SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Plan treningowy

  • Mój plan treningowy nie działa: najczęstsze powody

    Artykuł
    Trening

    Wiele filozofii treningu głosi, iż nie ma złych ćwiczeń, a każda droga prowadzi do celu. Gdyby to była prawda, nikt nie sprzedawałby maszyn treningowych, sztangi i  hantli – wystarczyłaby joga, trening z obciążeniem własnego ciała, bieganie czy pływanie. Niestety ludzie nie są i nie mogą być równi, nawet pod względem osiąganych na

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2789 Data: 2018-02-13 18:42:54 Ocena: 5
  • 8 wskazówek wspomagających rozwój górnej części klatki piersiowej. Przykładowy plan treningowy

    Artykuł
    Trening

    Mięśnie klatki piersiowej są specyficzną grupą, która sprawia, że wiele osób ma problemy z jej rozwojem. Często kulturyści mają obsesje na punkcie jej rozwoju, co sprawia, że tylko pogarszają sytuację. Klatka piersiowa zamiast ulegać poprawie stoi w miejscu ze swym rozwojem, dając wrażenie jeszcze mniejszej optycznie, ze względu

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 18005 Data: 2018-03-15 10:33:00 Ocena: 5
  • Plan treningowy dla początkujących kobiet

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    nogach x12 Wykroki x15 Hip Thrust x12 Wyciskanie hantli stojąc x15 Wyciskanie hantli leżąc na skosie dodatnim Odwrotne pompki na ławce x12 Uginanie przedramion z hantlami x12 Plank klasyczny 30 sekund Jeżeli chcemy, aby trening przyniósł nam efekty, należy go wykonywać 3 x w tygodniu z jednodniowymi przerwami np.: poniedziałek- trening wtore

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 26430 Data: 2017-05-27 05:35:31 Ocena: 5
  • Plan treningowy na siłę

    Artykuł
    Trening

    , jednak zanim nie “wyczujemy” schematu, lepiej pozostać na podstawie i nie wdrażać kolejnych ćwiczeń, które mogą zaburzyć regenerację i zahamować progres. Plan treningowy stosujemy do momentu, aż dalsza progresja jest niemożliwa lub czujemy się wypaleni i nie mamy ochoty na kontynuowanie treningów tego typu. Zazwyczaj z p

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7889 Data: 2017-05-12 00:13:25 Ocena: 5
  • Plan treningowy na masę dla ektomorfika

    Artykuł
    Trening

    liwość iść, to nie biegniemy; stać, to nie idziemy, a najlepiej gdybyśmy cały dzień spali. Oczywiście traktując powiedzenie z przymrużeniem oka, jest w tym nieco racji.  Planując wysiłek osoby, która ma problem z przytyciem, powinien on zakładać wykonanie tylko tego, co pozwoli na stymulowanie mięśni do wzrostu, z ograniczeniem wysiłk&o

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 11334 Data: 2017-11-24 23:53:46 Ocena: 5
  • Plan treningowy na rzeźbę

    Artykuł
    Odchudzanie

    iadać bilans kaloryczny ujemny. Bez odpowiednio zaplanowanej diety nie jesteśmy w stanie wysiłkiem zredukować tkanki tłuszczowej, gdy organizm dostaje nadal nadwyżkę energii. Plan treningowy na rzeźbę jest więc nie tylko zagadnieniem ukierunkowanym na samą aktywność, ale powinien być rozszerzony o dodatkowe parametry. Jednak w tym artykule skupimy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9507 Data: 2017-05-30 09:06:35 Ocena: 5
  • Plan treningowy dla początkujących

    Artykuł
    Trening

    lasyczny 3x10 wyciskanie hantli ławka pozioma 4x12 wyciskanie hantli siedząc 3x15 odwrotne pompki 3x12 uginanie przedramion ze sztangą stojąc 3x10 plank klasyczny 3x max czas Plan treningowy tego typu wykonujemy minimum 3 razy w tygodniu w systemie ABA, BAB, na zmianę. Zachowujemy minimum jeden dzień przerwy pomiędzy sesjami treningowymi. W seriach

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5562 Data: 2017-03-28 18:57:24 Ocena: 5
  • Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach

    Artykuł
    Trening

    opisywany jest w artykule klasyczny Super Squats, czyli system treningowy wykorzystujący przysiady, jako element wspomagający budowę muskulatury. Zasady systemu treningowego Plan trwa 6 tygodni, przez ten okres czasu możliwe jest dołożenie znacznej ilości muskulatury pod warunkiem, że wcześniejszy plan treningowy nie wykorzystywał planu bazującego

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3760 Data: 2018-05-22 17:54:47 Ocena: 5
  • Porusz swoją klatę - trzydniowy plan treningowy

    Artykuł
    Trening

    ry posiada 2 treningi mięśni piersiowych z podziałem na trening siłowy i hipertroficzny, które to będą się różnić ćwiczeniami i zakresem powtórzeń.  Plan treningowy, jaki znajduje się niżej, wykonujemy z minimalnym 1 dniem odpoczynku między treningami, z tym że pomiędzy treningiem 1 a 3 powinno być minimum 2-3 dni przerwy.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4210 Data: 2017-07-18 09:30:01 Ocena: 5
  • Jestem nowy !!! kupilem plan treningowy plus dieta- co o nim myslcie -?????????

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
    PRO

    raz w kazdym tygodniu 3) WYCISKANIE SZTANGI LEZAC wykonujac klatke uzywalem treniuniu z pewnej strony nie pamietam jaka ale trening wylada tak Trening na mase 3 dni - Plan treningu Poniedzialek: klatka + triceps wyciskanie sztangi plasko wyciskanie sztangi na skosie glowa w góre wyciskanie sztangielek na skosie glowa w dól rozpietki na

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 19702 Data: 2012-07-17 07:13:55 Liczba szacunów: 2
  • PLAN TRENINGOWY 4-DNIOWY Z KOMPLETEM ĆWICZEŃ

    Temat
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    i - Przedramiona TYGODNIE PARZYSTE ROKU: Pn. Klatka - biceps Wt. Plecy - Triceps Śr. Wolne Cz. Barki - biceps Pn. Nogi - Przedramie TO NAPRAWDĘ DZIAŁA! Pozdrawiam wszystkich. Plan na 8 tygodni. PODAJĘ SZCZEGÓŁOWY PLAN DO CZTERODNIOWEGO TRENINGU. TYDZIEŃ PARZYSTY Pn.Klatka - Biceps Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie głową w gorę 4 x 6-8 Wyciskanie

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-05 08:14:33 Liczba szacunów: 42
  • Kalistenika plan treningowy FBW

    Temat
    Trening w domu
    PRO

    rz i na razie chciałbym ułożyć plan bez tego elementu. Nie wyobrażam sobie ćwiczyć na zewnątrz i potem wracać do domu i wykonywać inne ćwiczenia :D. Okej przejdźmy do planu. Plan A Nogi: -Przysiady zwykłe: 3 serie - 20 powtórzeń -Wspięcia na palce 3 serie - 30 powtórzeń I mam już pierwszą uwagę. Czy trenować nogi na każdej sesji? Jak tak to z

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 5680 Data: 2017-02-08 22:30:59 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY NA CAŁY TYDZIEN

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam . Przedstawiam w tym poście mój plan trenigowy na cały tydzien . Zrobiłem go po pewnych przemysleniach co jest dla mnie istotne w ćwiczeniach oraz które partie mięsniowe są istotne do rozbudowy. PROSZE O OCENĘ oraz jeżeli ktoś ma lepszy pomysł to PROSZE NAPISAC :):) POZDRAWIAM PONIEDZIAŁEK - KLATKA PIERSIOWA -WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA Ł

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-27 22:47:10 Liczba szacunów: 2
  • Plan treningowy na mase

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Poniedziałek = klatka piersiowa + triceps Klata Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc Rozpiętki na ławce poziomej Wyciskanie sztangi, skos górny Wyciskanie sztangielek, skos górny Wyciskanie sztangi do szyi Triceps Pompki na poręczach Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie tułowia Wyciskanie francuskie hantla jednorącz Wtorek = bas

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-27 13:21:43 Liczba szacunów: 3
  • Plan treningowy na masę dla początkującego, pomóżcie ułożyć :)

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witajcie, zaczynam przygodę z siłownia. Potrzebuje na początek jakiś sprawdzony plan treningowy. Chciałbym aby plan był ukierunkowany w kierunku masy i ogólnie sprawności fizycznej dla zdrowia. Znalazłem gotowy plan ale trzeba by go sprawdzić i wnieść poprawki ponieważ np nie mam hantli. Mam tylko prosty gryf i ok 60 kg obciążenia + taką ławeczkę j

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 13779 Data: 2013-08-01 11:42:42 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningowy - 5 dni, cel - masa

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Cześć Chciałbym prosić o pomoc przy modyfikacji/ułożeniu od nowa planu treningowego. Trenować planuję 5 dni w tygodniu (pon-pt), moim celem jest suchy mięsień. Pon: Klatka -Wyciskanie płasko 4x12/10/8/6 -Bramka - ściąganie linek wyciągu górnego 3x 12/10/8 -Rozpiętki - maszyna 2x10/8 Wtorek: Bic/tric -Uginanie rąk ze sztangą na stojąco 3x12/10/8 -Fr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 18001 Data: 2011-09-11 21:23:10 Liczba szacunów: 2
  • plan treningowy na odchudzanie dla mężczyzn

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    jakie wtedy osiagnalem to wzrost masy z 59 do 72 (przy dobrych planach, diecie i odzywkach). Teraz chcialbym wrocic do tego sportu dlatego potrzebuje wzrzucic te kilka kilo. Plan potrzebuje 3 dniowy poniewaz w pozostale dni biegam wedlug takiego planu http://www.bieganie.pl/index.php?show=1&cat=13&id=256 zaczalem od IV tygodnia. Aha co do diety to

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-10 16:12:02 Liczba szacunów: 3
  • Plan Treningowy na 3 dni w tygodniu.

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Plan treningowy na rozwój masy mięśniowej na 3 dni w tygodniu. Założenia: -Przerwy między seriami dużych partii (klatka, plecy, uda): 120 sekund -Przerwy między ćwiczeniami małych partii (biceps, triceps, barki): 90 sekund Poniedziałek -Klatka piersiowa - wyciskanie sztangi leżąc: 12/10/8/6 -Klatka piersiowa - wyciskanie sztangi na skośnej ławce 30

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-02 20:41:06 Liczba szacunów: 5
  • Plan treningowy na mase 3 dniowy czy dobry?

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    o właśnie potrzebuję i tu jest moje pytanie: Czy ten trening jest ok? a jeżeli nie to bardzo bym prosił o ewentualne poprawki poniżej podaje ten plan Trening na masę 3 dni - Plan treningu Poniedziałek: klatka + triceps wyciskanie sztangi płasko wyciskanie sztangi na skosie głową w górę wyciskanie sztangielek na skosie głową w dół rozpiętki

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-03 17:48:40 Liczba szacunów: 8
  • Plan treningowy przygotowywujący do biegu na 3km

    Temat
    Inne dyscypliny
    PRO

    Witam. Od pewnego czasu rekreacyjnie biegam. Jednak nie zawsze udaje mi się biegać regularnie ze względu na prace chociaż na początku moich treningów biegałem w ściśle określonych dniach. Chciałbym prosić o pomoc w ułożeniu planu treningowego przygotowywującego do biegu na dystansie 3000 m. Przy czym wynik jaki chciałbym osiągnać na koniec treningu

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 10916 Data: 2012-02-12 20:32:24 Liczba szacunów: 2