SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Odzywianie 16 latek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mógłby mi ktoś w skrócie napisać, co i o jakich porach powinien jeść? Tak np. myślę o rano w szkole tak między 8-10 - kanapka = chleb razowy z serkiem topionym + jakimś warzywem 14-15 obiad - praktycznie wszystko oprócz smażonego 17-18 - jogurt, serek wiejski, owoce 19-20 - ?? co dokładnie tylko wciąż brakuje mi 5 posiłku, proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 787 Data: 12/19/2011 8:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] z tym, ze osoba (mezczyzna) uprawiajaca czynnie sport majac 20% BF jest nadal narazona na choroby serca i inne choroby zwiazane z nadwaga? Jakos nie bardzo chce mi sie w to wierzyc, ze tak jest. Prosze wyjasnij mi to bardziej szczegolowo albo jesli mozesz to wklej mi linka do artykułu, w którym jest to szerzej opisane. Będę wdzieczny za pomoc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2782 Data: 2/16/2014 2:50:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Obita kość?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Z wiochy... dobra, napisz mi gdzie w poznaniu można dostac. Dzięki za pomoc w ogóle. Sold my soul to roll... http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=76150

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6361 Data: 12/19/2003 12:43:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę OCENA i POMOC

    Post
    Trening dla początkujących

    davidooo Weź przestań cokolwiek poprawiać! Same pierdoły wypisujesz, w każdym temacie musiałbym Cię upomnieć. Chcesz pomóc? To zacznij od siebie. Nie da się na to patrzeć z boku..

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 7/30/2009 8:49:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawody na Węgrzech, Maj 2010r.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Dzięki dybator za pomoc!!!

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 5701 Data: 3/29/2010 2:04:25 PM Liczba szacunów: 0
  • PushPull 4 dniowy - Do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzieki za pomoc :).

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 545 Data: 1/8/2016 11:25:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla mlodego ! ( pompki + drazek + ... )

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] się juz cwiczeniami nie bede sie rozpisywac na prawidlowym wykonywaniem wszystkich cwiczen poniewaz zajeloby mi to troszke czasu .. ale oczywiscie postaram Ci sie pomoc ... ksiazka "trening siłowy bez sprzetu" jest warta uwagi jest tam wiele metod treningowych czy to na mase rzezbe wy3malosc( wykonujac dokladnie plany [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1484 Data: 10/13/2007 11:13:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla mlodego ! ( pompki + drazek + ... )

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] + jakieś wskazówki czego się wystrzegać ... Jak pisałem wyżej mam 15 lat, jestem szczupły, wciąż rosnę, więc dużo jem, oczywiście uprawiam dużo sportu. Chciałbym, żeby dieta nie była taka, że przez cały dzień chodzę głodny :p Głównym moim posiłkiem jest śniadanie, oprócz tego przez resztę dnia jem często ale mało. pozdrawiam i czekam na pomoc :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1484 Data: 10/18/2007 9:59:00 PM Liczba szacunów: 0
  • spiropent dla kobiety

    Post
    Doping

    Żaden atak,właśnie wszyscy chcą Ci pomóc. Ale komuś, kto "wie lepiej" ciężko jest cokolwiek wytłumaczyć.

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 11193 Data: 11/11/2008 5:27:46 PM Liczba szacunów: 0
  • spiropent dla kobiety

    Post
    Doping

    Tengu 25 wez mi podrzuc twoje foty w kilku pozycjach na priva to zobacze jak tobie moge pomoc Cos tam dobierzemy odpowiedniego dla ciebie I nie sluchaj tych plackow, oni sie nie znaja

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 11193 Data: 11/18/2008 11:05:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No dobra to jakos pokombinuje... jakby cos to bede pytal,dzieki za pomoc SOG ofkors

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3347 Data: 10/12/2004 12:31:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Ja waże 77 kg. Proszę zmienić proporcje tak by pasowała domnie, ta dieta jak tu wyczytałęm jest przeznaczona dla 62 kilogramowego osobnika, a ja waże 77 kg. Proszę o pomoc. Oto ta dieta do zmienienia: I Śniadanie: Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu - 250g Płatki owsiane - 70g Otręby pszenne - 70g Rodzynki suszone - 35g Banan - 100g Orzechy [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3347 Data: 6/19/2005 1:18:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy nikt nie potrafi mi pomóć?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3347 Data: 6/19/2005 9:48:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki gwiazda za pomoc, a jeśli chodzi o etap3 to są tam przysiady. Wykonywać je ze sztangą?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 736 Data: 1/20/2014 10:18:06 AM Liczba szacunów: 0
  • trening na rzezbe - stop z masowka..

    Post
    Odżywki i suplementy

    okej ,okej.. Dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 10/25/2009 12:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z nabiałem nie mam żadnego problemu na szczęście. Dzięki wielkie za pomoc Kolego!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 715 Data: 6/7/2015 1:35:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Winstrol a masa ...

    Post
    Doping

    W zasadzie aby uzyskać tu pomoc niezbędna jest ankieta w "zanim zadasz pytanie". 1. Zależy czego. Ale po dece to cloma bym przegryzł. 2. Nie ma sensu po przerwie od razu walić koksu. Rozkręć się na suplach doczytaj o koksie później pomyśl. 3. Nie ma sensu brać 6 strzałów winstrolu. Raz że mało a dwa że samo wino nie ma sensu. Jeżeli [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 12645 Data: 12/6/2007 8:27:09 AM Liczba szacunów: 0
  • redukcja 4-8tygodni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    I tego się właśnie obawiałem... Wiele osób zaleca mi dietę low carb... a ona napewno różni się znacznie od zbilansowanej. W takim razie chciałbym dopytać - dlaczego zblinsowana a nie low carb? Jakie ( w moim przypadku) są plusy przemawiające na korzyści diety zbilansowanej? Czym ona wygrywa z low carb lub CKD? Dziękuję za pomoc!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1974 Data: 9/17/2011 7:59:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy.Potrzebne rady

    Post
    Trening w domu

    nie musze brać ale chce...czekam na pomoc i rady od innych...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1054 Data: 11/9/2007 7:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • SKOLIOZA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zapewniam cię że może byc gorzej być może i to wiele. najlepiej jeśli posłuchasz lekarza zakładam że nie jest twoim wrogiem, chce ci pomóc i zna twój przypadek lepiej niż ktokolwiek z forum. nie licz że nagle ktoś z forum powie: "tak stary ćwicz ciężko, ciągi, przysiady, pracuj i nie martw się o zdrowie" martw się bo zdrowie ma się jedno [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 12963 Data: 4/15/2004 8:34:51 PM Liczba szacunów: 0