SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • BRZUCH, PUPA i UDA!:)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] sie lekkiego celulitu z ud i je wysmuklic. Niestety nie mam dostepu do silowni. Bylabym wdzieczna za wskazowki, a jeszcze bardziej za ..::zestawy cwiczen::.. ktore moglabym wykonywac w domu. Wiem ze pewnie odpowiedz na moje pytanie juz gdzies tu jest, ale niestety mam jeszcze problem z poruszaniem sie po tym forum. Pozdrawiam i czekam na pomoc:)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2162 Data: 10/30/2005 10:10:16 PM Liczba szacunów: 0
  • kendo i inne style miecza - gdzie?

    Temat
    Informator PODKARPACKI

    [...] co to),Karate i zapasy, te 2 ostatnie zupełnie odpadają.Interesuje mnie posługiwanie sie mieczem,bokkenem i trenowanie nimi i coś takiego chciał bym ćwiczyć.Wie ktoś gdzie może w Dębicy jest jaiś klub co w tym kierunku kształci??Wiem że w Reszowie sa zajecia z Aikido to i może w Dębicy są?? Ale naprawde jestem zielony ;( Prosze bardzo o pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3013 Data: 8/31/2006 2:17:02 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta dla dziewczyny na schudnięcie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    moja dziewczyna wazy 56 kg i chciałaby schudnąc. Umieszczam dietke i prosiłbym o poprawki za pomoc będą sogi Sniadanie: 25 gram płątków owsianych, 150 gram naturalnego jogurtu, 10 gram orzechów włoskich, marchewka sniadanie II: 2 kromki chleba razowego pełnoziarnistego posmarowanego twarogiem, warzywa obiad 80 gram pangi + 15 gram ryżu + [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 12/11/2007 7:41:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Lecieć dalej?

    Temat
    Doping

    [...] conajmniej ze 2 miechy) czy robić następny i dopiero wtedy odblok? Chciałem tym razem wziąść PH ( drola ) Z tego co wiem musiałbym do tego dorzucić propa, ale nie lubie się tak często kuć. I tu właśnie mam refleksje Odblok i czekać czy jakoś to wykombinować z tym drolem..... Proszę o pomoc! Zmieniony przez - Marciiin16 w dniu 2011-04-30 11:47:42

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1393 Data: 4/30/2011 11:46:45 AM Liczba szacunów: 0
  • BÓL RĘKI/MIEŚNIA

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] kośći z przoda wiec nie wiem czy to w bicepsie czy tricepsie, przy pompkach na poręczach także w pewnym zakresie ruchu tak mnie czasem złapie że mi mięsien jakby się wyłancza i nie moge zrobić więcej powtórzeń, przy wyciskaniu na klate przy wypyhaniu. Prosze o pomoc bo nie wiem o co chodzi a chciałbym wkońcu trenować normalnie bez problemów.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 562 Data: 5/3/2013 9:28:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Marzec - Sportowa Sylwetka - Muzzy17

    Temat
    Po 35 roku życia

    Witam w kolejnym mięsiącu :-)) Celem nie jest masa lecz dalsza redukcja, co powinno pomóc w zadaniu konkursowym. Co do treningu: push / pull 4 x w tyg , 4 x aeroby, 1x interwał. Dieta dalej low carb z bilansem około zera. Póki co tyle :-)

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5677 Data: 2/28/2015 7:02:55 PM Liczba szacunów: 0
  • ********Ucho*******HELP!!!!

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] czasu nie schodzi iwlasnie jest takie jak napisalem powyżej.Mój przyjaciel miał to samo,koleżanka też i mówi ze jej przeszło.Dodam że teraz jak to ścisne to lekko boli. Co to do h**** pana może być????? hehe chyba nie alien...ale pytam poważnie...może ktoś coświe,lub przeszedł coś takiego ... dzieki z góry za pomoc,zdrowie ma sie tylko jedno

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1406 Data: 6/6/2004 4:44:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do ułożenia.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam od 2 misiąców ćwiczę na siłowni. Mam ułożony plan itd. Ale dowiedziałem się że bez diety to niema sensu. Więc zwracam się do was z pomocą. Jestem zielony w tych sprawach czy moglibyście mi ułożyć dietę. Mam 15 lat, 168 i waże 48 kg. Nie zażywam żadnych odżywek itp ( czy powinnienem????) Chciałbym też dodać że na obiad zawsze mam jakiś schab [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 951 Data: 6/20/2006 7:32:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurs na instruktora kulturystyki

    Temat
    Informator ŁÓDZKI

    [...] w Warszawce kosztuje 2000zł + kolejne 2000zł na instruktora fitness...ale to zbyt daleko , by trzeba było też doliczyć noclegi dojazd a poza tym zajecia prowadzone są co weekend i dla osoby studiującej zaocznie jest to pewien problem:(( może w łodzi można zrobić taki kursik?? czy ktos coś na ten temat wie?? Bardzo prosze o pomoc. Z góry thx

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3270 Data: 8/27/2006 9:48:45 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] niestety sam osobiscie zabardzo sie nie znam i mam nadzieje ze podpowiecie mi czy warto, wszystkie plusy i minusy tego roweru oraz jak cos to co innego wybrac:) maxymalny koszt na jaki jestem w stanie sie zgodzic to okolo 800zl wiec ten rowrek wydal mi sie interesujacy, prosze o pomoc, z gory wielkie dzieki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3451 Data: 9/6/2008 3:28:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] uzywajac sztangi,maszyn,sztangielek.Jezeli znacie takie cwiczenia prosze podpowiedzcie mi bede bardzo wdzieczny. Nie cwicze po to aby byc jak najszerszy tylko staram rzezbic swoje cialo.Ponizej daje zdjecie klatki jaka chcialbym miec. Prosze mnie nie krytykowac jesli napisalem cos glupiego poprostu jestem "poczatkujacy".Licze na pomoc.Pozdro!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3261 Data: 9/13/2008 8:24:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mono, jabł, cytr, czy kre al ? Proszę o pomoc w wyborze pomiędzy wyżej wymienionymi a stakiem kreatynowym. Czy jedyny argument w wyborze pomiędzy formą kreatyny to tak naprawdę nasz PORTFEL ?? --- Mamy kasę kupujemy staka nie mamy kasy kupujemy np. mono ? Czy tylko na tym to polega? Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy, nie brałem [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2416 Data: 2/14/2010 10:25:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Drążek rozporowy problem

    Temat
    Trening w domu

    kupiłem drążek próbuje zamontować i się ześlizguje a pisze że ma gumki antypoślizgowy ... to link do sprzętu proszę o pomoc co zrobić jeżeli sie ześlizguje ;/ są jakieś śruby ale nie wiem co z nimi zrobic ;/ a chce go zamontowac na pomalowanej sciane i tapecie z jednej strony

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4610 Data: 9/6/2010 5:17:18 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 1 seri zaczynam tym ciezarem az do 5 czy jakas progresja? 3. Czy do tego treningu polecana jest Kreatyna mono czy jest zbedna zostawic lepiej na pozniej? Pierwszy cykl. 4. Jakie i ile powtorzen cwiczenia na łydki/brzuch co trening zmiana. 5. Czy wskazana jest pomoc kolegi przy ostatnich seriach 4-5? czy musze tak dobrac ciezar aby bylo na styk?

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2965 Data: 9/7/2012 7:32:02 PM Liczba szacunów: 5
  • Dieta na mase 68kg 186cm

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jak w temacie szukam pomocy w zbudowaniu diety. Waga: 68kg, decelowo chcialbym osiagnac ok. 76kg, wzrost: 186cm, wiek: 21 lat. Na starcie dodam, ze jestem zielony jesli chodzi o diety, wiem/gdzies uslyszalem, ze aby przybrac na masie potrzeba sporo weglowodanow, ale to tyle ;<. Dodam, ze jestem w stanie zjesc naprawde sporo, ale [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 9/2/2013 1:19:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masa

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę o pomoc w diecie na masę. W posiłku nr 3 na początku miałem gotowanego kurczaka + ryż, ale gotowanym kurczakiem już rzygam, a zimny ryż nie przejdzie mi przez gardło - jednym słowem OHYDA! Do tego po tym posiłku często brzuch mnie boli i trudniej jest mi ćwiczyć na siłowni. Dlatego zamieniłem to na gainera, który jest banalny w [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1515 Data: 3/21/2014 10:33:56 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] się nie przerywać ćwiczeń i w domu trenuję, ale oczywiście tak żeby się nie forsować zbytnio. Dostałem antybiotyk: Amoksiklav Moje pytanie brzmi czy mogę podczas kuracji antybiotykowej brać normalnie powyższą odżywkę czy sobie odpuścić? Nie chcę aby pojawiły się jakieś komplikacje... chociaż z drugiej strony to tylko białko. Proszę o pomoc:)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2425 Data: 2/7/2015 2:32:08 PM Liczba szacunów: 0
  • OBWÓD PASA!!!-OPINIE FACHOWCÓW

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam Chciałbym poznać wasze opinie na temat zmniejszernia obwodu pasa obecnie waże 102kg i mam 104 w pasie brzuch robie 4 razy w tygodniu brzuszki 8*30powt 4*20(spięcia) i unoszenie nóg w zwisie na drążku 3*15powt wiem ze to głównie dieta może mi pomóc ale nie chciałbym stracic za dużo masy mięsniowej.Zastanawiałem sie nad kupnem thermo speed [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3444 Data: 2/4/2010 11:14:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Samoobrona dla człowieku który nie ma czasu

    Temat
    Baza klubów Sztuk Walki

    Witam. Właśnie się rozpoczął rok szkolny, idę do nowej szkoły, i nie mam zbyt dużo czasu. Do szkoły będę chodził do Krakowa i gdyby mnie napadli to muszę "dać w długą" bo sam nie dam rady grupie, a jeśli by mnie dogonili... Szukam treningów samoobrony w Krakowie w których nauczę się: w krótkim czasie walczyć, zadawać szybkie ciosy, walczyć [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 710 Data: 9/1/2010 9:51:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] - można używać ile się chce? 3 - http://www.sfd.pl/temat173140_strona1/ - mam tu świetny post na temat diety, pisze w którym posiłku białka, w którym tłuszcze ect. Ale rozpisane jest to na siłkę późnym popołudniem. Jak rozłożyć posiłki gdy siłkę mam koło południa? Potrafi ktoś coś doradzić na ten temat? Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc :)...

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2069 Data: 7/1/2005 4:22:07 AM Liczba szacunów: 0