SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • problem z klatka piersiowa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    czuc "kość", a czy nie dalo by się skorygowac tej wady zeby przynajmniej wada nr"1" była jak najmniejsza? czy sa cwiczenia które mogą w tym pomóc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 10710 Data: 10/24/2010 7:19:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam: pytam o spalacze i białka

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po tym co piszesz to nie jestes pro. 97kg przy 182 sądzę więc że jest tam znaczna ilość fatu. Redukuj więc ! Najważniejsza jest DIETA! Zwłaszcza przy redukcji! Przejdz do działu odżywianie, wybierz diete, oblicz zapotrzebowanie, zrób bilans na minus(odejmij z 200kcal na start) Diete wklej nam tutaj to ocenimy i skoregujemy. Ułóż plan treningowy, [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 957 Data: 1/10/2010 12:04:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Armidex może pomóc ale temat nie gwarantowany

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 766 Data: 5/16/2014 9:57:26 PM Liczba szacunów: 0
  • A jak niby ari ma tu pomóc? Zmieniony przez - KruQ w dniu 2014-05-16 22:34:51

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 766 Data: 5/16/2014 10:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa a odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chłopie popracuj nad górą sylwetki a nie bierz się za nogi :) tak Ci radzę. Ja mam tyle samo w łydce i udzie a mam 177cm wzrostu i wygląda to dobrze ! Ale jeżeli chcesz już zrzucić to powiem Ci tyle że przy Aerobach lub HIIT zrzucisz nie tylko nogi ale i ciało. Więc nie ma niczego takiego co może pomóc ci stracić tylko z nóg fat (o ile go masz).

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1675 Data: 1/27/2008 7:44:16 PM Liczba szacunów: 0
  • split na masę 3x w tygodniu - prośba o ocenę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Z nowym planem chcę zacząć ćwiczyć po nowym roku. Proszę Was o pomoc i jego ocenę. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 559 Data: 12/29/2010 7:44:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Bo HCG ma Ci pomoc wejść w odblok, ruszyć jajka przed rozpoczęciem odblokowywania osi HPTA. 10-12 dni po zaczynasz podawać clomid.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1624 Data: 6/7/2015 8:02:26 PM Liczba szacunów: 0
  • odchudzanie a silownia prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ogrmna popularnoscie w miejscu w ktorym mieszkam i praktycznie do 5 min mam terenera kolo siebie ktory mnie instruuje co mam robic. Co do diety to bylabym BARDZO wdzieczna a pomoc w jej ulozeniu, uwierzcie mi ciazko zmieniac cos po 2 latach przyzwyczajen. wiecie, dziwie sie ze jeszcze sa ludzie ktorzy lubia pomagac, jestem Wam bardzo wdzieczna

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3048 Data: 3/25/2009 1:34:31 PM Liczba szacunów: 0
  • ok no i wszystko w temacie.. wiecej grzechow nie pamietam ;) dziekuje za pomoc, sog poleci jesli wejdzie :)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 3/29/2017 2:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmiana FBW na split

    Post
    Trening dla początkujących

    Leci SOG za pomoc :) Co do aerobów, to źle to ująłem. Tak to jest jak się człowiek spieszy. Robie je zaraz po trenigu i dodatkowo 1/2x w dni wolne jak mi się nudzi w domu/mam siłe. Z bieganiem szału nie ma (ale forma rośnie). Nie przebiegnę jeszcze całych 30 min. Muszę sobie zrobić ze dwie krótkie przerwy i pokonuje ok. 4km Przysiady, może będę [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 4/24/2014 10:25:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Mass XXL, Kreatyna, HMB - skutki? Początki treningu.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] i skad znasz moje zaawansowanie ? Poczytaj jak powinno się układać diety, dajac coś w czym nie uwzględniłeś wieku,aktywności fizycznej itp. mozesz komus zrobic krzywde a nie pomoc, a co jesli ta podaz kalorii ktora podałes jest za mala bo np. autor ma duza aktownosc w ciagu dnia/tygodnia np. poprzez uprawianie roznych sportow itp. ? zresztą [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3341 Data: 8/25/2010 3:22:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena Planu Ćwiczeń

    Post
    Trening dla początkujących

    Kliknąłem, dzięki za pomoc. W takim razie będę jechał według tego planu.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 950 Data: 7/14/2011 5:05:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Olimp Creatine Xplode cykl 6tyg.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja właśnie dlatego chcialem wlaczyc creatine xplode bo na mnie bardzo dobrze dzialało . No nic po nowym roku zaczne ten cykl , Horse power i xplode, bialko carbonox i witaminy, dzięki Wam za pomoc ! Sogi dla wszystkich :)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 12670 Data: 12/1/2011 10:13:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosze o pomoc przy tym palnie.

    Post
    Trening dla początkujących

    kurcze nie mogę tego jakoś ogarnąć xd napisalem 2-gi miesiac końcówka 2 zaczynam 3. Jakby ktoś mógł mi pomoc ułożyć ten plan FBW bym był wdzieczny, ja cięgle szukam czytam ale nie moge nic takiego ciekawego znalesc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 979 Data: 3/27/2009 12:29:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa czy Redukcja ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok dzieki wielkie za pomoc :) Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6129 Data: 4/23/2014 7:46:44 AM Liczba szacunów: 0
  • zma, tt, serwatka, kreatyna, trec, olimp

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] z apteki) Spalacz/bolker tluszczu - GTF Chrom lub Chitosan lub HCA OLIMP (lub wszystkie 3 razem) no i na koniec moze TT ale z tym to nie wiem, nikt nic nie doradzil a nie chce wyrzucic kase i nie miec efektow, lub je miec w postaci pryszczy ;) Pozdrawiam i czekam na pomoc :) Małymi krokami ale do celu, kiedys bede wielki :>

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4283 Data: 12/17/2003 1:52:10 PM Liczba szacunów: 0
  • halo halo :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    drazek ... staramy sie zkumplami :) narazie laweczka skosna ;) DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC !!!! BIG THX!:)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1587 Data: 9/29/2004 8:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebna szybka redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki wielkie za pomoc panowie :) w razie jakis problemow odezwe sie :))) pozdrawiam

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2207 Data: 3/18/2008 2:42:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie rosne :( pomocy

    Post
    Doping

    i wszystko jasne.. http://www.sfd.pl/Na_silowni_od_kwietnia_2007_%2D_nowe_str%2E_4-t424578.html przeczytaj sobie post e-lita, powinno pomoc.

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5206 Data: 11/8/2008 10:34:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie rosne :( pomocy

    Post
    Doping

    5 worków ryżu dziennie? 0,5kg wołowiny? jak to powiem matce to każe mi rzucić szkołę i do roboty iść taka dieta na prawde może pomóc czy to jak wyżej napisaliście rodzaj "prowokacji" ?

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5206 Data: 11/8/2008 11:10:57 PM Liczba szacunów: 0