SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • kreatyna + gainer + prohormony

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na klatke peka mi leb stylu glowy zawsze sie to dzije przy wymuseniech jest to silny bol taki kujacy jakby z kazdym klepnienciem serca ,zaczelo mnie to denerwowac wiecz postanowilem napisac bo moze wam sie tez to dzialo nie wiece co sie moze dziac z moja glowa moze mi jakas zylka pekla i****owa sprawa ,jak wiece prosilbym io pomoc oriks

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 6460 Data: 3/23/2003 2:57:45 AM Liczba szacunów: 0
  • 67kg vs 114kg

    Post
    Sztuki Walki

    oooo właśnie :D:D duszenie ezekiela... szkoda że wcześniej na to nie wpadłem :D wkoncu ja mam GI. OK dzieki wam za pomoc. Łapcie SOGi :D

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4395 Data: 1/24/2010 11:39:56 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    zła kolejność? złe ćwiczenia ? bo ponoć trening priorytetowy może być w oddzielny dzień, prosze o pomoc..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 855 Data: 10/10/2010 6:25:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] takie pytanko co do masówki, to ile według ciebie powinieniem przybrac masy mięśniowej? Także jak wygląda wygląda podstawowa dieta, czy mało tłuszczy a dużo ww i białka? Czy po diecie masowej nie zapuszcze się w tłuszcz, bo jednak juz 18% mam i nie jest to mało według mnie. A tatuaż był prezentem na 18-stke :) Bardzo dziekuje za pomoc :)

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3355 Data: 3/29/2012 1:40:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Rozumiem czyli musze stworzyc super diete żeby mnie nie zalało która pozwoli przybrać czyste mięśnie :) Na tą chwile mam jeszcze jedno pytanie jak wygląda trening na mase, czy mógłbyś może podrzucić kilka linkow które mógł bym przeanalizować ponieważ u mnie wyszukiwarka nie działa. Z góry dziekuje za całą pomoc i będe w kontakcie :)

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3355 Data: 3/29/2012 1:55:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wszystko własnie poprawilem tak jak napisałeś. Jedyne co sie zmieniło to WW - 1370kcal czyli 334g. Dzięki za pomoc troche to zajeło az boje sie pomyśleć co bedzie przy tworzeniu diety. Tak przy okazji miałby ktoś moze jakis wzór diety na mase co jeśc w jakim posiłku? Mam jedną ale nie jest zbyt dobra iz ma tylko 3 posiłki wypisane na dzień. Nie [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3355 Data: 3/30/2012 11:12:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] duzo to potem tłuszczy i tak na zmiane z wszystkim a kalori mi ciagle o 400 za mało i nie wiem gdzie wsadzić. Niedługo umieszcze moją diete to moze bedzie mi ktos w stanie pomoc bo widac ze gdzies bladze. Tak, możesz robić HIIT w dni bez treningu. http://www.sfd.pl/Zbi%C3%B3r_link%C3%B3w_dzia%C5%82u_Od%C5%BCywianie-t418003.html tu znajdziesz [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3355 Data: 4/1/2012 11:50:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Jarek Makowieck.

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    kolejny startujący zawodnik na forum witamy i liczymy na pomoc

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 9390 Data: 2/3/2008 1:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta co zmienić

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] l-karnityna. Mozesz mi napisac jak to jest naprawde z ta woda moge pic gazowana czy nie? Z bialym serem nie bedzie problemu bo lubie. Posilki jadam regularnie co 3 godziny czyli musze jedynie wprowadzic lekkie korekty. Jestem CI fest wdzieczny za pomoc. "Pierwsze co widze chyba zero tłuszczy w diecie" Zakrzes ale to chyba dobrze:)?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 934 Data: 6/14/2004 2:10:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny.

    Post
    Dietetyka sportowa

    Dziękuję pięknie za pomoc, pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 799 Data: 3/30/2011 12:05:10 PM Liczba szacunów: 0
  • mam mało sprzętu :(( pomóżcie z planem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] oraz biceps lub triceps (w zależności od rozstawienia ramion wioseł. Znam te ćwiczenia, które wymieniłeś, tylko nierozumiem za bardzo czegoś. PYTANIA Mogę się spytać o coś? Tzn że mając tylko taki sprzęt nie da się ułożyć planu, tylko można ćwiczyć pojedynczymi ćwiczeniami? Co to są te duble? Z góry dzięki za odpowiedź i za dotychczasową pomoc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1503 Data: 2/16/2007 3:05:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Łączenie odżywek

    Post
    Odżywki i suplementy

    Rozumiem, dzięki za pomoc!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 493 Data: 11/29/2012 8:45:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy testosteron szkodzi wątrobie ??

    Post
    Doping

    TUDCA/UDCA bardzo dobrze wplywa na drogi zolciowe wiec jesli to jest przyczyna, moze pomoc. Z tym ze ggtp wystepuje rowniez w trzustce, nerkach i jelitach wiec niekoniecznie to moze byc problemem. Co do testosteronu to kazdy nawet teoretycznie nietoksyczny srodek ma na nia mniejszy lub wplyw, to ze nie ma grupy 17aa to nie znaczy ze ja omija.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6418 Data: 4/14/2015 5:21:45 PM Liczba szacunów: 1
  • Wojna powoduje wiecej ? -Wonjen- I tak w kolko nigdy sie tego nie nauczymy ?

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    [...] moglby robic cos innego, ale nie, to jest wlasnie homo sapiens. Gdyby nie bylo chciwosci, dazenia ciagle do jakis chorych celow, a byl by minimalizm, cieszenie sie zyciem, pomoc innemu, to uwierz mi ze bylo by dobrze, nie musialbym sluchac ze " swiat nie jest idealny" bo nie musi tak byc. Zrzucic nalezy te lancuchy mentalnego niewolnictwa i [...]

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 6078 Data: 12/23/2011 6:03:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Laweczka pod sztange-potrzebna pomoc!

    Post
    Targowisko

    [...] Czy modlitewnik mozna nachylac pod odpowiednim katem czy jest on ok ustawiony w tej pierwszej laweczce?I czy waski rozstaw widelcow w tych bardziej domowych niz klubowych lawkach rzeczywiscie jest takim problemem?bo przed tym tez mnie ostrzegano. ale przy takich funduszach jakie mamy, nie bardzo widze inne wyjscie.Dziekuje wam za pomoc:)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4772 Data: 11/14/2006 9:05:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta-Do oceny Sprawdź

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jest ktoś kto może mi pomóc ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 937 Data: 3/20/2012 8:12:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta-Do oceny Sprawdź

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zwiększ ilość kcal aminokwasy mogą pomóc ale jak bedziesz malo jadł nic z tego

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 937 Data: 3/22/2012 9:22:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Enan.meta,wino oral-dluzszy cykl

    Post
    Doping

    Wino jest z balkana lezy juz ponad rok-dam tak jak pisalem 20 mg ed.Czyli po mostku 200 mg e7d robie odblok,mam jeszcze daa jak to dac do odbloku?razem z clomidem czy zaraz po nim? dziex za pomoc sog poszedl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 747 Data: 7/5/2013 7:55:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - ostateczny szlif

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ja już zdecydowałem się. Biorę Dren i do tego małe pudełko JetFuel'a. Dren działa na mnie nawet spoko, ale chyba jedna tabsa na dzień to za mało, dlatego przed treningiem wspomogę się Jet Fuel'em. Ale powiem Ci, że jest całkiem całkiem . Dzisiaj na próbę dorzuce do niego Scorch'a, bo jeszcze trochę mam . Dzięki Koniu za pomoc. Powdzenia Rid.

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 4/15/2009 1:35:44 PM Liczba szacunów: 0
  • plan do ocenyy

    Post
    Trening dla początkujących

    Wkleiłeś plan z lekko niezrozumiałymi ćwiczeniami i co mamy ci go ocenić, poprawić, ma ci przy boksie pomóc? Napisz o co ci chodzi a nie wklejaj planu.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 397 Data: 5/8/2011 7:11:11 PM Liczba szacunów: 0