SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • plan na mase do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki za pomoc Apokalipsa, temat zamykamy :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 853 Data: 8/10/2015 9:48:00 AM Liczba szacunów: 0
  • urika /jedynka/ odchudzić się raz na zawsze!

    Post
    Ladies SFD

    [...] dobrze! Mysle ze jak bd prowadzic tu taki dziennik pod czujnym okiem osób znajacych sie na rzeczy to bedzie ok i nie nawale, nie chce juz tak wygladac! Czekam cierpliwie na pomoc moderatorek, w nich jedyna moja nadzieja. Saida, ale Ty jesteś chudziutka! Chcę miec tyle cm w biodrach co Ty! Zmieniony przez - urika66 w dniu 2012-04-29 19:22:14 [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8186 Data: 4/29/2012 7:16:48 PM Liczba szacunów: 0
  • urika /jedynka/ odchudzić się raz na zawsze!

    Post
    Ladies SFD

    [...] nie wzielo sie to jednak z niczego - lata zaniedban zrobily swoje i teraz place tego konsekwencje. Ty mozesz tego uniknac - trafilas w dobre miejsce i tu uzyskasz pomoc :-) cholesterolem sie nie przejmuj, dbaj tylko o dobre zrodla tluszczy, jajka tylko 1 a najlepiej bio - lub wiejskie z pewnego zrodla. jak przejdziesz na diete lowcarb [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8186 Data: 4/29/2012 9:13:35 PM Liczba szacunów: 0
  • urika /jedynka/ odchudzić się raz na zawsze!

    Post
    Ladies SFD

    witajcie dziewczyny po dłuuugiej przerwie. Nie jest dobrze, potrzebuję pomocy i wsparcia bo chyba upadłam na samo dno, a przypominam że jestem cukrzykiem z typem 1 a więc od lutego bieżącego roku poszłam do dietetyka (znowu start z 76kg) dała mi zbilansowaną dietę 1400kcl zdażało się, że jadłam 1600kcl ale wszystko szło ok na początku, brałam [...]

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8186 Data: 9/15/2014 3:20:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase-Zmiana planu

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] (skos dodatni,ujemny), wyciag Dieta : brak Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wiem ze plan najciekawszy to nie jest dlatego chcialbym zmienic ten plan.Interesuje mnie plan na mase. Licze na pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 505 Data: 9/5/2012 12:49:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na Trójbój

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Dzieki za pomoc tylko jeszcze jedno pytanko, bo w ten drugi dzien treningowy nie mam dostepu do profesjonalnego sprzetu tylko trenuje u siebie na silowni. Moge tam tylko wrzucic jakies cwiczenia dynamiczne np. przysiady. A ciagi zrobilbym w "treningu nr 3" bedzie to dosc dlugi okres regeneracyjny dla nog po ciezakich przyiadach? A w [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1758 Data: 7/31/2007 9:07:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan na Trójbój

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    No rozumiem, ale niestety w domu mam tylko 150 kg obciazenia;) wiec nic mi niepozostaje jak 3 razy w tyg trenowac na profesjonalnej specjalnie dla trojboju przygotowanej silowni. Myslalem zeby zrobic 2 dni odpoczynku po treningu nr 1, ale wiem ze to nic mi nie pomoze. Dzieki za pomoc pozdro;)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1758 Data: 7/31/2007 10:16:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl mety 70 tabsów aby wspomóc wzrost! eksperyment

    Post
    Doping

    Faridrox - to, że Rexorubia jest lekiem homeopatycznym nie znaczy, że nie będzie działał. Poza tym ja tu nikogo nie obrażam, więc nie rozumiem Twojej reakcji. Podobnie jak Ty staram się pomóc, więc jeśli z czymś się nie zgadzasz, to skrytykuj to w sposób konstruktywny. Pozdr

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5228 Data: 3/12/2011 12:57:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Perfumy - Dobry Męski zapach

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zależy gdzie kupiłeś. Jeśli na allegro lub w perfumerii internetowej to podaj nick z allegro lub nazwę perfumerii. Postaram się pomóc.

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 4:52:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Perfumy - Dobry Męski zapach

    Post
    Zdrowie i Uroda

    einwunder tez poprosił bym o pomoc. Bo widze ze dosc sie natym znasz ,a ja nie zabardzo wiec moze dalbys tutaj takie swoje TOP3 (TOP5) zapachów sportowych ? tak wiosna/lato chlopak 20/21 lat , szukam jakiegos zapachu sportowego i tez troche eleganckiego (powiedzmy w stosunku 80/20) i co konkretnie testowac w perfumeri wg Ciebie?

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 1:06:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Perfumy - Dobry Męski zapach

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam pytanie: http://www.allegro.pl/item648100526_giorgio_armani_acqua_di_gio_200ml_wysylka_gratis.html Czy ten perfum podoba się dziewczyną? I czy można się nim "psikać" czy on jest jak woda po goleniu czyli na ręce i.. ?? Za pomoc SOG.

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2009 6:04:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Perfumy - Dobry Męski zapach

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Który wybrać z tych trzech: http://www.allegro.pl/item664741357_adidas_active_bodies_tester_100_pozytyw_wys_6zl.html Wiem że Carolina Herrera jest ładna ale też mi zależy na cenie. Za pomoc SOG.

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2009 6:50:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Kotlet95

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Zdrowia .... ;-) Swobodny zwis na drążku 2s - w czym ma to pomóc?

    Odpowiedzi: 552 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2015 9:46:11 PM Liczba szacunów: 0
  • prośba o kilka porad dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    gateway93 dzieki z gory za pomoc. No wiec tak. Z tluszczem nie jest zle, oczywiscie jest ale tylko w okolicach brzucha i na pewno nie jest obwisly;) U mnie jakos dziwnie gromadzi sie w okolicach bokow...dlatego napisalem czy warto wprowadzic bieznie w plan. Co do rzezby masz racje mysle. Zeby rzezbic to trzeba miec co. Jaki plan mozesz wiec [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1239 Data: 4/26/2009 10:43:43 AM Liczba szacunów: 0
  • chondromalacja rzepki

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] ortopedy. Ortopeda wyslal mnie na fizykoterapie (ultradzwieki, i cos jeszcze), nie pomoglo i w dodatku drugie kolano zaczelo mnie bolec. swierdzil ze on mi nie jest w stanie pomoc i wyslal mnie do profesora... No i poszlam do niego i odrazu zabronil mi klekac i robic glebokiego siadu, i kazal cwiczyc miesnie czworoglowe, dal tez zastrzyki [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 12237 Data: 3/30/2008 5:55:40 PM Liczba szacunów: 0
  • FIGURA GRUSZKI :-(((

    Post
    Trening w domu

    [...] 8. http://www.sfd.pl/Saida%2FBLOG%2Fjudoczka_na_diecie_podsumowanie_str.82-t440139.html Po przeglądaj te blogi na pewno wyniesiesz z nich garść informacji później o pomoc możesz poprosić użytkowniczkę Obliques albo użytkownika Morales (dział odchudzanie bądź dzienniki treningowe) . Powodzenia !

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 18272 Data: 4/28/2009 11:33:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Revan2005/DZIENNIK - OldSchool w piwnicy, Pp 99kg x5 str.72

    Post
    Trening dla początkujących

    5x75kg (Technika już "Knife_'owa", ostatnie ruchy ciężko, duża pomoc ruchem ciała) -poprzednio 5x70kg Tylko ja mam taką technikę od 100 kg wzwyż, a 70-80 kg potrafię całkiem izolować.

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2008 11:47:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta co i jak? Ocena treningu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tutaj wyliczysz zapotrzebowanie kaloryczne: https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html a tutaj pomoc w skomponowaniu posilkow http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 592 Data: 2/9/2013 3:25:14 PM Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA by sany

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    jasne to powoli bede dodawal kcal,dzieki bardzo za pomoc ! :)

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 9004 Data: 11/11/2014 12:40:51 AM Liczba szacunów: 0
  • DIieta Redukcyjna - nie dziala !? pomozcie prosze !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czytaj, nie oczekuj gotowców. Trening na masę czy redukcję - nie ma to wielkiego znaczenia. Wszystko regulujesz odpowiednią dietą o której pojęcia nie masz i nawet nie zadałeś sobie trudu by cokolwiek przeczytać. Więc skoro Ty olewasz temat to ktoś kto chce Ci pomóc tym bardziej.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4897 Data: 6/12/2010 7:56:46 AM Liczba szacunów: 0