SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą - junior wśród seniorów

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] :) Cały czas grzana maścią końską + fastum żel + łykanie przepisanego przez lekarza specyfiku na zapalenia, urazy etc ;) 23.07.2014 Teoretycznie bez treningu. Cały dzień... pieliłem %-) Prostowniki wołają o pomoc. Mam nadzieję, że do soboty się ogarną ;) Odżywianie BTW: 105/100/200 Suplementacja Magnez, potas, wapń, witaminy, flexit Aktywność DNT

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2014 8:46:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą - junior wśród seniorów

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] tym, jak ja juz lezalem na trawie. Problem nie dotknal mnie bezposrednio, bo z powodu koszmarnego upalu sedziowie nie podchodzili restrykcyjnie do przepisow i pozwalali na pomoc w postaci plynow z zewnatrz, co wykorzystali fantastyczni kibice. Widok prywatnej, cywilnej osoby z kilkoma zgrzewkami wody czy workami lodu, wspomagajacej zawodnikow [...]

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/3/2014 8:43:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą - junior wśród seniorów

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] bo we tym roku to raczej koniec biegania (o ile nie na zawsze...) ;-) A w przyszłości może, jak da Bozia, przebranżowię się na triathlon - żeby odciążyć trochę stawy. Także narazie dziękuję Wam za wszelką pomoc, wsparcie i słowa otuchy w całym roku. Jako, że nie mam już weny na pisanie to napiszę staropolskie: DZIĘKI PANOWOWIE i Pani Aniu :-)

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2014 7:44:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny :) Prosze o porady :)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] klate ze co seria inna ilosc powtorzen i mi to kompletnie nie wchodzilo, tak samo moim kolegom na siłowni(mam swoja silownie ), nie mam duzej wiedzy dlatego sie zwrocilem o pomoc do was. Nogi nie mam zamieszczone w planie ale wykonuje na nie cwiczenia, lecz nie na sztangach bo nie mam pasa ktory mi chroni kręgosłup i sie boje. Duzo sie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 907 Data: 4/22/2011 3:56:55 PM Liczba szacunów: 0
  • zwyrodnienie kregów szyjnych,jak to leczyc

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] na dopieszczanie domku i odkurzanie, wiec odkurzam, az tu nagle bol, przeszywajacy i niemilosierny bol w dole kregoslupa. Padlam jak dluga i ledwo zwloklam sie schodami po pomoc do siosrty. Biedna tak sie przerazila, ze chciala po pogotowie dzwonic, ale nie stac mnie na taki wydatek, wolalam poczekac i zobaczyc co bedzie dalej. nazajutrz ta [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2009 1:31:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyja---pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Udalo mi sie zmienic prace na duza lzejsza a co najwazniejsze w normalnych godzinach od rana do popoludnia takze musze troszke pozmieniac swoja diete i licze na wasza pomoc poraz kolejny A wiec do rzeczy! Posilek 1 9.00 Płatki owsiane-70g Mleko-100g Jaja całe-200g Orzechy wloski-garstka brokuly Suma 810 KCAL-30procent dzienniego [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1371 Data: 1/26/2010 8:47:29 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc w zestawieniu supli :]

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] i chudniecie jest wykluczona i niemozliwa,dzieki.bralem juz wczesniej x-panda energizer i super zadzialal,mam pytanie chcialbym zakupic jakies odrzywki (suple) mozesz mi pomoc co moge zakupic zeby to bylo madre i rozsadne w moim przypadku,bo jak wczesniej napisales to zestawienie przezemnie supli jest za ostre dla mnie bo nie mam podstaw,to [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1144 Data: 3/28/2008 11:16:51 AM Liczba szacunów: 0
  • NABÓR - MEGA TEST HI TEC REDUKCJA - RYWALIZACJA 3 MIESIĄCE DLA 4 OSÓB!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] 6 miesięcy na sfd.pl - OK - minimum 300 postów - OK Dlaczego ja: No coz - dlugo bladzilem i szukalem rozwiazan pod siebie. Pewnie ciagnelo by sie to do dzisiaj gdyby nie pomoc chlopakow z forum i Projekt Masa. Bralem udzial w I edycji pod skrzydlami Antka (Antos089), zostalem takze wybrany do II edycji, tutaj pod opieke Darka (Pandarek). [...]

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 17400 Data: 5/14/2013 4:57:26 PM Liczba szacunów: 0
  • NABÓR - MEGA TEST HI TEC REDUKCJA - RYWALIZACJA 3 MIESIĄCE DLA 4 OSÓB!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zgłaszam chęc i gotowość testowania supli Hi Tec Spełniam wszystkie kryteria sponsora testu - ukończone 18 lat / 19 lat - co najmniej 6 miesięcy na sfd.pl / 3 lata - minimum 300 postów / prawie 900 Dlaczego ja: Nigdy nie brałem udziału w teście sponsorowanym, chciał bym się wykazać a także zdobyć większe zaufanie do możliwości udziału w [...]

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 17400 Data: 5/17/2013 2:07:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Spalanie i masowanie naraz??? Jak to zrobic???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Potrzebna mi pomoc co do mojego problemu!!! Jezeli nie jest to ten dział gdzie moge uzyskać pomoc to niech ktos mnie przeniesie do odpowiedniego!!!! Siedziałem juz pare dni i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania HELP!!!!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 4/12/2007 10:37:56 AM Liczba szacunów: 0
  • DT rekompozycja eli

    Post
    Ladies SFD

    Na zapaszek może pomóc zagryzienie świeżej natki pietruszki :) ja też lubię czosnek, czasem tylko oszczędzam ze względu na dobro domowników:)

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 15891 Data: 9/10/2018 10:47:26 PM Liczba szacunów: 0
  • DT rekompozycja eli

    Post
    Ladies SFD

    [...] Micha na wyjeździe pełna grzeszków, ale nie będę się nad tym rozwodzić ;-) Wklejam foteczki z Bachledovej Doliny. Ta fotka gdzie leżę na stoku to po wyglebce - pierwsza pomoc mojej siostry polega na wyciągnięciu aparatu |-) /SFD/2019/1/22/003b801214f548b8891734cce60bb925.jpg /SFD/2019/1/22/81812a373ff640f9b2efe6f8a8383dc3.jpg [...]

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 15891 Data: 1/22/2019 12:05:17 PM Liczba szacunów: 1
  • 10 PORAD JAK ZWIĘKSZYĆ MASĘ CIAŁA!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jeszcze nie spię, więc zdziwiło mnie, że o tej porze już śpicie. Nie jestem zawodowym kulturystom, ale jeszcze ćwiczyłem kempo i potrafiłem zrobić 300 brzuchów dziennie, mimo to nie nabrałem masy. Czy są jeszcze jakies metody?(sumo odżywia się niezdrowo, ale w moim przypadku nawet niezdrowe diety nie mają wpływu, za szybko spalam) Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2007 3:06:24 AM Liczba szacunów: 0
  • czy wziaść Deke z winckiem na zaleczeni stawów i nie zepsucie watroby

    Post
    Doping

    widze ze pomoc tu znikoma tylko krytyka ja od 6 lat jestem za granica "phenomen " ja tru prosze o pomoc to ty poszukaj szkoły w ktorej ci wyjasnia co to jest zdanie pytajace

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1092 Data: 3/25/2010 10:43:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dodaję fotki. Prosiłbym jeszcze o pomoc przy dobrym ustawieniu diety. 1) Mezo czy endomorfik? 2) Chyba jednak pokieruje się waszą sugestią i zrobię redukcję. Zapotrzebowanie kcal według wzoru wyszło mi po zaokrągleniu 3000kcal. Rozumiem, że zostawiam na początku dietę na 0 i patrzę jak organizm reaguję, czy dobrze myślę? 3)Jak procentowo powinny [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 5/30/2016 8:24:49 PM Liczba szacunów: 0
  • co się dzieje z moim organizmem?

    Post
    Ladies SFD

    w kazdym razie jak chcesz mozemy sprobowac pomoc ulozyc ci diete i jakis sport wprowadzic by pomoc w odchudzaniu

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2671 Data: 2/4/2011 8:44:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Kręgoslup

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mawashi: naprawde wielkie dzieki Ci za ten trening i za pomoc. W ferie wybieram sie do lekarza (najlepszego lekarza sportowego jakiego uda mi sie znalezc) i wtedy juz bede wiedzial na pewno czy rozpoczne trening na silowni... Zeby byla jasnosc (poniewaz ta rzecz nie daje mi spokoju), napisales o treningu ogolno-kulturystycznym. Wydaje mi sie ze [...]

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 5313 Data: 1/8/2004 3:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Terapia Manualna czy warto?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] minelo ponad 4 miesiące a mnie dalej boli w odcniku ledzwiowym kregoslupa. Najgorsze jest to ze nie wiem gdzie sie zwrocic z tym. Tu gdzie mieszkam nikt nie jest w stanie mi pomoc ,byłem , u nerurologa , ortopedów dwóch , i 3 fizjoterpautów i nic , nie potrafili mi pomoc. mowią ze to nic groznego , ( cos z miesniami) daj sobie czasu , [...]

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 12786 Data: 12/22/2008 2:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Boks - Stres w ringu

    Post
    Sztuki Walki

    Co do pierwszych 3 odpowiedzi: Tak też podejrzewałem , że z czasem, a raczej z rosnącą ilością sparingów ten lęk zniknie Ale dzięki za pomoc ;) @UP Tobie to już naprawdę dzięki za pomoc Pierwszy artykuł świetny, kolejne 2 zaraz przeczytam :) Jeszcze raz dzięki :) Zmieniony przez - war43211 w dniu 2013-02-21 16:10:08

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1200 Data: 2/21/2013 4:08:36 PM Liczba szacunów: 0
  • BJJ sciema w wykonaniu Boruty

    Post
    Scena MMA i K-1

    pomoc????????????? Jak dorbze pamietam to zapytalel sie jak cwiczyc rece a Esco napisal ze mam uderzac z banki w sciane ;)))) zaje...... pomoc dzieki bardzo. Fakt ze czasem mnie ponosi ale nie musicie tak reagowac skoro jestescie lepsi i madrzejsi odemnie.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 9882 Data: 10/11/2001 11:45:08 AM Liczba szacunów: 0