SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Czy taki plan będzie dobry?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję za pomoc. Przy okazji, zapomniałem dodać, że ćwiczę u siebie w domu, gdzie mam ławkę, wolne ciężary, matę do ćwiczeń, drążek i maszynę do nóg. Nie mogę niestety zrobić prostowania ramion na wyciągu. A myślisz, że powinienem już przechodzić na trening dzielony?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 681 Data: 8/26/2015 5:19:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy taki plan będzie dobry?

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok. Dzięki za pomoc. Jeśli ktoś chciałby udzielić mi jeszcze jakiejś rady to zapraszam :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 681 Data: 8/26/2015 5:48:12 PM Liczba szacunów: 0
  • DETEKTYW ---nowe fotki do oceny--.

    Post
    Galeria Zdjęć

    [...] chcesz wykonywać swoją robotę profesjonalnie to potrzebujesz : -licencja pracownika ochrony fizycznej -przeszkolenie do ochrony imprez masowych -kurs ratownika (pierwsza pomoc) -szybkiego myślenia -umiejętności rozmawiania (podstawy psychologii) -umiejetność samoobrony i technik interwencji -podstawowa znajomość prawa -a "dobry [...]

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2004 3:57:12 PM Liczba szacunów: 0
  • KIEROWCA AUTOBUSU W LONDYNIE

    Post
    Polacy za granicą

    [...] pracy, z Aberdeen i rowniez klapa. Oni potrzebuja kogos kto ma doswiadczenie jazdy w UK wiec jesli nie jezdziles tu wczesniej i nie masz jakiegos znajomego ktory moglby Ci pomoc w znalezieniu pracy to nie wiem co ci radzic. Ja jeszcze bade walczyl. Jest opcja zeby znalezc jakakolwiek prace na samochodzie (van, osobowka itp.) Ja np. w Polsce [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2009 12:34:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Radninho mógłbyś zajrzeć i mi pomoc ?? http://www.sfd.pl/PLAN_NA_MASE_DOBRY__-t709123.html . Bo wszedlem tak sobie na galerie :PP i widzę że Ci dobrze poszło :P wbij do mnie na temat i poradź cos :P

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2011 8:26:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy dobrze obliczyłem moje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki za sensowny komentarz, pomoc w 100%..... a do tego ,, zobacz tutaj czy mniej wiecej jest to samo '' Piona ! ;]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2/8/2013 10:08:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziekuje serdecznie za pomoc mistrzowie :)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 6129 Data: 10/11/2009 7:47:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Zupełna Zielonka treningowa

    Post
    Trening w domu

    Jezeli juz je kupiłem, to znaczy ze jednak chce zrezygnowac z pewnej czesci diety i zastepowac ją właśnie tym. mimo wszystko dzięki za pomoc. Juz sie dowiedziałem poprzez pw jak dawkować: ) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 9/12/2012 8:06:34 PM Liczba szacunów: 0
  • kolejna dieta do oceny :D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ?? wiem że rybe, ale czy panga jest odpowiednia ?? jakie inne miesko moge wrzucic ... bo wiadomo ze jedzenie kurczaka przez caly tydzien moze sie troche znudzic... :/ a mozna miesko przygotowac w piekarniku ? bez smazenia bez niczego, po prostu pieczenie... ? hmmm to chyba narazie tyle... z gory dziekuje za odpowiedzi i prosze o pomoc ;))

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2366 Data: 3/5/2008 8:40:00 AM Liczba szacunów: 0
  • kolejna dieta do oceny :D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    heh poki co nie ma sie czym chwalic :) no ale licze na pomoc w poprawieniu innych zestawow dietki... napisze cos w niedzielke :) a od pndz ruszam z dieta... :)

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2366 Data: 3/7/2008 3:59:25 PM Liczba szacunów: 0
  • kolejna dieta do oceny :D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    już tyle tą diete ukladam i nadal źle :/ Madu zapraszam do mojego dziennika treningowego... tam możesz pisac co do diety ! :) oczywiscie jesli masz ochote pomóc :) pozdrawiam ! http://www.sfd.pl/poachu%2FDziennik_%2D_redukcja_moim_priorytetem_%21%21-t391214.html

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2366 Data: 3/13/2008 10:52:49 PM Liczba szacunów: 0
  • No i trzeba czepiac sie tak szczegolow. Ja o rade prosze, a koles mnie jedzie po calosci. Przepraszam bardzo, ze nie jestem w temacie takim ekspertem jak Ty, chociaz wtedy pewnie nie prosilabym o pomoc, tylko z biegu zamowilabym co trzeba...

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 17587 Data: 10/9/2009 9:21:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] czy moje problemy, które opisałem powyżej są wynikiem przyparcia. Muszę udać się na USG zanim cokolwiek zacznę robić z kolanem. Od nowego tygodnia zaczynam się rozciągać i cwiczyć pośladki. Dzięki chłopaki za pomoc :) Poszukam jeszcze ćwiczeń rozciągających i dam Wam do oceny ;) Zmieniony przez - Majkel2304 w dniu 2012-01-27 21:28:26

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 14682 Data: 1/27/2012 9:27:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Nauka pływania - pomocy!

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] prostu mowimy ze latwo sie pomylic ale jak juz zalapiesz technike to mozesz probowac z nogami ale kazdy plywa indywidualnie, co do treningow to mysle ze po prostu chce wam pomoc a ma do tego wiedz, ja nie chce sie paletac bo i tak tego sie duzo mnozy, mam nadzieje ze was to wszystko nie zakreci i ze sie nie zrobi balagan, ale patrze czy was nie [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 19066 Data: 9/14/2004 8:41:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Nauka pływania - pomocy!

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] w motorówce (napęd, jaki daje pociagniecie ręką). :) No, zastanawiam sie, czy nie ma w czasie cyklu pracy rak taki momentow, w ktorych rece pracuja slabiej i czy wtedy nie warto wykonac kopniecia? Epromiku! Ja tez mam nadzieje, ze nas nie zameczy... choc po wczorajszym sam juz nie wiem... No, dziekuje za pomoc i ide pisac raport z treningu

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 19066 Data: 9/16/2004 10:14:20 AM Liczba szacunów: 0
  • sorry ze post pod postem ale czy moze mi ktoś pomóc?!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1099 Data: 2/10/2008 10:47:48 AM Liczba szacunów: 0
  • vlcd idzie 3ci dzien dzis. Jest dobrze. Jak skoncze to napewno tu napisze o pomoc jak wejsc na mase zeby nie zyebac tematu

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 4659 Data: 3/13/2014 1:04:53 PM Liczba szacunów: 0
  • to aktualne. Redukcja trwała w sumie tylko 3,5 tyg... bo ostatie 0,5 tyg to było jedzeie cukierków, jogurtów itp %-) pas 82-3 waga 92. Mam nadzieję że do lata uda mi się coś z tego zrobić. Pozdrawiam i dzięki za pomoc ! };-)

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 4659 Data: 4/9/2014 2:40:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] cukierków, jogurtów itp %-) pas 82-3 waga 92. Mam nadzieję że do lata uda mi się coś z tego zrobić. Teraz się przykładam Max do wszystkich partii Pozdrawiam i dzięki za pomoc ! };-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4c8d4f45589247e4bc5cc2e8db922290.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cdc47efa04f740a8859e1d347903acb2.JPG [...]

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 4659 Data: 4/9/2014 2:40:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase dla ektomorfika

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] nieprzetworzonych węglowodanach i białkach. Metoda którą mi poleciłeś pewnie bardzo dobra, jednak poszedłem na studia i obawiam się, że nie będę miał czasu na cztery treningi tygodniu. Czy mógł byś mi polecić jakiś trening na masę na trzy dni w tygodniu, albo ewentualnie dwa. Dzięki za zainteresowanie postem, proszę o dalszą pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 10/26/2010 11:19:54 PM Liczba szacunów: 0