SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    czy jak bede jadl codziennie duzo paczkow i po treningu jakis serek ryz lub makaron i staral sie jesc na kolazcje duzo makaronu z sosem czy wogole duzo jesc to przytyje nabiorer masy??????co najlepiej jesc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 840 Data: 10/28/2005 11:48:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc.

    Temat
    Sztuki Walki

    Poszukuję materiałów na temat metodyki treningu szybkościowego dla różnych grup wiekowych. Za wszelkie wskazówki, gdzie można cos takiego znaleźć, dzięki z góry.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 710 Data: 5/18/2009 1:00:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta,Kaloryfer, Ćwiczenia + Treningi "Pomoc"

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam jak w temacie szukam dobrej diety ,treningów bądź ćwiczeń na uzyskanie 6-paka oraz poprawienie sylwetki. I oczywiście spalenie tłuszczu którego przez ostatni czas bardzo przybyłem.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 930 Data: 11/9/2011 11:07:14 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w odbloku

    Temat
    Doping

    Witam! kończę właśnie cykl 45npp i 50propa. proszę o pomoc ile najlepiej hcg przybić i jak ile clomidu? 2xhcg 4x2500 wystarczy i 24tabsy clomidu?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 7/20/2015 10:38:54 PM Liczba szacunów: 2
  • Poprawa Siły w Wycisakniu..prosze o pomoc..!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Czesc! Mój staż to 2 lata ...wyciskam 105kg na klatke i mam 17 lat.Mój problem Tkwi w tym że chciałbym poprawić swóje osiągniecia w wyciskaniu.Prosze was o pomoc...z góry dzięki i Pozdro.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 874 Data: 4/10/2005 12:18:00 AM Liczba szacunów: 0
  • co zrobic?????co moze pomoc?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    mam pytanie jakich odzywek mozna uzywac by zwiekszal efektywnosc pracy twoich miesni??nie chodzi mi o przybieranie masy tylko sily czy np waga pozostaje w tych samych granicach a sila idze do "przodu"

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 894 Data: 6/9/2006 3:37:16 PM Liczba szacunów: 0
  • kupilem sobie nitrobolon III i kre alkalyn 2500 olimpu. Do tego kupilem jeszce mass xxl i tu moje pytanie..jak najlepiej to wszystko spozywac i czy do nitrobolonu potrzebna dextroza jest ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 984 Data: 4/6/2009 2:56:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Szybka pomoc !

    Temat
    Sztuki Walki

    Orientuje się ktoś jak w pełni nazywa się ten mozna powiedzieć scienny worek treningowy ? https://www.youtube.com/watch?v=uNrBe6D9iQc chodzi mi o to ? I gdzie mozna to dostać! :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1047 Data: 6/1/2015 11:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - potrzebna pomoc!!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam 18 lat, 178cm wzrostu i tylko 60kg wagi. Ułużcie mi jakąś dietę i podajcie przykładowo ile razy dziennie powinienem jeść w jakich godzinach no i oczywiście co. Z góry dzięki. Pozdro!!!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 851 Data: 12/21/2003 9:06:58 PM Liczba szacunów: 0
  • kontuzja sciegna prosze o pomoc:(

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Gralismy dzisiaj na w-f w pilke halowa i kolega kopnal mnie w ściegno tera za kazdym krokiem strasznie mnie boli i ledwo chodze plz o rady co zrobic:(

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1341 Data: 6/6/2005 9:53:01 PM Liczba szacunów: 0
  • rozpietki proszę o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    czy ktoś może mi pow na czym polega wypychanie barków do przodu? bo nie wiem czy je wypycham czy nie mile widziane są filmiki albo grafiki pokazujące różnice miedzy wypychaniem ich do przodu a nie robieniem tego...

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 612 Data: 7/29/2014 5:47:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak zwykle nie moge znalezc tematy dla mnie... Ok do rzeczy... Moglby mi ktos podac linki ew. napisac tutaj jakas diete dla poczatkujacego, co jesc po treningu itd . czekam na odpowiedzi Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 814 Data: 10/17/2005 6:53:17 PM Liczba szacunów: 0
  • 13 lat 80 kg 170 cm pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć mam 13 lat, ważę 80 kg i mam wzrost 170 cm może mi ktoś pomóc jak schudnąć przez 2 miesiące? PS.Chodzi też o wyrobienie klaty ponieważ gram w koszykówkę i nie mogę mało ważyć ale tak około 65-70 kg.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 625 Data: 4/6/2013 11:23:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze białka

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam zwracam się z pytaniem, jakie byście mi białko polecili i nie drogie. Zastanawiałem się nad Olimp provit 80, lecz czytałem opinie na jej temat i nie są zbyt zachęcające. Polecicie coś?:)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 820 Data: 12/20/2015 9:21:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w zakupie gainera

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam 24 lata 173cm i waże 82 kg. Moj cel to budowa beztluszczowej masy mieśniowej. Mam dietę i brakuje w niej troche wegli i bialka wiec chce kupic gainera. co byscie polecicli w miare przyzwoitej cenie? myslalem o fitmax mass gain.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 477 Data: 8/18/2013 3:49:08 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc

    Temat
    Inne dyscypliny

    jest ktoś tutaj kto będzie mi mógł pomóc w rozpisce biegów na 100m i w to włączyć siłownie plus jakie odżywki brać. Prosze was bardzo pomóżcie. bo już nie mam siły pisać tyle razy:((

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2/23/2005 10:43:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam , pisze prace dyplomową na temat DOPINGU i potrzebuje informacji na temat dopingu , wiem że pare osób z forum pisało prace na ten temat wiec może ktoś wyśle mi pomocnego @ :) z góry dzięki :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 796 Data: 10/10/2007 7:02:39 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze odzywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mamm 17 lat juz od jakiegos czasu cwicze i chce kupic odzywki jakies ale nie wiem co i chciałem sie poradzic.. chcieałem kupic Hp ale nie wiem wiec sie was radze mam do wydania jakes 360zl pozd..

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 766 Data: 4/10/2008 7:38:17 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w edycji planu

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam pomozecie mi cos zmienic w tym planie cwicze na nim juz 1.5 miesiaca i juz nie daje taki efekty bylbym wdzieczny. /SFD/2018/6/19/1a21e7eaef41494bb2497361faed814d.jpg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 760 Data: 6/19/2018 7:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Odzywki na mase prosze o pomoc!

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam chcialem sie dowiedziec jakie odzywki mam kupic aby uzyskac wieksza mase ciala, kupilem juz bialko serwatkowe "Ostrowia" co do tego mam dobrac aby uzyskac lepszy efekt. jestem poczatkujacy. z gory dziekuje za odpowiedzi!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2/16/2011 2:37:13 PM Liczba szacunów: 0