SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • beczka88/Dziennik treningowy/Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeez, chłopaki dajcie sobie na luz. beczka88 - Poczytaj teraz dokładnie co napisze : Zapoznaj się z regulaminem działu dzienniki : http://www.sfd.pl/REGULAMIN__DZIENNIKI_TRENINGOWE_DLA_POCZ%C4%84TKUJ%C4%84CYCH-t324802.html Twój dziennik mija się z celem. Dzienniki prowadzimy po to aby poszerzać swoją wiedzę, aby inni pomagali nam w poprawianiu [...]

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 11870 Data: 6/4/2011 11:31:27 AM Liczba szacunów: 0
  • 43-lata,czas na zmiany:)

    Post
    Ladies SFD

    Mam 165 cm wzrostu. Moj dziennik zywieniowy prowadze przy pomocy aplikacji MyFitnessPal,nie jest to niestety w jezyku polskim,ale chetnie bede Wam tlumaczyla,co,kiedy i ile jem. Hej :-) też korzystam z MyFitnessPala - masz tam opcję generowania dziennika z danego dnia, (pod wypiską z jedzenia masz zielony przycisk "View full report - (Printable)" [...]

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4388 Data: 5/27/2014 9:42:15 AM Liczba szacunów: 0
  • 43-lata,czas na zmiany:)

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje! Wlasnie stwierdzilam ze zrozumialam tylko "postaram sie pomoc" :). Te aplikacje mam po niemiecku,tam tez wpisuje wszystko co jem, lub skanuje te "paski kasowe"(?) (Wiesz,co mam na mysli?nie wiem jak to nazwac...). Po poludniu zajme sie rym! Moze bede mogla ustawic aplikacje na jezyk polski,cobym zdjecia wstawiac mogla. Wiem ze troszke to [...]

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4388 Data: 5/27/2014 10:01:33 AM Liczba szacunów: 0
  • 43-lata,czas na zmiany:)

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje! Wlasnie stwierdzilam ze zrozumialam tylko "postaram sie pomoc" :) Te aplikacje mam po niemiecku,tam tez wpisuje wszystko co jem, lub skanuje te "paski kasowe"(?) Jasne - po polsku to kody kreskowe :-) Moze bede mogla ustawic aplikacje na jezyk polski, cobym zdjecia wstawiac mogla. Wiem ze troszke to skomplikowane ze mna,ale naprawde [...]

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4388 Data: 5/27/2014 10:28:56 AM Liczba szacunów: 0
  • 43-lata,czas na zmiany:)

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje! Wlasnie stwierdzilam ze zrozumialam tylko "postaram sie pomoc" :) Te aplikacje mam po niemiecku,tam tez wpisuje wszystko co jem, lub skanuje te "paski kasowe"(?) Jasne - po polsku to kody kreskowe :-) Moze bede mogla ustawic aplikacje na jezyk polski, cobym zdjecia wstawiac mogla. Wiem ze troszke to skomplikowane ze mna,ale naprawde [...]

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4388 Data: 5/27/2014 11:52:01 AM Liczba szacunów: 0
  • OK, tylko jednak prosiłbym, jeżeli już tak piszesz żeby wskazać błędy i dać swoje propozycje o zmianie treningu, bo na prawde mi nie zalezy na takich opiniach, jakbys napisał co wg Ciebie jest złe i jak powinno to wyglądac, stane sie mądrzejszy a ty mozesz mi pomoc, po to jest dziennik :)

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 10817 Data: 2/26/2013 8:14:43 PM Liczba szacunów: 0
  • dorzuć witaminę D do suplemetnacji, może pomóc ;-) Dobra Arab, dawaj terrorysto. Jest chudo, ma być grubo! powodzenia

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 10817 Data: 2/26/2013 10:42:50 PM Liczba szacunów: 0
  • moze pomóc(odkarzenie) lub zaszkodzic(dodatkowe podraznienie + niejednokrotnie odruchy wymiotne+rzyganko)... wiec oszczedzilbym, predzej goraca herbata+miod+imbir+cynamon+duzo cytryny(a lepiej dzikiej rozy))

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 10817 Data: 3/6/2013 11:57:34 PM Liczba szacunów: 0
  • ***** TRENING / PLANY *****

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam zwracam się z uprzejmą prośba do kompetentnych osób o pomoc w treningu typowo siłowym(i jak da rade na rzezbe)… moja przygoda z siłownia zaczęła się jakieś 3 lata temu zawsze traktowałem to jako rekreacje i uzupełnienie mojego treningu szybkościowo-siłowego (trenuje taekwondo ok. 9 lat) sporo czytałem na temat treningu na rożnych [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2008 7:50:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Powiedzmy ze HST do sprawdzenia..

    Post
    Trening w domu

    1.) psiz czytelnie, latwiej bedzie Ci pomoc. 2.) uloz plan z nastepujacych cwiczen: wyciskania,dipsy,przysiady,MC,podciagania,lydki,cos na brzuch i cos na lapy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 980 Data: 1/15/2007 2:11:20 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] specjlanie ale mysle ze to takie wrazenie tylko -pierwszy raz oddawałam krew. no i dostałam 8 czekolad i batona, do tego Pani pielegniarka mówi zebym piła dzis duzo soków owocowych. chciałam sie spytac jak moge uzupełnic się w witaminki:) wiadomo krew szybko sie "zregeneruje" ale pytam by jej w tym pomoc:) z gory dzieki za odpowiedz.

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2007 1:32:51 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] w tygodniu a nawet raz na dwa dni nic nie pomoże bo ledwo drugiego dnia "dożywam", po ostatniej próbie mama mósiałą przyjechać do mnie dzieciakami sie zajmować bo wstać z łóżka nie mogłam- więc prosze zanim ocenisz kogoś to może postaraj sie na jego temat więcej dowiedzieć. Jęśli ktoś orientuje sie w temacie prosze o pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2007 11:45:21 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pierwsze slysze o takich objawach uzaleznienia od slodyczy poza tym, jesli zarzucasz mi, ze staram sie pomoc, a nic o Tobie nie wiem... wiem tyle, ile napisałaś zastosuj sie do tego, co pozniej dopisałem ostatnich 3 linijek oraz rozpisz sobie rozsadna diete imo wiecej sie tu nie zaradzi planowanie słodyczy, bez rzucania sie na nie z [...]

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2007 11:51:57 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie zarzucam Ci, ze starasz mi sie pomóc tylko, tylko że mi wmawiasz coś o czym ja napewno lepiej wiem niż Ty, bo to mój organizm, mimo wszystko oczywiście dziękuję za rady.

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2007 12:02:07 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iltem-PROSZE cie nie wypowiadal sie na temat na ktory nei masz zielonego pojecia....Doedukuj najpierw siebie a pozniej dopiero nies pomoc innym.. 30gr sera bialeog imo bedzie malo..w 100gr masz ok20gr bialka wiec jak dasz wiecej bedzie ok.

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2007 4:05:56 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wody zywiec zdroj:) Podejrzewam ze wielu z was pije jak na silowni jak i poza nia dlatego beda bardzo wdzieczna jezeli wypelnicie ponizsza ankiete. http://www.ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/5276/woda-niegazowana-zywiec-zdroj-15l.html Uprzedzam, iz w zaden sposob na tym nie zarabiam ani nie jest to reklama. Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2007 3:46:29 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam, Mam 175 cm wzrostu i ważę 52 kg...Od 3 tyg spożywam około 3000 kcal na dobę i chodzę na siłkę 3 razy w tygodniu i przytyłem tylko 1 kg- trochę za mało :/ I w związku z tym mam pytanko czy brak snu (śpię około 3-4 godzin na dobę) i spożywanie nieregularnych posiłków (w poniedziałki i wtorki śniadanie jem dopiero o 13.00) może utrudniać [...]

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2007 6:34:50 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja mam małe pytanie... założyłem to konto w sumie tylko po to, żeby je zadać, ale będzie więcej problemów niż to jedno. Podobno to forum jest jednym z najlepszych, a nawet na pewno! Mam kolegę, który strasznie ubolewa nad swoją wagą. Jest chudy... tragicznie chudy! Chciałbym jedynie wiedzieć ile powinien zjadać kalorii, aby przytyć wiedząc, że ma: [...]

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2007 7:46:57 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moja dieta wyglada nastepujaco cel:masa wiek:15lat wzrost:182cm waga:76kg z gory dzieki za pomoc. a oto dieta: 1. 6.15 Białko jaja kurzego 6 Żółtko jaja kurzego 3 Płatki owsiane 150g Banan 70g omega3 1tabl. Vita-min plus 1tabl. 2. (w szkole)12.00 Chleb żytni razowy 8 kromek Mięso z piersi kurczaka 100g Ogórek 30g Pomidor 30g [...]

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2008 7:45:10 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mateo dzieki za pomoc ale mam jeszcze jedno pytanie. Moga czasami zamieniac pange na morszczuka i dodawac ogorki slodko-kwasne??

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2008 8:33:24 PM Liczba szacunów: 0