SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • prop pomoc

    Temat
    Doping

    witam panowie. chce zaczac cykl na propie w dawce 50mg E2d. chcialbym aptecznego a z tych mam dostep do testovisa gdzie 1 ampułka ma 100 mg. mam pytanie czy moglbym po otwarciu ampulki polowe wstrzyknac a druga polowe zaladowac w druga strzykawke zeby byla na nastpeny strzal czy musze zmienic dawke na 100mg e2d?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 706 Data: 3/16/2010 6:29:41 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o pomoc, jaki plan?

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, mam 19 lat 187 cm wzrostu, 86kg , 18% tkanki tłuszczowej i gram w siatkówkę. Chciałbym nabrać dynamiki i szybkości, oraz zastanawiam się nad kupnem suplementów do przyspieszenia spalania tkanki tłuszczowej. Proszę o pomoc. !

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 11/12/2011 11:49:24 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC SPECOW OD SUPLAMENTACJI!!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    WITAM.MAM NASTEPUJACY PROBLEM...WAZE 86 KG I CHCE SCHUDNAC DO OK 78.ZA POMOCA JAKICH ODRZYWEK MOGE WSPOMOC SPALANIE TKANKI TLUSZCZOWEJ.PROSZE O ROZPISKE SUPLAMENTOW KTORE MI POMOGA SCHIDNAC I PRZY OKAZJI ZEBY POPRAWILA MI SIE SILA.Z GORY DZIEKUJE WAM!

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1310 Data: 3/28/2004 4:59:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w złozeniu zestawu za ok 200zł

    Temat
    Odżywki i suplementy

    No to tak mój staz 3 miesiące. Pomozcie złozyć zestaw za ok 200zł. I pytanie czy moge brać HORSE POWER po 3miesiącach cwiczeń??? dzięki i pozdrawiam wszytskich.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2039 Data: 8/19/2007 12:41:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Jeżdżę od dawna na rowerze po kilka razy ponieważ chciałabym wyszczuplić łydki ale uważam że rower jeszcze bardziej je pogrubił prosze o pomoc co ja mam zrobić żeby one były szczuplejsze? tylko prosze takie ćwiczenia żeby naprawde pomogło jakieś rozciągające słyszałam że coś może pomóc ale nie wiem czy to pomoże....

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 439 Data: 4/27/2011 3:54:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ławka Uniwerslana :D prosze o pomoc

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam wszystkich chcialbym zrobic swoja lawke uniwersalna, ma ktos moze jakis schemat do zrobienia takiej lawki bo ja nie moge nigdzie znalezc:(

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2408 Data: 8/5/2006 5:31:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wy na to ??? prosze o pomoc !!!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam pytanie chce zrzucic pare kil tak z 6kg ...mam ulozona diete redukcyjną 3 razy w tyg siłownia raz basen i aeroby tzn jazda na rowerze 40min dziennie ...Chcialbym zapytac czy moge uzyc Zielonej herbaty Olimpu i czy ona mi pomoze ?? czy ona ma jakies skutki uboczne ???chyba nie ;]?? a moze polecicie mi cos innego??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 668 Data: 8/2/2007 2:03:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc !!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam chciałem aby ktos mi doradził pewna sprawe. Cwicze juz ok 1 roku i chciłem sie dowiedziec Pewna sprawe. Chciałbym abyscie mi doradzili co mozna wziasc na spalanie tłuszczu oraz na siłe. Bardzo prosze o pomoc!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1598 Data: 2/24/2009 9:28:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Słabe mięsnie pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam problem z moimi mięśniami są bardzo słabe. Nie potrafię podnieś pow 25kg na sztandze a na handelkami to tylko max 8 kg więcej nie dam rady zrobić pow 3 powtórzeń/. przy mojej wadze 58kg. Na dodatek jak napnę biceps to widać mienie ale jest bardzo miekie co mi radzicie ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 898 Data: 11/3/2013 12:15:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w początkach na siłowni

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Hej, mam 15 lat ważę 100 kg wzrost 189 cm chciał bym ten tłuszcz co mam zmienić na tkankę mięśniową i mam prośbę o pomoc w początkach moich treningów jakieś porady co mam robić na początek jaka dieta. Jestem pełen zapału aby ćwiczyć i wiem również że nic nie przychodzi od razy :) Z góry dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 552 Data: 5/16/2013 6:46:33 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC DOSWIADCZONYCH

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam ponownie nie wiem jakiego stacka wybrac Cell Pump XPand czy Nitro Shock prosze zeby cos polecili ci ktorzy na serio sie na tym znaja prosze tez o rozpisanie jak to ma wygladac i ile ma trwac cykl dodam ze nigdy nie bralem zadnego stacka jedynie zrobilem okolo 5 cyklow na mono wielkie dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 780 Data: 3/17/2006 7:14:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy FBW. Ocena + pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Przez ostatnie 2 tygodnie ćwiczyłem takim oto planem. Przysiady 3x12 Martwy Ciąg 3x12 Wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej 3x12 Unoszenie sztangielek 2x12 Uginanie przedramion ze sztangielką 2x12 Wyciskanie francuskie leżąc 2x12 Spięcia brzucha 3x12 Prosiłbym o ocenę powyższego planu i o ewentualne poprawki.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 405 Data: 11/28/2016 2:59:23 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc

    Temat
    Trening w domu

    wiek 18 lat waga 80 kg wzrost 185 cm Mam mały problem ponieważ chciałbym zacząć ćwiczyć lecz w domu posiadam tylko jedną hantelkę a na siłownie zacznę chodzić od sierpnia. Chciałbym już teraz w domu poćwiczyć lecz nie wiem co robić. Czy mógłby ktoś mi napisać co robić i po ile serii ?? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 514 Data: 7/3/2010 11:22:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Proszę O Pomoc !!!!!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Prosze kogos z was o pomoc.Cwicze juz jakis czas gdzies tak od 2 miesiecy i potrzebuje jakis porad co dalej mam robic z tym wszystkim,jakie cwiczenia powinienem zastosowac jaka rozpiske itd.Mam 183 cm wzrostu i waze 65kg.Posiadam laweczke sztange itp.Prosze kogos o pomoc.Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 808 Data: 12/30/2005 10:29:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Nie pamiętam wyglądu odżywki - pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jak w temacie. Dokładnie chodzi o "pobudzacz". Były to szare tabletki (nie kapsułki) bardzo twarde i podłużnym kształcie. Niestety nie mam opakowania już i zapomniałem nazwy tego suplementu. Jeśli ktoś wrzuci jakieś foto tych tabletek i opakowania to na bank je rozpoznam. Czekam na pomoc!!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 768 Data: 8/29/2009 12:45:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie pomoc !!

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Panowie, bo do was jest skierowane te pytanie mam problem. Chodzi o to ze nie mam erekcji rano, no ni chvja ostatnio wgl nie idzie do gory z nim. Czy mozecie mi pomoc co jest piec z tym bo zaczynam sie fkurfiac

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1238 Data: 5/16/2010 9:52:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozplanowaniu treningów

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć, mam 16 lat, mój wzrost to 176 cm przy wade 75 kg. Ćwicze jakieś 9-10 miesiecy z małymi przerwami. Chciałbym prosić o pomoc w rozpalnowaniu treningów. Co i z czym ćwiczyć najlepiej, doradzenie ćwiczeń na poszczególne partie ciała. Czy jakaś dieta jest potrzebana oraz pomoc w doborze odpowiedniej odżywki.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 578 Data: 6/9/2015 4:53:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wybrac ? Drobna pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Krotko i na temat. Potrzebuje pomocy w wyborze boostera i czegos po treningu :). Wykminilem cos takiego: Vapor + Halo ? Storm + Shock ? NO X-Plode + Shock ? Vapor + Green Mag. Storm + Green Mag. NOX Doryan <--- Kurde tylko 30 porcji :/ i az 2xx zl + Shock/Green/Halo Lub moze cos innego ?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 762 Data: 2/16/2009 10:50:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam Otóż mam zakupiony Stanazol 100 tabs. po 10 mg i nie wiem co dalej postanowić, w drodze wysyłkowej już PVL mutant pro do cyklu. Chciałbym zrobić 20 dni lub cały miesiąc cyklu. Nie umiem za bardzo zorganizować tego. Prosze o podpowiedzi :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1237 Data: 6/13/2011 11:17:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, Jestem aktualnie w 7 tygodniu cyklu deka + enan: 1-13 deka 400 mg week 1-15 test 600 mg week wszystko podzielone na 2 iniekcje w tygodniu poniedziałek i czwartek. Prosze o pomoc w rozpisce odbloku na tym cyklu. Posiadam: 2x Ovigil 5000IU 20 tabletek Clomifene BP 50mg Z gory dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 612 Data: 10/28/2014 6:39:29 PM Liczba szacunów: 0