SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • FC Liverpool

    Post
    Piłka Nożna

    beda jednak na cisnieniu i to bardzo duzym i to moze im pomoc Tak samo może zaszkodzić

    Odpowiedzi: 1129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2008 9:15:37 PM Liczba szacunów: 0
  • FC Liverpool

    Post
    Piłka Nożna

    [...] na wyjeździe z Wigan Athletic. "To bardzo bolesny dzień dla mnie i mojej rodziny. Dziękuję za wszelkie wsparcie. Będę dalej pracował!" - napisał na Twitterze reprezentant Urugwaju. Ladna kare dostal ale do kompletu dal bym mu do zaplacenia jeszcze pare mln funtow na pomoc na "rogu afryki" Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2011-12-20 22:45:11

    Odpowiedzi: 1129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2011 10:42:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dabu: o MSM się nie wypowiem, bo nie stosowałem nigdy i raczej nie zamierzam, podobnie z guaraną - jadłem czasem jako jeden ze składników spalaczy, ale nie solo. W każdym razie dwie powyższe pozycje nie zaszkodzą. Nie wiem, czy 2x CP na pierwszy cykl z kretką to nie za mocne połączenie (i kto to mówi ), ja bym brał mono na Twoim miejscu jeśli [...]

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2006 3:23:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ty szczesciazu zabrales mi moje sogi Widze ze WODYN ciagle CIe pilnuje sam zwrocilem sie do niego z prosba i dziekuje serdecznie za tak szybka pomoc Saib lecimy dalej jeszce trzeba Domisa porwac i bedzie trzech muszkieterow EDIT: Lokorva sog wszedl Saibie Zmieniony przez - Gugcio w dniu 2006-12-05 23:20:55

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2006 11:19:09 PM Liczba szacunów: 0
  • to za pomoc w rozwiązaniu problemów, konsultacja bez bana hrhr

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2006 12:52:46 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] tym, ze bedzie to energized). Albo kupie TCM 450kapsow za 80zl...(olimpu). Widze, ze wciagnely cie te testy, fajna sprawa. W dodatku masz to wszystko za darmo, fachowa pomoc. I tylko patrzec jak rosniesz w sile. Teraz troche polize... Dzieki Tobie postanowilem zrobic swoj test, zobaczymy jak mi wyjdzie. Mam zamiar wrzucac jakies filmiki z [...]

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2006 10:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 2. Wyciskanie na płaskiej połówkowe (przerwy j.w.): 5x92kg - http://video.google.pl/videoplay?docid=-3943852745760273610 4x97kg (+1 z pomocą) - http://video.google.pl/videoplay?docid=-1286964964835457320 3. Wyciskanie na płaskiej - trójbojowe (wszystko j.w.) 10x57kg (~60% ostatniego ciężaru z pierwszego [...]

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2006 9:39:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczerze mówiać to tez jestem zdziwiony tym uginaniem młotkowym ,bo biore sporo wiekszy ciezar niż w oparciu o kolano. Wodyn jako że odwiedzasz ten topik czesto czy mógłbys mi pomóc w ułozeniu treningu bo widze że juz spore grono osób korzysta z twojej pomocy .

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2006 5:05:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziś wigilia... i ostatni trening. Nieźle. Ciężary rozpisane przez WODYNa przerażają mnie trochę. Ciekawe, czy kolega mnie wychooja, czy jednak przyjdzie mi pomóc. Jak nie, to sam nie wiem, co zrobię, bo podnosić coś takiego w samotności to trochę nieciekawa sprawa. Niedługo drugi posiłek... *** ojdan: głupio było kasować i tak jak Don quixet [...]

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2006 10:49:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Molder - jak zawody skończą się ok 20.00 lub później to raczej ciężko będzie wykonać wspólny trening Co do pomocy - bardzo chętnie mile widziana pomoc zarówno przy przygotowaniu sali (tu nie będzie dużo) ale głównie przy asekuracji i jeśli masz kolegów, którzy chcą pomóc pisz proszę do mnie na priv. Będzie koszulka, carbo i białko Potrzebuję [...]

    Odpowiedzi: 578 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2011 8:56:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Budujemy klatkę, odbiegajac od utartych zasad!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] ale tym samym mialem zle polaczenie klata-mózg jesli moge tak powiedziec. Zawsze zalezalo mi na sile przez co kazda seria i cwiczenie bylo do upadku miesniowego a nie raz i pomoc partnera treningowego, co prowadzilo do zastojów. Serie jakie wykonuje to 4/3/3 z tym ze 2 pierwsze cwiczenia ciezki czyli wyciskania a 3 cwiczenie rozciagajace czyli [...]

    Odpowiedzi: 558 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2011 10:27:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] osiągnąłem postawione mi zadania i nie zawiodłem niczyjego zaufania. Szczególne podziękowania chciałbym złożyć dla Doroty Galińskiej, czyli naszego użytkownika Dorafit za pomoc przy diecie, treningu oraz ciągłym wspieraniu, motywowaniu, oraz , jeśli wynikła taka potrzeba, radzie! Chciałbym podziękować również King Odinowi za podesłanie i pomoc [...]

    Odpowiedzi: 516 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2010 3:40:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest z widzami? Bo nigdzie nie potrafię znaleźć o tym informacji, jeszcze nigdy nie byłem na zawodach kulturystycznych, a to jest blisko mnie więc jeśli by się dało to bym się wybrał. W sensie czy za wejście jest jakaś opłata i od której godziny można wchodzić? Z góry dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9811 Data: 4/3/2016 2:20:32 PM Liczba szacunów: 6
  • [...] a to jest blisko mnie więc jeśli by się dało to bym się wybrał. W sensie czy za wejście jest jakaś opłata i od której godziny można wchodzić? Z góry dzięki za pomoc Różnie to bywa, z reguły jest informacja w regulaminie - jak nie ma, to najprościej zadzwonić do organizatora , zapytać. Z reguły za wejście jest jakaś niewielka opłata [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9811 Data: 4/7/2016 2:01:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielkie dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9811 Data: 4/8/2016 12:48:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Samoobrona

    Post
    Sztuki Walki

    [...] sie wy***al...podbiegl drugi chcial mnie ***nac ale troche mu zeslo roz***al mi tlyko warge..odepchnolem go i mailem sie brac nie wiem za co...3 nie zleje...zwialem...poprostu 2 zaowazylo ze radze sobie z tmy ejdnym i podeslzi jako pomoc...jak sie zachowalem??potem tel na pały i penetracja Pij mleko a będziesz wielki !!! ;P SFD FIGHT CLUB

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5173 Data: 12/3/2003 9:55:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Tomek Duży napisał: Wiecie jak czytam te posty to świat jawi mi się jako ciągła walka w której dzień kiedy mnie nie pobiją, potną nożem i okradną jest super fartem... Nie popadajmy w paranoję. Jeżeli każdy będzie się bał paru wyrostków i uciekał na ich widok to będzie jeszcze gorzej. No bez przesady,tyle ze też nie popadajmy w hurraoptymizm(fajne [...]

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2007 12:09:22 AM Liczba szacunów: 0
  • prawdopodobnie o 8-9h wchodzimy na sale ustawiać sprzęt, stanowiska i całą resztę wiec z 10-15 osób przyda się mocno do pomocy zatem kto może i chce pomóc to szykujcie się od rana koszulki sfd za pomoc dam, więcej nie ale jestem przekonany, że chętni będą nawet za friko zawodników też zapraszam do pomocy i traktujmy to jako wspólną imprezę [...]

    Odpowiedzi: 578 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 11:13:17 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] swój na wszystkie kolejne imprezy) Trzeba go rozpakować, poustawiać i całe pozostałe akcesoria przygotować Stawiamy na super imprezę i super zabawę ale wierzę też Waszą pomoc i zaangażowanie Czym bardziej się wspólnie postaramy tym większe będzie parcie na kolejne imprezy. Wydaje mi się, że przy dobrych wiatrach będzie jeszcze jedna w tym [...]

    Odpowiedzi: 578 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2011 11:25:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Echinacea, niszczyciel infekcji - artykuł

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hrr a wlasnie pimpowania to spimpowany dalej blog prowadzi wlasnie zobaczylem citrosept tez lykalem, syf nieziemski ale chory nie bylem tylko o nim zapomnialem bede musial zobaczyc, dzieki za pomoc dziewczeta

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2008 9:29:48 AM Liczba szacunów: 0