SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok dzieki sog za pomoc

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2011 10:32:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2011 12:25:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok to fajnie, różnica spora :) sog za pomoc i nie denerwuj się tak na przyszłość ;]

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2011 9:54:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok teraz już wszystko wiem bardzo dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2011 3:09:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na mono, ale wyżej wymieniony towar trochę mnie zdezorientował. Pytanie brzmi: Czy mam dokupić mono do tego i zrobić sobie cykl cell-tech + mono? Jeżeli tak, to prosiłbym o rozpisanie dawkowania, chyba że mój sposób rozumowania jest prawidłowy. DT: rano 5g. mono, po treningu 100g. cell-tech DNT: rano 5g. mono Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2011 11:54:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] W 10 g prochu jest 7 g czystych amino, czy tak? Powinienem zatem brać 11 g prochu aby dostarczyć organizmowi ok. 8 g czystego bcaa (1g bcaa/10 kg masy)? I taką porcję 11 g prochu stosować około-treningowo (i właśnie TYLKO w dni treningowe, tak? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. PS: Wagę mam Chodzi mi jedynie czy proporcje i ilość są poprawne.

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2011 8:13:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co może pomóc poza kreatyna ?

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2011 11:16:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    kofeina, tyrozyna choc tu sam nie stosowałem ale slyszałem, czytałem ze moze pomóc, beta alanina w dłuzszej suplementacji pozwala osiągnac wiekszą wytrzymałosc miesniową a co za tym idzie mysle ze i lepsze treningi, wiecej siły, a moze trening masz za bardzo rozbudowany ze rady nie dajesz? Zmieniony przez - wincol w dniu 2011-07-02 11:23:38

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2011 11:22:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] jest konieczne ale widzę że każdy z tego korzysta i wcale nie jest drogie. Jakby mógł ktoś wypisać co lepiej kupić carbo czy coś innego i w jakiej ilości to brać. Czytałem że lepiej nie mieszać odżywki ww lub białkowej z kreatyną. Kreatyna lepiej z wodą a gainer może być z mlekiem. Ale co po siłce z 2 szejkerami mam latać? :) Dziękuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2011 10:41:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] po przebudzeniu kreatyny ?. ( czy nie "zabiorę" mojej porannej krety na mięśnie brzucha). Ponieważ po treningu na siłowni robie brzuszki trwa to około 30min+ pompa z innych parti schodzi lekko i potem mam brać krete. Czy wziąć kreatyne i gainera po treningu i potem brzuszki. Czy już kompletnie wymyślam. Dzięki za pomoc , bez nerwów xd

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2011 11:10:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Siema jestem na redukcji i chcialbym sie dowiedziec jak najlepiej jesc te odzywki w dni treningowe i nietreningowe: Trec CM3 BCAA Thyroburn Olimp tse Przyjmijmy, ze po treningu silowym robie aeroby. Z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2011 10:49:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    A w jakim dziale mogę uzyskać pomoc? Z gory dziekuje za odpowieć;)

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2011 7:10:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Więc proszę o pomoc w rozpisaniu dawkowania na cykl Trec CM3 1250 Vitalmax Creatin 1000 Mega Capsules Myślałem o takiej rozpisce: DT: rano: Trec CM3 1250 4 kaps po treningu: Vitalmax Creatin 1000 Mega Capsules 5 kaps DNT: ?????

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2011 9:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzieki wielkie :) A moglby mi ktos w tym temacie pomoc ? ;/ http://www.sfd.pl/Kilka_pyta%C5%84_odno%C5%9Bnie_%C4%87wicze%C5%84_na_dr%C4%85%C5%BCku-t789747.html

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2011 3:11:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ( w jakich porcjach) Olimp BCAA Xplode - 500g i OLIMP CREATINE MEGA CAPS 400 KREATYNA 1250 mg. Ćwiczę już przeszło 3 lata, nie stosowałem suplementacji, starałem się trzymać dietę. teraz czuje,że bez supli się nie obejdzie , że już coraz trudniej zrobić jakiś postęp w sile, i mięśnie są zmęczone z powodu braku aminokwasów. proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2011 5:47:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok dzięki za pomoc:)

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2011 8:42:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Do szczupłych nie należe ale walcze z tym ;0 poinformuje o zakupach z czasem, i dziękuje serdecznie za cenną pomoc.

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2011 1:02:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam.Chodzi mi o dawkowanie OLIMP Vita-Min Multiple Sport.Wiadomo, że codziennie rano po jednej kapsułce chela-min i vita-plex, ale czy mogę rozłożyć to tak, że w jednym dniu po jednej kapsułce? tzn. poniedziałek chela, wtorek vita, śr, chela itd. Z góry dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2011 9:32:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok ,bo aero krece w dnt ,pierw musze wyzdrowiec bo przeziebienie wzielo soga bym dal ,lecz nie wchodzi -.-' dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2011 3:46:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam prosze o pomoc w rozpisaniu mi cyklu z tych odzywek wylacźnie cm3 1250.+hmb 1250+amino max680+bcca system+stack force,dziekuje

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2011 7:51:15 AM Liczba szacunów: 0