SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Ty cwaniaczku };-) Dzięki za pomoc na fb ;-)

    Odpowiedzi: 832 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2014 4:57:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam!Mam ogromą prośbę, prosił bym o pomoc, próbowałem sam ale gubie sie w obliczaniu i w sumie nie wiem jak mam sie za to wszystko zabrac,a więc waże 59kg mam 178 cm chciałbym bardzo przybrac na masie, cwicze stretboxing 2 razy w tygodniu po 1.5h trening, bardzo proszę o pomoc co jak kiedy i ile mam jesc ,pic.Bardzo mi na tym zależy.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2008 2:45:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Mam prośbę o pomoc kogoś z Was w dobraniu odpowiedniej nadwyżki kcal aby nabrać masy przy treningach 2xSW 3xsiłka na tydzień. Teraz ważę 82kg przy 178cm wzrostu. W zamiarze mam nabrać dobrej masy do 85kg. Zapotrzebowanie jakie wyliczyłem wg wzoru z tego tematu to 2964kcal z 100 nadwyżki. Ile jeszcze musiał bym dodać abo powoli nabierać [...]

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2011 7:33:13 PM Liczba szacunów: 0
  • witam serdecznie Panowie co najbardziej moze pomoc na stawy bo czuje sie jak dziadek Troche nandrolonu lub diclofenak 1caps z rana wystarczy 75mg. nie ma wiecej jakis opcji co moze pomoc ? bo zawsze mialem klopoty ze stawami tak sao mialem operowane kolano bo na mma mi wypadlo i zerwalo wiezadlo te suple to placebo jak flexity i te inne gowna ?

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2018 7:43:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] czasu zeby sie z tym pogodzić, ale chyba juz bliżej niz dalej własnie żeby się z tym pogodzic. A ten sezon wiosenny tez mial mi sporo w pracy pomóc, szansa była nawet o pomoc finasowa w wyjazdach itp, ale jak mam te świaodmośc ze nie bedzie to moje 100% z siebie to nawet nie umiałbym takiej pomocy przyjac żeby tylko jechac bo jechać. Moze [...]

    Odpowiedzi: 12678 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2016 9:59:36 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] kiedy nie msyalem o tym i jaka kat....ale patrząc to to bylo teraz i ze do.kasyka plus 180cm mam jeszcze 4kg zapasu wiec moze moze....?! Na koniec podziękowania dla SFD za pomoc suplementacyjna bez tego by mi było mega trudno. Podziękowania dla znajomych którzy ze mną byli i mi pomagali. Brakowało mi jedynie tej najważniejszej pomocy a [...]

    Odpowiedzi: 12678 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2017 12:22:02 PM Liczba szacunów: 1
  • czyli mam rozumieć ze zanim kupie jakis antybiotyk to musze wiedziec co powoduje owe zakażenie bakteryjne (jaka bakteria) ? Kurde, nie mam za bardzo czasu na bieganie po lekarzach, a zależy mi na jak najszybszym wyzdrowieniu, jak juz pisałem praktycznie żaden lek mi nie pomaga, dziś rano wziąłem gripex myślac ze załagodzi to objawy choroby, efekt [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9683 Data: 4/27/2009 7:58:23 PM Liczba szacunów: 0
  • PRZEMIANY TŁUSZCZÓW

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] nt Q10 samo wprowadzenie przez L-karnitynę substancji tłuszczowych do mitochondriów wcale nie musi oznaczać sukcesu, jeżeli do ich spalenia zabraknie np. Q10. Prosiłbym o pomoc w rozwianiu tych wątpliwości bo tak na chłopski rozum wożna wysunąć wniosek, że suplementacja L-karnityną nie jest skuteczna z dwóch powodów - o pierwszyn wspomniano - [...]

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 15606 Data: 6/29/2004 8:44:07 PM Liczba szacunów: 0
  • REGENERACJA

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2005 12:17:29 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] zaistnienia jakichkolwiek problemów na widowni · przerwania lub nieprzerwania gry w celu usunięcia kontuzjowanego zawodnika z pola gry dla udzielenia mu pomocy medycznej · prośby lub nakazy usunięcia z pola gry kontuzjowanego zawodnika w celu udzielenia mu pomocy medycznej · pozwolenia lub [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2005 9:25:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zachowania, sędzia uwolni od obowiązków sędziego asystenta i sporządzi raport do właściwych władz. Postanowienia PZPN 1. Wyznaczeni sędziowie asystenci są pomocnikami sędziego i mają obowiązek aktywnego współdziałania z sędzią w prawidłowym prowadzeniu zawodów. 2. Sędziowie asystenci nie są uprawnieni do wydawania werdyktów. [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2005 9:25:29 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Pomaga w administracyjnych obowiązkach przed, w trakcie i po zakończonych zawodach, w zakresie wymaganym przez sędziego. · Jest odpowiedzialny za pomoc w przeprowadzaniu wymian zawodników podczas zawodów. · Kontroluje wymianę piłek, gdzie jest to wymagane. Jeżeli piłka meczowa musi być wymieniona [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2005 9:34:10 PM Liczba szacunów: 0
  • witam serdecznie Panowie co najbardziej moze pomoc na stawy bo czuje sie jak dziadek Troche nandrolonu lub diclofenak 1caps z rana wystarczy 75mg. nie ma wiecej jakis opcji co moze pomoc ? bo zawsze mialem klopoty ze stawami tak sao mialem operowane kolano bo na mma mi wypadlo i zerwalo wiezadlo te suple to placebo jak flexity i te inne gowna ? [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2018 8:18:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Zapalenie nerek czyli co dokładnie się wydarzyło u niej, jakie wyniki badań miała..? (pytam z czystej ciekawości) ... bo w przypadku leczenia farmakologicznego nie zaleca się stosowania czegokolwiek innego. W przypadku jakiś dysfunkcji nerek nawet ziółka mogą więcej zaszkodzić niż pomóc, tak samo leki OTC itp... Także chyba lepiej zostaw to temu [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2018 10:42:57 AM Liczba szacunów: 0
  • czesc Solaros. jestes jednym z lepszych specjalistow tutaj od low carb, wiec sadze, ze jakos mi bedziesz w stanie pomoc. ogolnie uwielbiam jesc w stylu <100g wegli dziennie, bardzo dobrze sie czuje, fat spada, daje rade robic progres silowy i spelniac zalozenia treningowe. jednak jest jeden problem - mam problemy z wypróżnianiem sie. o ile sikam [...]

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2012 4:52:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Mleko po treningu (cz.1)

    Post
    Badania naukowe

    [...] 3,5g fatu w 100ml mleka czy 7g fatu w 200ml mleka zyebalo caly trud jaki wlozylismy w trening (nie wpominajac nawet o mleku low fat!) ba nie tyle ze nie zyebie to moze nam pomoc! I teraz najwazniejsze: Nie wiem ile siedzisz na forum,nie wiem ile czytasz wypowiedzi doradcow - ja moge napisac o sobie ze czytam duzo i tak samo duzo czytam o tym ze [...]

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2011 4:00:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] do tego jakis monohydrat ? czy moze bialko ? a moze zwykła kreatyne ? na koniec dodam ze nie zalezy mi na nie wiem jakiej masie waze 75-76 kilo max bym chcial dojechac do 80 ale chyba wolalbym to zrobic powoli i zeby ten kilogram ktory wszedl juz mi zostal w miesniach a nie jak przy tej tzw. "pompie" po nitrobolonie proszę o pomoc ;]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2011 1:59:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Sekty realne zagrożenie!!

    Post
    Sztuki Walki

    A więc sekty to poważne zagrożenie dla ludzi, którzy niczego się nie spodziewają, ufają bezgranicznie guru, aż do momentu, gdy to zaufanie zaczyna obracać się przeciwko nim samym. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy to chyba tu można znaleźć coś co może się przydać: http://www.effatha.org.pl/pomoc/pomoc.htm

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4423 Data: 3/9/2010 8:11:24 PM Liczba szacunów: 0
  • OLD SCHOOL : STAWY REANIMOWANE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] i puszcza. Zaczeło sie to z powrotem w grudniu i czasem bardzo sporadycznie sie odzywa, daltego też chce wrócić do siłowni. Możesz mi pomóc ukierunkowac mój trening mając tylko do dyspozycji sztange ( z obciążeniem 90 kg), hantle (zmienne obciązenie), modlitewnik , swiss ball'a i drążek w futrynie. Bardzo liczę na jakąś radę lub pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2009 1:14:03 AM Liczba szacunów: 0
  • solaros sorki ze ci zasmiecam temat (u ciebie jest duzy ruch wiec i najwieksze szanse na pomoc) ale pad mi komp i potracilem wszystko co w nim mialem , musialem miec wszystko od nowa wgrywane, mial by ktos podeslac mi dzienniek posilkow bo z tej strony vitalmaxa jak sciagam to cos wyskakuje ze niepelna wersja mam wgranego microsofft 2007 a niemoge [...]

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2011 5:14:21 PM Liczba szacunów: 0