SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Redukcja - Jak spalić mięśnie? :o

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Bieganie długich dystansów może pomóc.Spójrz np na maratończyków. ;)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 6/5/2015 9:47:24 PM Liczba szacunów: 0
  • trening na mase po przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    Ma ktos jeszcze jakies pomocne rady. Do MrBrodnica leci juz sog za pomoc i wytrwalosc w odpisywaniu mi. mam nadzieje ze jak zaloze dziennik cwiczen tez bedziesz aktywnym czytelnikiem i doradca

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 11/24/2012 7:52:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Skonsultuj sie z Wodynem i popros go o pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 12/12/2006 4:03:20 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x/tydz.

    Post
    Trening dla początkujących

    seb_b spokojnie,bo sie spocisz. bardzo sie ciesze,ze na ciebie dziala i nic mi do tego. ...ale temat byl zupelnie inny. jak najefektywniej dobrac trening,aby pomoc naszemu bohaterowi-a HIT takim rozwiazaniem nie jest. dlaczego? juz sam sobie odpowiedziales: "...czy dziala to na kogos kto moze nie za bardzo kuma na czym polega ta metoda." [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1847 Data: 2/27/2009 7:00:28 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x/tydz.

    Post
    Trening dla początkujących

    oj mylisz sie bo ja jestem zupelnie spokojny no ale ty chyba nie i musisz mi dogadac;) to forum wiec kazdy ma prawo sie wypowiedziec. chcialem pomoc bo na mnie to dzialalo = mam w tym jakies doswiadczenie. inni nie maja i sie wypowiadaja = d****izm. chyba wypowiadac sie powinny osoby ktore majac pojecie o tym o co zapytala jakas osoba - na mnie [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1847 Data: 2/27/2009 7:32:40 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x/tydz.

    Post
    Trening dla początkujących

    seb-b oj mylisz sie bo ja jestem zupelnie spokojny no ale ty chyba nie i musisz mi dogadac;) to forum wiec kazdy ma prawo sie wypowiedziec. chcialem pomoc bo na mnie to dzialalo = mam w tym jakies doswiadczenie. inni nie maja i sie wypowiadaja = d****izm. chyba wypowiadac sie powinny osoby ktore majac pojecie o tym o co zapytala jakas osoba - na [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1847 Data: 2/27/2009 11:55:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę, pomoc potrzebna od zaraz.

    Post
    Trening dla początkujących

    Liczę na jakąś pomoc ze strony ekspertów.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 836 Data: 10/16/2008 9:44:39 PM Liczba szacunów: 0
  • tak, wiem totalna beznadzieja, czlowiek mysli ze jak bedzie jadl malo i cwiczyl to napewno schudnie, ale jednak nie dlatego chce sie ogarnac i prosze o pomoc, inaczej by to nie pisala.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1041 Data: 4/7/2012 9:29:59 AM Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy HST, początkujący. Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 6. podciaganie na drazku (nachwyt) A więc chodzi o ten plan. Czytalem trochę to co napisałeś o ilości seria i powtórzeń ale jestem nowy i zielony w tych sprawach i kompletnie nie wiem jaka ilosc ich wykonywać. I prosiłbym o pomoc w dobraniu seri i miej wiecej powtorzen abym wiedzial od ilu mam zaczac, jak bedzie za malo to najwyzej pprogresja.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1054 Data: 8/25/2011 2:47:55 PM Liczba szacunów: 0
  • korekta planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Widze,że nie można na tym forum liczyc na pomoc.Już dostalem odpowiedz na innej stronie na której nie tylko ludzie się modrzą ale doradzają

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2/7/2009 11:39:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] i dla pozostałych będę starał się zmieniać chociaż o to minimum które mogę czyli 1.25kg. Zamierzam ćwiczyć pon-środa-piątek. Jeszcze chciałem się dopytać czy ilość ćwiczeń oraz liczba serii z powtórzeniami jest ok ? Coś dodać coś odjąć, czy jest okej na początek? Zamierzam ćwiczyć to FBW przez najbliższe 1-2 miesiące. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 238 Data: 8/4/2020 12:27:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Cellulit

    Post
    Ladies SFD

    Na powstawanie cellulitu ogromny wpływ ma dieta i to jej radzę się przyjrzeć w pierwszej kolejności. Przede wszystkim zero słodyczy, ograniczenie do minimum produktów wysokoprzetworzonych i wytrwałość powinny pomóc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2592 Data: 1/7/2015 5:28:36 PM Liczba szacunów: 0
  • oczywiście możesz poprosić kogoś o pomoc podczas wykonywania podciągania natomiast jeżeli wogóle nie jesteś wstanie samodzielnie podciągnąć się kilka razy to na początku możesz to ćwiczenie zamienić na przyciąganie drążka na wyciągu górnym

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3060 Data: 1/7/2012 11:30:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba o sprawdzenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy ktos mi wreszcie powie czy ten plan jest odpowiedni dla mnie?! Prosze o pomoc z gory thx!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 6/26/2007 7:51:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba o sprawdzenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    SOG dla ciebie apokalipsa za pomoc! Wielkie dzieki za to :) Jeszcze 2 pytanka do tego: czy przy 12,10,8,8 - ostatnie powtorzenie mam robic tym samym ciezarem czy go zwiekszyc? czy stosowac 1 tydzien ciezszego treningu a 2 tydzien lzejszego?! Jak dlugo moge cwiczyc z tym planem oczywiscie robiac przerwy np po miesiacu treningu 1 tydzien przerwy?!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 6/27/2007 7:34:55 PM Liczba szacunów: 0
  • pozbycie sie brzuszka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ani tez co bedzie w moim przypadku najlepsze. Podkreslam ze nie chodzi mi o szybki efekt na tzw. wakacje tylko o cos co bede mogl pewnie stosowac. Stosuje treningi ogolnowytrzymalosciowe i aerobowe plus raz w tygodniu kardio. Myslalem o karnitynie z uwagi na zwiekszenie sie sily co we wspinaczce ma duze znaczenie. Z gory dzieki z pomoc.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3344 Data: 3/30/2008 4:18:51 PM Liczba szacunów: 0
  • CEL: ZMASOWANIE ŁAP

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    myślę, zę trzeba spokojnie i cierpliwe nad nimi pracować- np. zbytnie dodawanie kalorii- i nawet pewna intensyfikacja treningu- może wiele im nie pomóc a za to zaszkodziać całości sylwetki... jeśli treningi mają być krótkie to raczej częste, można np. zrobić tak jak napisałeś z biecpsami -i potrochu z tricepsami- że przez jakies krótki czas ich [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1037 Data: 11/2/2013 7:16:12 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta 1200 kcal od dietetyka i nic

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki za pomoc :) POstaram sie pomału zwiększać kaloryczność posiłków, mam nadzieję, że dam rade zjeść ok tych 2000 kcal.

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 10052 Data: 3/18/2010 9:05:16 PM Liczba szacunów: 0
  • pomóżcie w sprawie treningu i brzucha

    Post
    Trening dla początkujących

    wielkie dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 8/27/2009 9:15:51 PM Liczba szacunów: 0
  • pomóżcie w sprawie treningu i brzucha

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] ze sztangą 3s przysiad wykroczny 3s wspięcia na palce 3s do maxa na sam koniec - na koniec treningu czy co? Podciąganie na drążku nachwytem 3s do maxa szeroko - mam za wąski drążek wiosło sztangą nachwytem szerokim 4s uginanie ramion ze sztangą 4s teraz nie ma ciągów nie trenuje prostowników i dwugłowych ud ?? morales_37 dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 8/27/2009 10:01:44 PM Liczba szacunów: 0