SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] mi się uśmiech na ustach :-). Przecież to Masti napisał "Osoby,które zaliczą uczestnictwo w pierwszym i drugim module oraz wystartują w module trzecim,finałowym-specjalna pomoc w suplementach przyspieszających spalanie tłuszczu i zwiększające motywację treningową Iron Horse. Marek C zaproponuje suplementy Iron Horse ,które pomogą nadać [...]

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 16185 Data: 6/6/2018 9:26:56 AM Liczba szacunów: 2
  • Moje pytanie brzmi: czy przy takim trybie ćwiczeń i diecie mogłam zrobić sobie krzywdę? Czy to możliwe że się przetrenowałam? Jak mogę sobie pomóc? To wszystko indywidualna sprawa jak mi się wydaje, moze rzeczywiscie organizm powiedział "stop". Sama najlepiej znasz swoj organizm, jeśli te objawy nie mijają po odpuszczeniu treningu to ja bym się [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 9/2/2014 5:58:34 PM Liczba szacunów: 0
  • mam pare pytan, odplace duuuza buzka(bo sogow nie moge:P) za pomoc:) czy jest jakas regula na rozkladanie spozycia tluszczu podczas dnia? w jakiej postaci bialko najlepiej jesc przed snem(26g)? co powinno sie jesc przed a co po cwiczeniach? pozdrawiam:) waage-wiem wiem:D ale sie rozpedzilam :P doszlam do wniosku ze musze miec 'jakies tluszcze' [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7866 Data: 6/3/2004 3:21:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do Oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok . fajnie ze jest ktos kto mi wkoncu moze pomoc : ) to jak zostanie gdzies okolo tygodnia do konca Programu.to wtedy sie odezwe na forum : )wielkie dzieki za Plan.3maj sie czesc

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 5767 Data: 5/5/2007 11:45:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do Oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a jestes w stanie mi cos pomoc w diecie ? czy masz pojecie tylko o Planach treningowych itp :) ? pozdrawiam

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 5767 Data: 5/5/2007 4:05:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Przetrenowanie czy niedotrenowanie ???

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki popuri. Sogacz poszedł za pomoc. Celem mojego treningu jest masa bo mimo iż mam 130 w klacie , 46,5cm w bicepsie ( tak, jednak troszkę urosło :) ) to przy moim wzroście 193cm naprawdę nie widać żebym był chociaż lekko przypakowany. Gdybym miał 183cm to to 46,5 robiło by wrażenie. Z tego co mi wysłałeś widać że największymi mięśniami są [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2859 Data: 4/1/2011 11:32:03 AM Liczba szacunów: 0
  • sihaja82: w drodze..

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki yosis. Cieszę się, że mogę pomóc i polecam się na przyszłość

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3214 Data: 10/14/2011 10:34:25 AM Liczba szacunów: 0
  • sihaja82: w drodze..

    Post
    Ladies SFD

    Martucca, u ortopedy byłam, całkiem dobrego i jego jedyne zalecenie dla mnie, to "nie garbić się". Skoliozy nie mam zdiagnozowanej na papierku (nigdy nie miałam), więc to tylko moja opinia na podstawie wyglądu moich pleców. Fakt jest taki, że jak ćwiczyłam 3 lata temu na siłce, to bólu pleców nie było, a wręcz przeciwnie, chodziłam [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3214 Data: 10/14/2011 10:59:20 AM Liczba szacunów: 0
  • sihaja82: w drodze..

    Post
    Ladies SFD

    sihaja, proszę, nie gadaj bredni, że nikt nie chce Ci pomóc... Zrób sobie prosty test. Poskacz na skakance przez 5 minut i UCZCIWIE napisz, co się dzieje Chcesz biegać? Poczytaj dokładnie dziennik żyrafki, jak się to dla niej skończyło pomimo naszych ostrzeżeń.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3214 Data: 10/14/2011 11:31:32 AM Liczba szacunów: 0
  • sihaja82: w drodze..

    Post
    Ladies SFD

    [...] od swojej giny na powrót do aktywności fizycznej. Światło takie dostałam, dlatego kolejnym krokiem było przyjście tutaj, na forum, w znajome mi miejsce, aby poprosić o pomoc w ułożeniu "treningu" na najbliższy czas. Byłam zupełnie nieświadoma, że to może być jeszcze dla mnie za wcześnie. Jako że nie mam dużej wiedzy w zakresie [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3214 Data: 10/14/2011 3:28:19 PM Liczba szacunów: 0
  • split 3 dniowy do oceny - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    ok juz wiem przeczytałem. dzieki za pomoc a co myslisz o tym cyklu na mono ?? nie za wczesnie??

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 701 Data: 12/21/2010 11:18:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki bardzo za mega pomoc ! Wykorzystam kazda rade podana powyzej :) To nie powininem robic cardio po treningu ? Trening jest bardzo ciezki nie ukrywam i jeszcze do tego cardio przynajmiej 2 i pol godziny jestem na silowni i ostatnio zauwazylem ze wieczorem przed snem czuje takie jak by pieczenie miesni czy to prze-trenowanie sie (stany zapalne [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 985 Data: 1/17/2017 10:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Do Filara... Trening Na mase dla kolegi...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] duzo seri koledze dales. Nie piszcie postow pt. "Do Filara" bo po 1. Pan Filar nie zyje tylko SFD ma pewnie wiele duzo wazniejszych spraw na glowie i nie moze non stop siedziec przy kompie i czekac az ktos Go poprosi o pomoc. Po 2 jest na tym forum naprawde wielu ludzi znajacysh sie na rzeczy. Po 3 ciesz sie ze w ogole ktos Ci pomaga.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2008 Data: 11/24/2005 5:26:25 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 cykl enan+meta

    Post
    Doping

    Magiczna 3 cyfrowa waga wydaje sie byc narazie odlegla przyszloscia. No chyba ze wlasnie pan enan i pani metka mi zechca pomoc. Kwestia e3d e4d nadal nie jest rozstrzygnieta IMO. Wszystko przemysle i postanowie. Poki co proszę, żeby ktos rzucił okiem na ten odblok. Czy nolve wrzuciłem prawidłowo? W razie "w", gdy zjawi sie gino (na [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 9081 Data: 2/19/2009 9:54:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 cykl enan+meta

    Post
    Doping

    11-14 HCG 1000 e3d mialo byc. szeryf iizziikk imp0 Po SOGu oczywiscie. Czekam nadal żeby jakiś "stary koks" rzucił okiem. Tak czy siak dzieki za pomoc! up Zmieniony przez - naginator w dniu 2009-06-25 15:27:23

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 9081 Data: 6/24/2009 11:41:00 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] ( np: 15) i dążyć do tego, aby wykonać to w 1 jednej serii, tak? A co za tym idzie mam robić tylko jedną serie podciągnięć na treningu i robić w niej max powtórzeń? Sorry jeśli się myle, ale nie za bardzo rozumiem jak to ma wyglądać, bo 1. raz spotykam się z takim systemem, więc jak możesz rozpisz to proszę :). Dziękuję za pomoc Pozdrawiam !

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 8/31/2011 12:30:53 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Właśnie zrobiłem "test" i w jednej serii na drążku jestm w stanie podciągnąć się 13 razy. Dzięki wielkie za pomoc, zabieram się do roboty. Jeszcze tylko trochę poszperam w dziale odżywiania, żeby ułożyć odpowiednią dla siebię dietę no i pozostaje walczyć o efekty. @Traktor, Rozumiem już wg jakiego planu mam ćwiczyć z tym drążkiem i będę [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 8/31/2011 5:34:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerwa

    Post
    Odżywki i suplementy

    do kiedy wybór? Banan jak cos to ja moge pomóc w weekend..a jest tu kilku przech**ów.. generalnie poziom dobry. raper dobrze daje hehehe ok, zjadłem kuraka - pocałujta mnie w siurdaka! zdr.

    Odpowiedzi: 498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2006 8:31:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerwa

    Post
    Odżywki i suplementy

    bula nie ma ? ładna ściema banan pilnuje ? coś tu nie pasuje miętki pomaga ? nie no przesada a co to za akcja, że bula nie ma ? no i, że banan pożądku trzyma ? a, że i miętki pomocą służy to już niczego dobrego nie wróży do tego gratis jakiś się szykuje ja już niczego chyba nie kapuje więc niech mi ktoś miły z natury na szybko wyjaśni wszystkie [...]

    Odpowiedzi: 498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2006 12:02:03 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] temat. musze dosypiac w ciagu dnia niestety starcza mi czasu tylko w dni nie treningowe takie jak dzisiaj8-). Dzieki King za rady, mile widziane wskazowki ktore moga mi pomoc oraz oczywiscie uzasadniona krytyka zawsze dziala motywujaco. Wiele razy juz probowalem zrobic taka tzw "zyciowa forme" jakos to nie do konca mi sie udawalo teraz [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2705 Data: 6/13/2013 11:59:16 AM Liczba szacunów: 0