SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • POMOC

    Temat
    Ladies SFD

    Witam :) Moim celem jest przytyć trochę kg. Jestem ektomorfikiem i nawet po ciąży nic mi nic nie zostało. Mam opracowaną diete Potrzebuje od Was pomocy dotyczącego treningu na masę. Zapisałam się na siłownie więc mam dostęp do wszelkich maszyn. Nie chce sama tego robić bo obawiam się, że samodzielne ćwiczenia doprowadziły by do chudnięcia a [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 744 Data: 10/17/2013 9:15:19 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • prosze o pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] od 2 tygodni trenuje boks w wtorek i czwartek. akurat kupiłem odżywki za 350zł na cykl (kreatyna aakg bcaa beta alanina witaminy omega 3 białko itp.) potrzebuje pomoc w doborze planu, moge chodzić pon śr pt. sob. na wakacje zredukowałem z 102kg (1 cykl na kreatynie) do 86.5 kg. moja waga na dziś to 92 kg. ale treningi boksu pomogą mi [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 718 Data: 11/1/2014 12:41:48 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zebrałem troche informacji na temat diety i wyszło mi,że: 45% kalorii musi byc z węgli 30% z białek 25% z tłuszczy Przy wadze 64 kg potrzebuje 2496.8 kcal z węglowodanów musze dostarczyć 1123,5 kcal z białek 749 kcal z tłuszczy 624,2 kcal 1 g węglowodanów to 4 kcal 1 g białka 4 kcal 1 g tłuszczy 9 kcal 281 g węglowodanów dziennie 187,25 g białka [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 996 Data: 10/3/2007 12:27:14 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w wyborze wyciagu

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] pomoze cos wybrac? Znalazlem cos takiego http://www.allegro.pl/item987982163_marbo_semi_pro_wyciag_na_2_prowadnicach_gratis.html http://www.allegro.pl/item977823346_wyciag_masiv_do_sciany_siedzenie_3_uchwyty.html http://www.allegro.pl/item980692996_promocja_10_kelton_wyciag_z_drazkiem_otus.html prosze o pomoc ewentualnie nakierowanie na sprzet.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 4/13/2010 6:11:54 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc (info o sile)

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam : Wiek 17lat (za miesiąc) waga:83-5 waha sie wzrost 184-6 staz 14 miesiecy chce zacząć trening siłowy ale kompletnie nie moge ulożyć planu , może ktoś dać mi jakiegos linka albo coś żeby wiedzieć ile robić powt itd ? nigdy nie robiłem siłowego treningu , byłem ekto i leciałem na masie tylko , i moze ktos z was pomoże mi ułożyć plan 3 [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 5/11/2011 8:37:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] koszykowka , a ogolnie to tylko na wf. Witam Mam postanowienie na nowy rok schudnąć na brzuchu i udach,nie chcem takiego kaloryfera tylko tak zeby bylo plasko i lekko widoczne mięśnie .Jestem poczatkujacym i bardzo prosze o pomoc. Konkretnie chodzi mi o jakas diete i cwiczenia (silownia odpada,poniewaz mam problem z kolanem). Pomożecie dzieki.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 516 Data: 1/6/2012 12:14:25 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Masa/Rzeźba - proszę o pomoc ;C

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, od września 2013r. uczęszczam na siłownię (3 razy w tygodniu). Mam problem iż przez ten okres nie udało mi się zbudować masy (zwiększyłem wagę z 65 na 66/67kg. W dodatku mój organizm pomimo dostarczanych (w dosyć dużych ilościach) jedzenia spala to natychmiastowo. Czy możecie mi doradzić w jaki sposób mógłbym zwiększyć masę w szybszym [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 701 Data: 3/21/2014 10:53:25 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mózg pomoc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] naćpali mnie tam równo tematem na uspokojenie czuje się jak bym miał obrożę na mózgu myślę sylabami czuje się zdołowany jest mi smutno nie mogę się za bardzo skupić jest mi po prostu nie dobrze jutro niby idę do psychiatry ale nie wiem czy na niego mogę liczyć na pomoc , nie mogę się skupić na serii jak kiedyś ( tragedia przy barkach ) POMOCY !!!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 1/29/2015 11:47:40 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] "kaloryfer" na brzuchu, który niestety teraz jest otłuszczony. Chciałbym też poprawić sobie wyskok. Czy stosując mój plan (ćwiczenia i dieta) uda mi się to zrobić? I w jakim czasie........... A może polecacie coś innego? Inna dieta, inny trening na wyskok, inne ćwiczenia na brzuch?(ćwiczenia na brzuch znalazłem na forum sfd) Proszę o szybką pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 995 Data: 5/27/2004 1:24:10 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Blagam o pomoc!!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam prośbe. Chodzi mi o zbicie kilku zbędnych kg. teraz sa wakacje wiec postanowiłem że to dobry czas by coś ze soba zrobic! Zwracam sie z prośbą do was ponieważ wogóle sie na dietach nie znam! czy moglby i ktos pomuc? moglbym np biegac rano robic jakies brzuszki czy cos i do tego oczywiscie jakas dieta o ktora tez was prosze zebyscie mi [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 995 Data: 7/10/2005 3:57:54 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc pierwszy cykl

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] brac TREC CM3+ZMA+Tauryna? czy Creatin-HMB synergy Mega Capsules i cos do tego? chodiz mi dokladnie o mase, bo o rzezbie chyba nie ma mowy z takim czyms? czy mogl by ktos pomoc i napisac czy mozna taki zestaw brac:> i czy beda efekty jest to moj pierwszy cykl.. Chcial bym przybyc na masie. Sa jakies uboczne skutki np brzuch wywali czy cos? Nie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 3/1/2009 10:18:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • proszę o pomoc kierowca 36l

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    witam serdecznie dzis odebrałem wyniki rm głowy i kr szyjnych przysadka o zmniejszonej grubosci,splaszczona,układa się wzdłuz siodła tureckiego.lejekwidoczny jiest w linii środkowej.śluzówka komórek sitowych i zatok szczękowych obrzęknięta 3*torbiel29,16,17 .spłyceniefizjologicznej lordozy szyjnej z wygięciem w stronę prawą przekroje kanału [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 523 Data: 10/25/2013 7:07:10 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    a wiec potrzebna jest pomoc dla dziewczyny przy diecie redukcyjnej - nie moze jesc jajek wiec trzeba to na cos zamienic. Domer, Zakrześ, Qazar licze na Wasza pomoc 1.jajeczniak z 3 jaj (zmienic musze)+pomidor+maslanka 2.150 g twarogu+5g oliwy+10g slonecznika 3.200g.,piersi z kuraka+gotowane warzywa 4=250g jogurtu+grepfrut 5.pasta, 50g.twarogu+50 [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 8/12/2005 12:45:17 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc z dietą dla początkującego

    Temat
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam! Mam 22 latka na karku i nagle zachciało mi sie podbudować mase. A jest co podbudować gdyż mam 180cm wzrostu i waże ok 60kg. Na kondycję nie narzekam gdyż jestem dość aktywny fizycznie ale moim problemem jest mała masa- tak mięśni jak i ogólna. Mam zamiar porządnie wziąć się do ćwiczeń "sztangowych" i potrzebuję porady a propos diety i jej [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 880 Data: 10/5/2005 5:13:16 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mój początek... proszę o pomoc

    Temat
    Trening w domu

    [...] są potrzebne to pisac), nie chcę brac żadnych odzywek itp. Treningi interesują mnie nie na wygląd lecz na siłę. Moja waga to 53 kg:/, a wzrost to 172 cm. Wiek myślę, że nie jest istotny. Więc od czego zacząc, jak to robic, jakie sprzęty zakupic, poprostu co robic. Bardzo proszę o pomoc. Piszcie tutaj lub gg: 13171754. Z góry bardzo dziękuje!!!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 550 Data: 9/20/2009 10:56:23 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mam dylemat-prosze o pomoc!!!

    Temat
    Scena MMA i K-1

    [...] roku na krate kyokushin albo na BJJ i tu zaczyna sie problem. Obydwa style bardzo mi sie podobają koszt za karate 70 zl a za BJJ 85 zl. Wspominam tu koszt ponieważ zalezy mi tez na pieniadzach aby zaoszczędzić. Proszę was o pomoc aby powiedzieć co jest skuteczniejsze(ogólnie i na ulicy), co pomoże mi wyćwiczyć większą siłe i kondycje fizyczną.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1805 Data: 9/26/2009 7:14:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • cel-max jakosc max rzezba/pomoc w suplach

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam. mam prosbe o sprawdzenie/poprawienie/doradzenie w doborze supli wymiary-profil zdj-galeria cel-max rzezba/max jakosc a oto suple ktore wybralem: man-body octan (2*1 porcja rano/przed tren) man-scorch (2*2caps/pozniej 2*3caps rano/przed tren/aero) olimp bcaa (8caps przed tren/aero) fitmax bcaa+eaa (6-8caps po tren/aero) bialko-vitafit wg [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1116 Data: 1/17/2010 1:05:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ten czas bozia obdarzyła mnie 193cm wzrostu i tylko 82kg wagi. Obliczyłem sobie moje zapotrzebowanie i wyszło mi że powinienem w ciągu dnia spożyć 3700kcal dziennie. I probowałem sam ułozyć sobie diete ale niestety porzerosło mnie to. I w związku z tym prosiłbym czy ktos mógłby mi pomoc w ułożeniu diety dla studenta? Byłbym bardzo wdzieczny.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 531 Data: 1/5/2011 3:20:47 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam mam pytanie dotyczące zdrowia i prawidłowego rozwoju ciała. 1 rok temu chodziłem 6 miechy na siłownie, starałem się wykonywać ćwiczenia nie obciążające kręgosłup. Czy ćwiczenia z hantlami (zwykłe ćwiczenia na biceps) mogą powodować w jakiś sposób hamowanie wzrostu? to samo z odżywkami (kreatyna,glutamina i inne preparaty na siłę).Chciałbym [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1320 Data: 3/9/2011 6:24:24 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w dobraniu odpowiedniego treningu i diety

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam . Cwicze 5 miesiacy na silowni full sprzet , obecna moja waga to 100kg z tego 29% fatu ( szybko nabieram mase a z nia tluszcz ) Nie mam stalej kontkretnej diety , jem 5 posilkow dziennie + carbo i mutant mas . staram sie jesc weglowodany do polodnia a od okolo 14 zaczynam mieszac wegle i bialko. Trening jaki wykonuje to Split na mase . [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 741 Data: 10/13/2014 10:31:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)