spampost w C/S.

    Post
    Sztuki Walki

    to jak go ratowałas skoro Cie pogryzł? MattKK,powiedz gdzie i kiedy mam Ci pomóc... Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2008-03-26 21:42:56

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2008 9:42:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    klima92 udziel mi porady, naprawde nie wiem co zrobic. Dlaczego moja pomoc gra tak slabo?.... Kogo kupic? co zmienic ;d Hammo Enzelmann (151552342) lat 21, dni 96, słaby stan formy, zdrowy Jest przyjemny, z charakterem i uczciwy Poziom doświadczenia kiepski, przywódca słaby. Następne urodziny: 15.04.2008 Narodowość: Schweiz Wskaźnik TSI: 19 [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2008 6:18:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Hattrick - wirtualny manager

    Post
    Piłka Nożna

    Moi pomocniny: Roger Boudin TSI = 9 200, lat 25, dni 33, solidny stan formy Poziom doświadczenia słaby, przywódca słaby Kondycja: znakomity Bramkarz: fatalny Rozgrywanie: olśniewający Podania: solidny Skrzydłowy: słaby Defensywa: kiepski Skuteczność: nędzny St.fragmenty: zadowalający Bastian Hoedl TSI = 13 [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2008 3:04:17 PM Liczba szacunów: 0