SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białko najdroższy składnik diety co ma znaczenie dla biednego studenta ale postaram się dobić jak najbliżej do 2 dziękuję za pomoc

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2009 11:22:20 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tłuszcze nasycone.. Panowie potrzebna pomoc.. Czy jesli trening skonczylem o 17.00 Posilek potreningowy zjadlem o 17.30 To Moge o 19.10 wrzucic Sobie tluszcze (slonecznik ,dynia) . Wydaje Mi sie ze to wystarczajacy odstep Zmieniony przez - Thats_Nice w dniu 2009-10-12 18:53:09

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2009 6:38:59 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rossi, Sog za pomoc. s.m.p.a., możesz rozwinąć to bardziej? A włoskie? A do reszty miałbyś jakieś uwagi? Najczęściej orzechy jadam po śniadaniu lub po obiedzie, jogurt po obiedzie, a mleko wieczorem... Jakieś zmiany?

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2009 6:16:25 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chcę policzyć TDEE 1765(BMR) + 800(NEAT) + TEF + TEA = 2565 + TEF + TEA Nie wiem za bardzo jak obliczyć TEA (kalorie spalane ze względu na aktywność fizyczną): 2x judo, 3x siłownia, 2x(ew. 1x) teakwon-do Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2009 6:34:55 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wychodzi opiszę trochę do czego to doszedłem z moim jakże tęgim umysłem : Ektomorfik TDEE=3206kcal Nadwyżka kaloryczna=3206+641=3847 Tkanka tłuszczowa=10,8% LBM=73kg-7,8kg=65.2kg Moja waga=73kg sam nie wiem czy dobrze to wszystko wyliczyłem jeżeli ktoś ma trochę wolnego czasu i może to przejrzeć był bym wdzięczny za pomoc serdeczne bóg zapłać ;p

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2009 9:14:15 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Postanowiłem zabrać się poważnie za dietę i drobna pomoc mile widziana... Wiek: 18 lat Waga: 65 kg Wzrost: 179 cm Treningi: 3 x 60 min. (czasami soboty tylko klatka i brzuch) Staż: 10 m-cy (plus drobne przerwy) Typ: Ektomorfik Plan treningowy: Poniedziałek: *Plecy: - wyciąg tył głowy szeroki nachwyt 12/10/8/6 - wyciąg do [...]

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/29/2009 5:53:37 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] buleczki dajemy tam ryz i mieszamy dodajac przyprawy wedle upodobania.Podawac razem z serem. 11. kurczak z ryzem -torebka ryzu -sos pomidorowy do spaghetti -gotowana piers z kurczaka wysypac ryz do miski, dolac odpowiednia ilosc sosu, wrzucic pokrojona ugotowana piers kurczaka Wszystkie przepisy znalazłem na sfd Z góry dzięki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2009 4:54:44 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam do was mała prośbę chcę przytyc tylko nie wiem jak. Czytałem trochę o DIECIE WYSOKOKALORYCZNEJ tylko mam problem z jadłospisem.Jak bym mógł ktoś pomóc mi trochę przybrac na wadze ^^ będę wdzięczny.

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2009 7:02:11 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Z powodu braku czasu nie wyrabiam z jedzeniem dania przed treningiem chcę to zmienić ? Proszę o pomoc Tak teraz wygląda moja dieta: Po szkole: Twaróg 100g , makaron z mąki durum 80g Warzyw i oliwa. Orzechy włoskie 30g B-32,4 T-45,6 W-66,9 808-kcal Przed treningiem Ryz brązowy 50g Pierś z kurczaka lub ryba ok. 80g oliwa z oliwek [...]

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2009 1:44:09 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czyli musze jesc takie rzeczy aby nie tyć, jednosczesnie taka która bedzie budulcem do miesni? To w jakim dziale szukać? Mógłbyś podać jakiś link? Zebym już nie musiał pytać i męczyć. Bede wdzięczny Ci za pomoc. Zmieniony przez - mygumas w dniu 2009-11-09 18:21:06 Zmieniony przez - mygumas w dniu 2009-11-09 18:21:22

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2009 6:20:39 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] posilkach zaleca sie wegle (w stosunku 2:1 wzgledem bialka) - na redukcyjnym tez mam sie ladowac energia czy wlasnie nie zeby osiagnac ujemny bilans podczas/po cwiczeniach? 5) co sadzicie o tofu? oczywiscie jako urozmaicenie dla zrodel bialka, nie jako "zamiennik" dla miesa itp Z góry dzięki za pomoc okazaną początkującemu w diecie =)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2009 3:48:33 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] niestety nie moge, bo zmienilem prace). Czy moj posilek potreningowy powinien wygladac tak, jak tradycyjny, czy moze powinien zawierac mniej ww, zwazywszy na pozna pore i na to, ze trzeba isc spac za max 2h ? Nie chcę, by moj brzuch przypominal balon. I jak z posilkiem antykatabolicznym, dam rade go wcisnać, chodze spac ok. 23:30. Prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2009 11:42:47 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cheat meal raz w tyg czasem może pomóc

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2009 11:09:52 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzieki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2009 9:03:42 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki za pomoc:)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2010 12:25:02 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] miesiące w robocie będziemy mieli karnety benefitu, to mam zamiar je odpowiednio wykorzystać. Wracając do meritum- szukam miejscówki, w której otrzymałbym pełną i rzetelną pomoc w ułożeniu diety, programu i konsultacji na samej siłowni. Ktoś może polecić takie miejsce (a raczej osoby) we Wrocławiu? Wiadomo, że rozmowa face to face jest lepsza [...]

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2010 10:21:16 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki s.m.p.a. każda pomoc się przyda

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2010 10:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 23lat Wzrost 186cm Waga ~75kg Treningi na silowni 3x w tygodni 60min + 1x siatkowka 120min + 3x tance towarzyskie :D 90min Ektomorfik Wyliczone zapotrzebowanie kaloryczne z pomoca sfd.pl 3175 kcal Dziennik Posilkow VITALMAX v4.32 wyliczyl 3375 kcal chcialbym ulozyc sobie diete i policzyc wszystko raz a pozadnie, cel masa <b>jaki powinien [...]

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2010 11:12:04 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Znajomy chce ruszyc z dieta, ale jeszcze o tym nie wie jest troche oporny ale go wylecze. Cwiczy prawie co dziennie ,biega ale wg. mnie bez diety wyniki beda sredniawe, wiec postanowilem mu cos pomoc. Na poczatek jakei ma przyjac btw? Wazy 108 mierzy 185 ? Dzieki z gory. Zmieniony przez - darpomorza w dniu 2010-01-18 22:28:29

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2010 10:27:26 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie ma sprawy, dzieki wielkie za pomoc. A te 2 tyg (bo tyle mam diete) jedzenia tluszczy godz. przed tren. bardzo negatywnie wplynelo na przyrost masy(po zawsze tren. sie trzymalem sztywno sam ryz + kura)? :/

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2010 5:16:15 PM Liczba szacunów: 0