SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pierwszy cykl

  • Pierwszy cykl kreatynowy - dlaczego warto trochę poczekać?

    Artykuł
    Suplementy

    Czasem spotkać możemy się z opiniami, aby wraz z rozpoczęciem przygody z treningiem siłowym posłużyć się bogato rozwiniętą suplementacją, która uwzględnia również najsilniejsze, legalnie dostępne produkty, takie jak np. kreatyna. Czy strategia, wykorzystania wraz z początkiem treningów tego typu suplementacji ma sens? Czy może

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3564 Data: 2017-07-23 13:20:31 Ocena: 5
  • Pierwszy cykl (metanabol) - względnie zdrowo i rozsądnie

    Temat
    Doping
    PRO

    Witam Dział doping przepełniony jest pytaniami w stylu " jak jeść mete ? " to juz przestaje byc smieszne.... Jak mozna sie za cos zabierac nie majac o tym pojecia? To tak jakbys rzucił sie do głebokiej wody nie umiejąc pływac i topiąc sie spytał "jak sie pływa?" Nie mozna łapac sie od razu za doping i nie bede juz sie tutaj rozwodził dlaczego bo

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-24 12:09:06 Liczba szacunów: 136
  • Mój pierwszy cykl metanabol!

    Temat
    Doping
    PRO

    Witam Was :), planuje w wakacje zrobić pierwszy cykl na metanabolu. Wcześniej jechałem na czysto nigdy nic nie brałem. Starałem się trzymać diety dzięki czemu moja masa wynosiła już 87 kg jednak stres związany z ostatnią sesją spowodował spadek do 84 kg. Wiem, że na początek powinienem zabrać się za jakieś słabsze suple, a nawet jeżeli chodzi o mój

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-13 14:25:21 Liczba szacunów: 5
  • Pierwszy cykl na propionacie krok po kroku

    Temat
    Doping
    PRO

    e oralnie nie wiem czy potrzebne mi osłonki ale jeżeli macie propozycje to piszcie, wiem też że polecają na serce i stawy suplementy, ale nie wiem czy potrzebne skoro niby to pierwszy dość "łagodny cykl" Teraz co do odbloku to 3 dni po ostatnim strzale 1 dzień - 300mg w jednej dawce 2-11 dzień - 100mg w jednej dawce 12-21 dzień - 50mg w jednej dawc

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6838 Data: 2017-12-04 20:30:02 Liczba szacunów: 12
  • Pierwszy cykl - Testosteron Prolongatum x 20 amp.

    Temat
    Doping
    PRO

    1. WIEK: 23 2. WAGA: 82 kg (jestem po treningu i diecie redukującej - 7 kg w dół w ciągu 6 tyg.) 3. WZROST: 180 4. WYMIARY: -biceps: 41 cm -klatka: 110 cm -udo: 59 cm -talia: 92 cm (szerokie biodra) 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2 lata 6. DIETA: TAK -białko: -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 0 8. TRENING: PONIEDZIAŁEK: PLECY

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 13820 Data: 2010-08-29 22:06:43 Liczba szacunów: 1
  • Pierwszy cykl, czyli jak wejść na bombę?

    Temat
    Doping
    PRO

    edy sama siłownia, dieta i odżywki przestają satysfakcjonować i człowiek chce sięgnąć po coś „extra"… myślę, że taki czas przyszedł właśnie na mnie. Zamierzam przeprowadzić pierwszy (może jednorazowy ale nie daję gwarancji) 6- 8 tygodniowy cykl. Prosił bym o rady, sugestie, uwagi, oraz pomoc w doborze odpowiednich/ odpowiedniego anaboliku. Dużo c

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 7449 Data: 2011-10-04 23:02:58 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy Cykl Sterydowy.

    Temat
    Doping
    PRO

    prawie, w równe 36miesi chce zacząć cykl tj. październik.) 6. DIETA: -białko:230 -węglowodany:380 (zbijam) -tłuszcz:100 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:Brak to będzie pierwszy 8. TRENING: 9. CEL CYKLU:pierwszy cykl to najlepiej masa na drugim zrobię dopiero dużą redukcję 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:brak 11. POZIOM

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 10722 Data: 2017-08-22 17:09:42 Liczba szacunów: 39
  • PIERWSZY CYKL - TESTOSTERON PROPIONATE!!!

    Temat
    Doping
    PRO

    akoś bardzo owłosiony hehe 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: bardzo szybki metabolizm. klata : 100kg martwy ciag : przysiad : PYTANIE: To będzie mój pierwszy cykl mam zamiar wziąść testosteron propionate. Mam do wyboru Ukaraiński (Farmak) albo Angielski (Testosterone Propionate - International Pharmaceuticals - 150 mg/1ml)

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-25 12:27:19 Liczba szacunów: 22
  • Pierwszy cykl - Meta + Prop - relacja!

    Temat
    Doping
    PRO

    de z SAA tak jak wlasnie robie to ja! Przy okazji w razie jakis niejasnosci bede pytal tutaj i wszystko relacjownowal. Z sokiem startuje jutro tj. 13/11/11 - wieczorem poleci pierwszy strzal. Cykl bedzie wygladal tak: 1-9 100mg prop e2d (3x10ml) 1-5 30mg dianabol ed (100tabs x10mg) Odblok: Clom Nolva HCG Zaczynam z waga 79.600 (na wadze w piatek,

    Odpowiedzi: 358 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-12 21:38:12 Liczba szacunów: 44
  • Pierwszy cykl testosteron, brak odczuwalnych efektów

    Temat
    Doping
    PRO

    Wiek 26 Waga 85 Wzrost 190 Staz 8 lat. Biceps 39 udo, klata nie mierzone Cel poprawa słabych partii biceps, wyciskanie na klate Wyniki siłowe: biceps seria 35-45kg przysiad seria 90-100kg wyciskanie płaska seria 75-85kg Martwy ciag seria 100-120kg Brak przebytych cykli sterydowych Zdrowie ok, sklonnosc do łysienia. Dieta: Posiłek 1:

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 6573 Data: 2017-08-29 17:25:35 Liczba szacunów: 7
  • Pierwszy Cykl Metanabol potrzebne odblokowanie ?

    Temat
    Doping
    PRO

    Witam wlasnie zakonczyłem cykl na metanabolu był to mój pierwszy cykl brałem go przez 4 tygodnie w systemie 1-2-2-1 łącznie zjadłem 42 tablety brałem do tego białko i osłonki na wątrobe i ładnie poszło jestem bardzo zadowolony tylko mam do was pytanie czy musze robić odblokowanie ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-26 21:56:45 Liczba szacunów: 14
  • Turanabol na pierwszy cykl

    Temat
    Doping
    PRO

    Witam, czy specyfik z tematu byłby dobry na 1 cykl? Naczytałem się o zaletach tego produktu i jestem ciekaw waszych opinii. Proszę o wyrozumiałość - nie mialem jeszcze stycznosci z SAA/PH pzdr Płeć: Mężczyzna Wiek: 19 Waga: 77 Wzrost: 186 Obwód klatki: 110 Obwód ramienia: 41 Obwód talii: 78 Obwód uda: - Obwód łydki: - Staż na

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 9641 Data: 2010-12-03 16:51:22 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl testosteron cypionat

    Temat
    Doping
    PRO

    Siema, zdecydowałem się na cykl na teściu na pierwszy raz. Celem jest masa mięśniowa jak najlepszej jakości. Nie ukrywam że przygotowuję się na zawody w męskiej sylwetce na 2017 rok. Prosiłbym w razie czego o poprawki. 1-16 Testosteron Cypionat Alpha Pharm 500 mg e7d na odblok: 14 dni po ostatnim strzale teścia clomid 250 mg, następnego dnia przez

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 12755 Data: 2016-01-06 21:43:44 Liczba szacunów: 9
  • PIERWSZY CYKL TREN + TESTOSTERON

    Temat
    Doping
    PRO

    Siema ! Mam pytanko chłopaki trenuje w sumie ponad 5 lat lecz nie regularnie Mam pierwszy cykł : 30 ml Testox EN z firmy SCANTEL Pakistan 20 ml Trenax AC z firmy SCANTEL Pakistan Zaczołem brać Poniedziałek 1 ml tren + 1 ml test Czwartek 1 ml tren + 1 ml test Jestem po drugim tygodniu świetnie się czuje jest moc i samopoczucie ok ale nie o to c

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 15525 Data: 2012-05-25 23:08:23 Liczba szacunów: 7
  • DIANABOL 15mg pierwszy cykl

    Temat
    Doping
    PRO

    Witam panowie, Pytanko w sprawie ustalenia dawkowania dianabolu, posiadam 100 tabletek dianabolu 15mg CYBER. Czy moglby ktos rozpisac dawkowanie ? Oczywiscie dieta ustalona+bcaa,witaminy, omega3&6&9, bialko i gainer dla uzupelnienia diety i jablczan kreatyny na koniec cyklu i oslonki czyli milk thistle(sylimarol)120 tabs i esseliv forte 80tabs. Dr

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 12843 Data: 2013-01-08 20:49:08 Liczba szacunów: 6
  • Pierwszy cykl badania pomoc

    Temat
    Doping
    PRO

    1. WIEK: 27 2. WAGA: 93 3. WZROST: 186 4. WYMIARY: -biceps: 41 -klatka: 110 -udo: -talia: 90 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 5 lat z przerwami 6. DIETA: -białko: 2g/kg -węglowodany: 3-4g/kg -tłuszcz: 1-1.5g/kg 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: brak 8. TRENING: 4x w tyg siłownia góra/dół 1x basen 9. CEL CYKLU: delikatna redukcja 10. OSTATNI CYKL I OD

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1588 Data: 2018-02-12 22:20:06 Liczba szacunów: 3
  • Jaki prohormon na pierwszy cykl?

    Temat
    Doping
    PRO

    dno chciałbym aby prohormon pochodził z legalnego źródła czyli najlepiej sklepu internetowego, widzę jakieś na allegro, ale nie wiem czy to jest dobre, czy coś konkretnego na pierwszy cykl byście poradzili? A jak nie z allegro to może jakiś inny sklep internetowy wiem że jest tego sporo tylko nie wiem co by się dla mnie najbardziej z tego nadawało.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5989 Data: 2016-02-16 22:41:31 Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl w wieku 38 lat

    Temat
    Doping
    PRO

    witam wszystkich na poczatku prosze o zrozumienie bo w tym temacie jestem noga mam 38 lat wzrost 194 obecna waga 93 jestem teraz na diecie bo chce sie pozbyc tluszczyku dieta ulozona przez dietetyka 2000 kalori dziennie bilako 131g weglowodany 268 g tluszcz 58 g co dziennie te wartosni zmieniaja sie lekko. kiedy osiagne wage 85-88 kg chce zbudowac

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1785 Data: 2018-02-07 13:37:12 Liczba szacunów: 6
  • Pierwszy Cykl, pytania, problemy, potwierdzenie.

    Temat
    Doping

    Czesc, tak, to moj pierwszy post na forum, rozumiem ze zaczynam od du** strony ale czas goni i pomyślałem ze zacznę wlasnie w ten sposób a potem nagonie resztę. Jako leniwy idiota postanowiłem sobie pomoc ( mam problemy z kręgosłupem i chciałem go obudować jak najszybciej ) wiec po dłuższej przerwie na siłowni znalazłem kogos kto rzuca koksem ...

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 2016-12-18 18:00:44 Liczba szacunów: 4
  • Początkujący / pierwszy cykl / kilka opcji.

    Temat
    Doping

    dzień) (dawka zależy w dużej mierze od wagi pacjenta w stosunku do wzrostu) 2) Nandrolone Phenylpropionate (Durabolin) krótka forma Nandrolonu. Jest to bardzo dobry środek na pierwszy kontakt z anabolikami. Wyraża bardzo silne działanie anaboliczne, nawet większe niż w przypadku testo. Plusy i minusy: -W dawkach proponowanych przeze mnie, nie ob

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-11 23:40:34 Liczba szacunów: 3