SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Rescuediver - redukcja 135 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z tego co widać po składzie woda ta ma sporą ilość sodu, bo ponad 6200 miligramów na litr. Również zawiera sporo magnezu 360 miligramów, chlorków 900 miligramów, oraz potasu 290 miligramów. Ogólnie prawie 27 gramów składników mineralnych na litr wody. Jest to bardzo wysoka zawartość, więc z ilością należy uważać. Czy i na ile pomoże ona w leczeniu [...]

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2019 11:47:53 AM Liczba szacunów: 2
  • Rescuediver - redukcja 135 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to czyli bedzie przed godzinowo a nie po godzinach :-) wole pospac :-D nie reflektuje to później nie mów, że nie chcieliśmy pomóc :-D

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2020 10:14:26 AM Liczba szacunów: 1
  • Rescuediver - redukcja 135 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zawsze możesz liczyć na moją pomoc :-D

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2020 12:09:39 PM Liczba szacunów: 1
  • plan na mase do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki za pomoc Apokalipsa, temat zamykamy :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 8/10/2015 9:48:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja .. POMOZESZ ?

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/Wi%C4%99cej_Mi%C4%99%C5%9Bni_Mniej_T%C5%82uszczu-t406031.html Jeżeli redukcja to też to może Ci pomóc ;)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 856 Data: 1/28/2011 9:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Poczatkujacy - prosze o pomoc

    Post
    Scena MMA i K-1

    dzieki, naprawde jestescie wspaniali, balem sie, ze tu bedzie banda zgryzliwych i zlosliwych miesniakow, a tu widze chetni do pomocy :) wiec tak, z bieganiem kiepsko, bo musze wychodzic na zeewnatrz, a ja 90% zycia jestem w domu, a wychodze tylko jak naprawde musze np. cos pomoc rodzicom etc. no i bede musial mijac gapiacych sie na mnie [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 8177 Data: 8/20/2004 2:48:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Poczatkujacy - prosze o pomoc

    Post
    Scena MMA i K-1

    moze mi ktos pomoc? Dzis odczuwam bardziej ten bolo, jest tuz pod lopatkami jesli chodzi o wysokosc, ale konkretne miejsce toz przy kregoslupie, po jergo bokach....

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 8177 Data: 8/30/2004 11:17:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobór diety do odżywek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jakies wskazówki bo wqogole na tym sie nie znam co musze najpierw zrobic zeby dobrac odpwiednie skladniki jakies wczesniejsze wyliczenia czegos czy jak prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2/2/2009 8:38:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Split - suchar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie robie maksów, ćwiczenia robie przeróżnym towarem ( zazwyczaj małym teraz ), dlatego podałem co podałem i że jest to orientacyjne. Może teraz jakaś pomoc co do treningu, czy może znowu coś jest źle ?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 4/17/2011 3:16:48 PM Liczba szacunów: 0
  • WAPN

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dokładnie, poziom wapnia nie ma praktycznie nic do kamicy. Tak się składa, że szczawian wapnia jest solą bardzo słabo rozpuszczalną w wodzie. Dlatego związek ten ma tendencję do łatwego wykrystalizowywania z moczu. Powstaje on bardzo łatwo. Kwas szczawiowy jest dobrze rozpuszczalny w wodzie, zaś jonów wapniowych we wszystkich płynach organizmu i [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 10752 Data: 5/22/2002 4:38:14 PM Liczba szacunów: 0
  • UWAGA OSZUST!!!!!!!!

    Post
    Doping

    pisze tylko zeby sie ****a nikt nie nabral ;] i znowu afery nie bylo lepiej pomoc niz spamowac chyba ;)

    Odpowiedzi: 592 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2010 1:41:43 AM Liczba szacunów: 0
  • UWAGA OSZUST!!!!!!!!

    Post
    Doping

    scorpiooo to ze jestes na tym forum od kad pamietam to sie naprawde dziwie ze nie wiesz ze za pisanie prawdy albo swoich opini sie bany wylapuje pisz o srodkach i o cyklach pomagaj innym ktorzy na pomoc zasluguja bo sam widzisz ze rozmowa z wszechmogacym nie ma sensu dla tego jestem ateista <lol2>

    Odpowiedzi: 592 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2010 9:40:35 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by sOiR

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    właśnie wydaje mi się ze za wczesnie na te odwanianie/ładowanie ale no cóż znów nabyte nowe doświadczenia będą :-D Dziekówka za pomoc :-))

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2014 2:49:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by sOiR

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    właśnie wydaje mi się ze za wczesnie na te odwanianie/ładowanie ale no cóż znów nabyte nowe doświadczenia będą :-D Dziekówka za pomoc :-)) mniej niż 10% masz? powyżej 10% gra nie warta swieczki poniżej 10% wraz z każdym % mniej - może byc tylko lepiej

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2014 2:54:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by sOiR

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] ale myśle,że bf jest w miare niski i mogę za niedługo zacząć budowe masy mięśniowej :-D Dzisiaj jem co wpadnie włape jutro może też od pon sie ogarniam %-) PS.Jeszcze chciałem podziekować "solarosowi" za pomoc w tej koncówce :-D Dostaniesz ode mnie Twoje ulubione mięsko 1kg piersi z kury 8-) Zmieniony przez - sOiR w dniu 2014-11-15 17:08:17

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2014 4:54:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by sOiR

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    nastepnym razem bd lepiej ;-) jeszcze raz dzieki za pomoc %-)

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2014 10:05:33 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by sOiR

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Co to za pomoc? Kilka zdan

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2014 11:07:33 AM Liczba szacunów: 0
  • CZEMU KOBIETOM NIE PODOBAJA SIE KULTURYSCI

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nie no ze sie nie dyskutuje to takie obiegowe haslo tyko przecierz... chodzi o to zeby kogos nie krytykowac za to albo nie narzucac swojego zdania. i nie dawaj mi tu jakis zboczkow bo nie o to chodzi mowie o normalnych a jak masz problemy z psycha to moze sie zglos gdzies po pomoc - seryjnie mowie.

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2005 9:45:56 PM Liczba szacunów: 0
  • CZEMU KOBIETOM NIE PODOBAJA SIE KULTURYSCI

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Prawda jest taka: Kobietom znudzili się twardziele i wolą mięczaków. Nachętniej gadałby ze swoim łepkiem o pudrach. Ja zawsze chciałem być usobieniem zwierzęcej siły, a nie tam gościem typu "Kochanie! Mam ci pomóc pozmywać naczynia?".

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2005 1:10:10 PM Liczba szacunów: 0
  • CZEMU KOBIETOM NIE PODOBAJA SIE KULTURYSCI

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] § 12 Proste odpowiedzi jak TAK albo NIE calkowicie wystarczaja, obojetnie jakie padlo pytanie! § 13 Jesli masz problem, to popros mnie tylko o to, aby Ci pomoc, a nie, zebym ci wspolczul, jak to robia Twoje przyjaciolki. § 14 Bol glowy, ktory trwa 8 tygodni, to nie jest bol glowy! Wybierz sie wreszcie, cholera, do [...]

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2005 1:55:56 PM Liczba szacunów: 0