SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Redukcja masy mięśniowej!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Miloszmk dzieki za pomoc! SoG jak nic jeszcze raz dzieki. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 16231 Data: 7/2/2005 5:25:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielki ból w nogach po bieganiu.

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    Jeżeli boli Cię cała długość nogi przy piszczelu to boli Cię okostna. Masz stan zapalny i na to są dwa rozwiązania, albo przestać biegać co nie bardzo ma sens bo potem znów zaczniesz i znów będzie boleć, albo kup fastum czy ketonal żel smaruj dwa razy dziennie, kup kwasy rybne omega3 przeciwdziałają stanom zapalnym organizmu, czasami wypij [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 17938 Data: 3/28/2010 3:06:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka białkowa przy odchudzaniu :)

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Skoro zalezy Ci na utrzymaniu masy miesniowej to zainwestuj w jedzenie nie w prochy. Dieta to absolutna podstawa, a wszystko inne to tylko dodatki, ktore maja pomoc w dojsciu do zamierzonego celu. To jak z czytaniem. Zeby nauczyc sie czytac ( zbudowac miesnie ) najpierw musisz nauczyc sie alfabetu ( dieta ). Innej drogi nie ma. Nakreciles sie [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 16486 Data: 3/26/2010 10:36:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka białkowa przy odchudzaniu :)

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witajcie, Potrzebuję pomocy. W czerwcu 2016 roku zaczęłam odchudzanie. Dieta + ćwiczenia w domu. Zaczęłam od wagi 103 kg przy wzroście 174 cm. Do czerwca 2017 osiągnęłam wagę 80 kg i wszystko stanęło w miejscu. Później pojawiły się problemy w życiu, przestałam ćwiczyć i zaczęłam zajadać nerwy i stresy (oczywiście slodyczami). Na dzień dzisiejszy [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 16486 Data: 3/13/2018 10:52:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzut piłką lekarską

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    [...] mam testy sprawnosciowe na studia a konkretnie rzut piłką lekarską 2 kg znad głowy w przod no i jestem zalamana, poniewaz rzucam na 5,5 m (to jest rzut za 1,5 punkta na 10 mozliwych) a najlepszy rzut jest na 8.9 m. Moglibyscie mi pomoc i powiedziec jaka technike mam obrac i czy mozliwe jest, zebym w 2 tygodnie sie poprawila? Prosze o odpowiedz

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2007 12:19:53 PM Liczba szacunów: 0
  • T3 redukcja stosowanie

    Post
    Doping
    PRO

    Remus, czuje, że jestem pobudzony. Wątpie, że to placebo, jw napisałem pomimo niskiej dawki wczoraj czułem, że coś działa. Dzisiaj już dorzuciłem do 25 ug :) . Dzięki za pomoc !

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 13952 Data: 1/16/2018 6:01:46 PM Liczba szacunów: 1
  • T3 redukcja stosowanie

    Post
    Doping
    PRO

    Remus, czuje, że jestem pobudzony. Wątpie, że to placebo, jw napisałem pomimo niskiej dawki wczoraj czułem, że coś działa. Dzisiaj już dorzuciłem do 25 ug :) . Dzięki za pomoc ! pobudzony po czym?po t3?

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 13952 Data: 1/16/2018 6:13:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Firma Ostrovit

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] na klej uniwersalny (nie da się odkleić trzeba było zrobić dziurę aby się dostać). Ogólnie na samym gwincie też było podsypane proszkiem. Prawdopodobnie zostałem oszukany i ktoś mi tam wsypał jakieś carbo które jest dużo tańsze. Czy ktoś Was próbował ich cytruliny? Czy też tak ciężko się odklejało tę folię? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 18103 Data: 3/2/2019 4:39:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Tetralysal a słoneczko....

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam. Jako że nikt ci nie cce pomóc to ja się wypowiem. Jako że miałem sporo do czynienia z tym antybiotykiem. Moim zdaniem jest bardzo dobry ale tylko w połączeniu z Differinem(żel 49 zł) bo sam da mało. Na differinie jest napisane to samo że nie można się eksponować na słońcu(używa się na noc). A co może się stać??? A to że wystąpi nadmierne [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 16984 Data: 8/5/2005 9:20:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbic wage?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Tez mam taki sam problem lecz ja do zawodow mam 2 miesiace , chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob zbic wage , waze 74 kg chciałbym zbic jak najwiecej kg :) prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 13141 Data: 8/15/2012 9:51:56 PM Liczba szacunów: 1
  • Czy kreatyna jest koksem...sterydem albo innym świnstem?

    Post
    Doping
    PRO

    [...] negatywnym skutkiem stosowania kreatyny może być minimalne zatrzymywanie wody przy stosowaniu monohydratu oraz dyskomfort żołądkowy przy naprawdę sporych dawkach. Jednakże z pomocą na te skutki uboczne przychodzą nam inne formy kreatyny takie jak chociażby T.C.M czyli jabłczan kreatyny. Jedno jest pewne, suplementacja kreatyną przynosi spore [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2017 12:32:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja Wątroby w czasie i po cyklu

    Post
    Doping
    PRO

    Mi ten środek pani w aptece poleciła jak szukałem czegoś na problemy trawienne. Powiedział,że może pomóc. Powiedziała,ze dobrze wspomaga pracę układu pokarmowego. Nie jest przypadkiem jednak tak,ze trzeba to pić dłużej niż miesiąc?

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 15776 Data: 10/20/2017 8:33:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja Wątroby w czasie i po cyklu

    Post
    Doping
    PRO

    Mi ten środek pani w aptece poleciła jak szukałem czegoś na problemy trawienne. Powiedział,że może pomóc. Powiedziała,ze dobrze wspomaga pracę układu pokarmowego. Nie jest przypadkiem jednak tak,ze trzeba to pić dłużej niż miesiąc? kolego proszę założyć swój temat-unikniemy bałaganu i 100 pytań

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 15776 Data: 10/20/2017 8:38:11 AM Liczba szacunów: 0
  • dexaven

    Post
    Doping
    PRO

    Jestem kolarzem zastanawiam sie czy moze mi to pomoc???

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2007 7:03:35 PM Liczba szacunów: 1
  • Blokowanie układu HPTA

    Post
    Doping
    PRO

    [...] my przedstawil cykl i co masz na mysli o tej bajce i czy da sie to wszystko odwrocicic bym jeszcze nabral normalny to myslenia chodzi mi zebym nie lapal takich zawiech i niemial glyupiego zachowania i by deprecha minela bardzo prosze odpowiedz mi na te wszyskie pytania ktore zadalem i prosze o pomoc bo zdrowie najwazniejsze.dziekuje i pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2009 9:03:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Blokowanie układu HPTA

    Post
    Doping
    PRO

    [...] nawet koledzy to zauwazali potem kupilem od kogos tylko ta deca wydaje mi sie ze byla rosyjska bo na ulotce bylo napisane wszystko po rosyjsku przyjolem ich 4,5 ampulek czyli tak wychodzilo ze 300 stezenia tygodniowo po zakonczenu mialem trzaski leki itd. nie wim co robic i nie wydaje mi sie to smieszne prosze o pomoc.dziekuje i pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2009 2:36:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Mostek, co dej na masie? Meta+enan+boldenon+wino

    Post
    Doping
    PRO

    Dzięki wielkie za pomoc, bolda będę bił poniedziałek i czwartek po 350mg, testa przez pierwsze 6 tyg tak samo, a od 6 tyg do końca w poniedziałek 250mg i w czwartek 500mg co by nie dzielić jak już mówiłem. Będzie ok?

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5409 Data: 11/1/2017 4:07:58 PM Liczba szacunów: 0
  • mocna kreatyna

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    ok dzieki bardzo za pomoc SOG :) aha a czy te 665g starczy na cykl czy musze dokupic? Zmieniony przez - tomas69 w dniu 2010-01-06 19:39:31

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 8969 Data: 1/6/2010 7:38:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Oslona watroby przy Mecie.

    Post
    Doping
    PRO

    kujak nie gadaj bzdur,skoro dla ciebie nawet przy 25 mg nie potrzeba osłonek to brawo.Czy to 10 mg czy 50 mg osłonki są wskazane nie zaszkodzą na pewno a mogą woele pomóc.Zapamiętaj wątroba nie boli ,jak zaboli to już jest po ptokach.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 13453 Data: 6/23/2008 8:07:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Co z pozostałymi żółtkami z jajek ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    aha wielkie dzięki chłopaki za pomoc. A i jeszcze jedna sprawa wiem ze to nie na ten temat ale na pewno się orjentujecie. Duża różnica między gotowanymi/robionymi na parze pierśmi z kurczaczka a smażonymi ?? i jaka oczywiście :)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 16972 Data: 7/2/2011 9:27:10 PM Liczba szacunów: 0