SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] Progresja 'piramidkowa', tj. przy 5 seriach trzy pierwsze progresja, dwie kolejne regresja. Teraz chciałbym pojechać typowo masowym, ciężkim splitem 3x w tygodniu. Zależy mi na czystej masie, a jako że jestem endomorfikiem to obowiązkowo uwzględniam 20min aerobów po treningu + 45-60 minut w DNT. Z góry dzięki za pomoc i poświęcenie czasu!

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2008 2:05:49 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ano zastosowanie pewnych spalaczy moze pomoc w funkcjonowaniu watroby Ale nie mozna z nimi przesadzac bo moga byc grozne dla zdrowia.

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2008 8:14:38 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobrze Panie Jacku - to wszystko pozmieniam W takim razie wyciskanie na skosie jako pierwsze dam pod kątem 45st, a rozpiętki pod skosem 30st Dziękuje za pomoc, wiele się od Was dowiedziałem - teraz pozostaje to praktykowac i cierpliwie czekac na efekty I jak obiecałem - nie będe zawracać głowy już Panu hehe (no myśle że gdzieś tak za 8tyg [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2008 9:27:32 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] część treningu praktycznie nie zrobiona, (tzn. poćwiczyłęm leciutko biceps) i tyle. Domyślam się, że jest to naciągnięcie (a raczej na pewno). Ale jeśli się mylę to proszę o pomoc. Wyciskam z mocnym mostkiem, nie lapie szeroko (ogolnie duzo wezej niz inni ludzie), lokcie prowadzwe najblizej jak sie da ciala (optymalne dla moich barkow z ktorymi [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 2:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] to w jakich ilościach i z jakich produktów najlepiej je dostarczyć by mieć siły na trening i materiał budulcowy na mięśnie? Jestem naprawdę "zielony" jeśli chodzi o wartości odżywcze produktów i zapotrzebowanie na nie organizmu, a nie chce by trening szedł na daremno. Z góry dzięki za pomoc (i aż wstyd mi za swoją niewiedzę)

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2009 5:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam takie pytanko mam jak brac no-xplode?? rano na czczo i przed treningiem czy tylko przed treningiem ?? i w DNT brac czy nie ?? gdzie nie czytam to wszedzie opinie sa podzielone na ten temat prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2009 10:53:25 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie planuje nikomu treningow na kilka miesiecy z gory bo raz ze nie bardzo mialbym jak a po drugie to u kazdego inaczej wygladaja cele, jak rowniez zmieniaja sie w czasie trwania treningow. Jak chcesz to mozemy rozwiazac konkretny problem. Wiec sprecyzuj jaka pomoc chcialbys uzyskac i sprobuje temu zaradzic

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2009 8:29:31 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki za pomoc sog już poleciał 1.A jak sprawa wygląda z tłuszczami? Jakie stosować wiadomo że olej lniany bo jest źródłem omega 3 a co z omega 6 i 9( m.inn. oliwa z oliwek)? Ostatnio kupiłem olej ,w którym w 100 ml znajduje się omega 3 - 4gr, omega6 - 37 gr, kwasy nasycone 9g 2.Z rozplanowaniem posiłków to mam problem bo pracuje w takim [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2009 11:03:42 AM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] sosie własnym puszka 150 gram białko jaja ryż brązowy 100 gram 4 posiłek 100 kaszy 200 cyca 5 posiłek po siłowni 100 ryżu białeko 50 gram białka 6 przed snem 200 twarogu chudego Jacku to daje Mi 250 gram białka , 350 węgli. Około 2500 kalori ,ważę 100 kg.Bfu więcej niż 20 % na pewno nie mam. Dobre zestawienie makro wymyśliłem? Prosze o pomoc :)

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2009 3:22:51 PM Liczba szacunów: 0
  • $#^%$GYFGE$^%$@%^R& SPAM!%)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Yakuza: w restauracji.. jako pomoc kuchenna

    Odpowiedzi: 2956 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2009 9:11:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase, mało wytrzymałe mięśnie, słaby jestem.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wykonywać od razu, nie zostawiać wiele na później- siedząc na siłowni i myśląc o przygotowaniu się do jutrzejszych zajęć trening nie wygląda na optymalny :) Co do stresu pomocna może się okazać muzyka, którą lubisz, dobre rozplanowanie dnia- czasem warto poświęcić godzinę na komputerze i przygotować się, żeby po siłowni mieć już czas wolny i [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2306 Data: 12/25/2010 2:45:22 PM Liczba szacunów: 0
  • PODARUJMY 5 PLN DZIECIOM !!! - ZOBACZ!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    - jak tu pomoc? 11750!!

    Odpowiedzi: 2979 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2009 11:18:07 AM Liczba szacunów: 0
  • PODARUJMY 5 PLN DZIECIOM !!! - ZOBACZ!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    NIEKTÓRE LINKI N I E D Z I A Ł A J Ą ! - jeśli ktoś ma jakieś linki niech dodaję ;D pomożewy jeszcze wiekszej grupie ludzi ;) w ostatnim linku należy skrócić adres na: http://www.e-inclusionsite.org/ dodam jeszcze kilka stron... http://www.thehungersite.com/clickToGive/home.faces?siteId=1 Międzynarodowa Strona Głodu [...]

    Odpowiedzi: 2979 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2009 5:21:23 PM Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    E tam napewno sie nieprzedluzy, jakby co to zawsze moge pomoc

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2006 7:37:52 PM Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja tez duzo spermy zostawilem dzis / gdzies SHALALA spr @ z gory dzieki za pomoc lub odp

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2006 11:06:03 PM Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] o 4 wczoraj o 3 i to nie ze pozno szedlem spac tylko z 3 godziny zasnac nie moglem ale dzisiaj zrobie moj sposob na sen jak on nie wypali to chyba tylko zielsko juz moze pomoc sposob ten jest taki ze ide do wanny, mega goraca woda taka ze lustra zaparowane , w ogole lazienka wyglada jak sauna i taki ledwo co przytomny i na nogach sie [...]

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2006 12:35:49 AM Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    maniek juz ci 3 raz mowie ze wkoncu bys mogl sie na gg odezwac do mnie tylko bez takich pytan typu. czy moglbys mi pomoc w dobraniu perfum lece niepodrywac mi sie tu , nie targac , nie gejowac nic o mnie bezemnie zrozumiano !!?? odmeldowac maniek > 20 pompek za zberezne emaile Zmieniony przez - -ban-an- w dniu 2006-09-10 17:15:47

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2006 5:15:05 PM Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ee nikoniecznie wlasnorecznie , teraz jest w modzie pomoc wylac fundamenty a reszte niech robia fachowcy

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2006 10:43:41 PM Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a ja zaraz lece na imprezke bo ziomek moj najlepszy własnie z angli wrocił i balecik robimy sie tufta nic nie zmieniła musze mu pomoc trening złozyc i suple dobrac i z dieta pokombinowac bo mowi ze tam jest g**** i sie nie znają ...

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2006 4:53:35 PM Liczba szacunów: 0
  • LATYNOSKI i ideal urody kobiecej/SPAM działu 'Uroda'

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] , musiałem dzwigac wszystkei graty bo sie przeprowadzała, ale od tego miedzy innymi jestesmy hmm, no i w sumie dobzre czuje sie potrzebny wtedy i szczesliwy ze moge pomoc i cos zrobic a pozatym to juzmnie to wkurvia i zaczynam myslec skad tu ukrasc na tyle zeby moc sie do niej przprowadzic, ozenic, i miec za***iste dzieci... , no to [...]

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2006 11:59:27 PM Liczba szacunów: 0