SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Rehabilitacja kolana

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja mam nadzieje ze nie słuchasz wszystkich co Ci cos pisza na forum bo Ci wiecej szkody wyrządzią, z calym szacunkiem dla Boofi ( ale jeżeli ktos nie wie ze w kolanie jest łękotka tylko łąkotka, to znaczy ze nie wiele wie na temat reHabilitacji), jak dawno miałes to uszkodzenie? i co dokładnie sie stało? kiedy Cie boli, jak chodzisz, lezysz? [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2007 5:14:43 PM Liczba szacunów: 0
  • upadek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zapomnij o odchudzaniu, twoja sylwetka jeszcze bedzie sie zmieniac. Bf 18% jest bodajze ponizej normy dla kobiet, z czego ty sie odchudzasz? Zacznij sie zdrowo odzywiac, naprawisz metabolizm, przy aktywnosci fizycznej nie ma opcji ze utyjesz. Mysle ze pomocna byla by tez pomoc lekarza psychologa, widzisz jakie szkody sobie wyrzadzasz. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1550 Data: 5/27/2010 9:22:16 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 4. Jeśli ten plan jest do d... to prosiłbym Cię o podanie jakiegoś interesującego planu, dzięki któremu przyszło by dużo masy. Stawiam na ćwiczenia podstawowe jak przysiady, martwy, wiosłowania, wyciskania. Dodam że chcę wykorzystać teraz dobrze czas, ponieważ jestem na "dodatkowym paliwie". Dziękuję za pomoc i Twój cenny czas.

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2007 10:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] podstawowe jak przysiady, martwy, wiosłowania, wyciskania. Dodam że chcę wykorzystać teraz dobrze czas, ponieważ jestem na "dodatkowym paliwie". Dziękuję za pomoc i Twój cenny czas. JESLI KLATA I BICEPS SA PRIORYTETAMI A MASZ DO DYSPOZYCJI TAKIE DNI TO PROPONUJE NASTEPUJACY "DZIWNY" PODZIAL: PON(12-15POWT): BARKI, [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2007 3:46:23 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie będę zakładał nowego tematu i napisze tutaj.co myślicie o treningu na masę 4 razy w tygodniu??proszę o pomoc osoby które sie znają na tym...:)

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2007 8:01:03 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Raptor co myślisz o takim połączeniu: 1-klatka 2reg 3-grzbiet,nogi (tu sie własnie zastanawiam bo chyba to jest nie bardzo;/) 4-reg 5-biceps,triceps (robić jedna seria biceps natępna trices? czy oddzielnie?) 6-reg 7-barki dam soga za pomoc

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2007 9:21:30 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] (tu sie własnie zastanawiam bo chyba to jest nie bardzo;/) 4-reg 5-biceps,triceps (robić jedna seria biceps natępna trices? czy oddzielnie?) 6-reg 7-barki dam soga za pomoc grzbiet - nogi duzych partii nie łącz na przyszlosc proponuje taki rozklad: klatka grzbiet reg biceps-triceps caly bices pozniej przechodzisz do tricepsu reg nogi-barki [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2007 9:34:32 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. Poprosze o korekte i jakies podpowiedzi co do ppalnu treningowego : PM: Plecy, brzuch WT:------ ŚR:Bicpes, brzuch CZ:Naramienne, nogi PT:------ SB:Klatka, tricpes ND:------ Bylbym wdzieczny gdyby ktos mogl mi podpowiedziec ile serii i ile powtorzen powinienem wykonywac, gdyz jest zupelni zilony w tym temacie . Z gory dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2008 10:05:12 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziekuje apokalipsa oczywiscie sogacz za pomoc Jeszcze jedno pytanko mam , czy sadzisz ,ze warto byloby rozlozyc klate na 2xrazy w tygodniu :raz dol, a raz gora ? PozdRowienia

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2008 8:08:09 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki bardzo za pomoc (-:

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2008 6:23:10 PM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam . Jestem tu nowy i mam problem , mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć czy taki plan jest dobry? Poniedziałek : -Wolne Wtorek : -Barki -Nogi Środa : -Wolne Czwartek : -Klata -Triceps Piątek : -Wolne Sobota : -Biceps -Plecy Niedziela : -Klata -Triceps Przede wszystkim chciałbym wiedzieć czy można robić klate i triceps 2 x w tygodniu i w [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2008 10:28:05 PM Liczba szacunów: 0
  • strzał sterdyem :-D jak ma pomóc to cxzemu nie ?

    Odpowiedzi: 1676 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2013 9:10:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Powiem Wam, że to przykre bardzo jest, gdy się okazuje po raz kolejny, że osoba, w którą się uwierzyło i chciało pomóc, robi cię w jajo. Nie tym, że odchodzi czy zostaje, czy też ma konto na innym portalu, ale zachowaniem, podejściem i ... brakiem jaj, żeby po prostu napisać szczerze i konkretnie prawdę. Rezczy, których się dowiadujemy sprawiają, [...]

    Odpowiedzi: 1676 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2013 10:47:22 PM Liczba szacunów: 0
  • no, lista poszła do Mikołaja ;-D dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 1676 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2013 11:20:17 AM Liczba szacunów: 0
  • @@@ 4 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Mam prośbę o pomoc w skorygowaniu planu treningowego. Do tej pory ćwiczyłem 4 razy w tygodniu, czasami więcej. Pewne dni treningowe to poniedziałek, środa, czwartek i sobota. 1 dzień Klatka + triceps : -5x12 wyciskanie hantli poziomo -5x12 wyciskanie hantli w skosie dół -5x12 wyciskanie hantli w skosie góra -5x12 rozpiętki (lekki skos w [...]

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2014 9:08:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny- split 3x w tygodniu i kilka pytan

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    aha i to moj plan z poprzedniego miesiaca NOGI-podludzia 15-15-15 (nie robie przysiadow bo w wakacje trenuje z kolega, ktory nie jest dosc silny by w razie potrzeby mi pomoc, boje sie o wlasne zdrowie ;)) KLATA-wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 12-10-8 PLECY-podciaganie na drązku 18-15-12 z obciazeniem BARKI-unoszenie ramion ze sztangielkami [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 466 Data: 8/6/2012 7:02:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Supple suplami - moga pomóc lub też nie - chyba nie ma do tego wątpliwości. A środek warty uwagi podczas kuracji T3 - tylko IMO.

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 6030 Data: 9/16/2004 10:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] organizmu, jak wiemy wszyscy sa inni; jesli poczules sie urazony, naprawde sorki - ale myslalem ze jestes jakims madralinskim gowniarzem ; MMking - mowisz ze mozesz mi pomoc w takim razie prosze Cie o ocene planu treningow rak jaki podalem wyzej - jestem zdecydowany go wyprobowac, w koncu nie mam nic do stracenia, a jesli bedzie zly albo co [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2260 Data: 5/15/2005 9:55:38 PM Liczba szacunów: 0
  • wiesz, ja tam nie potrzebuje, chcialam pomoc, jak chcesz to mozesz sobie w ping ponga z pumy skrzynka pograc

    Odpowiedzi: 1631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2010 2:58:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] niewiadomo jakie treningi czy reżim. W życiu nie czerpałam tyle przyjemności z treningu. Wspaniała rzecz, ale przede wszystkim wspaniały trener. Profesjonalne podejście, pomoc we wszystkim, wsparcie... nawet nie czułam, że jestem prowadzona on-line. Nie mam pojęcia co się działo czy dzieje, ale niech te osoby wiedzą, że nasza praca i praca [...]

    Odpowiedzi: 1631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2010 9:27:17 PM Liczba szacunów: 0