SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dieta,Masa,Początki

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie za pomoc, bo dopiero raczkuje w tym temacie wszystko sobie sam ułożyłem dietę i trening i jak narazie jest minimalny progres tak ze dalej się tego będę trzymał i zobaczymy co z tego wyjdzie :) Możesz się wzorować na tematach podwieszonych na forum. Samemu będziesz sobie układał posiadając kilkuletni staż ;-)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3418 Data: 8/25/2017 4:08:27 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.sfd.pl/Badania_Naukowe-f405.html może coś znajdziesz. Ale najwyżej będzie to o tym gdzie białko może pomóc. O tym że białko na 100% nie szkodzi nie wiem czy znajdziesz bo każdy normalny człowiek że białko to białko. Serwatka, albuminy jaja czy cokolwiek innego to białko.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 9297 Data: 6/7/2011 1:55:53 PM Liczba szacunów: 0
  • kamilplnk, dzięki, zrobie tak jak radzisz, w 6 tyg przybije HCG pn, czw. Bo nikt już nie raczy pomóc.

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3217 Data: 3/8/2015 2:39:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę znawców o pomoc. W skrócie. Leciała redukcja na prolce aptecznej. 1-2 100mg e4d 3-10 100mg e3d od 11 200mg e4d i kalorie na plus HCG w 6 tyg po 2500j pn i czw w 12 tyg po 2500j śr i sb (dziś wbijam) Exe 1-12 1/2 tabl e3d Chciałbym coś dorzucić do prolki. Kalorie od 2 tyg na plus, ale niewielki bo nie chce się spaść. A nawet będę [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3217 Data: 4/25/2015 10:35:20 AM Liczba szacunów: 0
  • JA sie zgłaszam na pomoc xD, za młlodu sie swoje przepłynęło, ratownika się prawie ma ;]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2686 Data: 8/30/2008 10:42:47 AM Liczba szacunów: 0
  • PIO zawiodles mie bo pisales ze to byl ostatni twoj cykl ehh nie ty jeden nie dotrzymales slowa btw woda woda, ??urosept ??? moze pomoc nie wiem ogolnie wszystko po czym bedziesz czesciej sikal

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6641 Data: 2/18/2009 9:36:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Deski do wyciskania

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Parker zgadzam się z Tobą,szczególnie z tymi pomocnikami.Ile to razy rypali mi próbę wpychając łapy, albo przy zdejmowaniu zabierali zbyt dużo żeby potem nagle puścić cięzar.Teraz robię najpierw 1 minutową pogadankę co będę robił, a potem prosze o pomoc.Skutkuje,w 75 % przypadków. Czy deski są niebezpieczne? Pewnie podejrzewasz że cięzar może [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 11234 Data: 1/6/2003 2:53:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za pomoc, równy z ciebie facet e0r Ps.Dałem po sogu, komu powchodziło

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2/9/2007 4:57:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak pogodzić siłownie z mma.

    Post
    Trening dla początkujących

    up. Prosił bym o pomoc bo dzisiaj wznawiam treningi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1266 Data: 3/1/2011 8:56:08 AM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA DLA SPRINTERA

    Post
    Odżywki i suplementy

    fosfokreatyna, ciekawy temat. Również ją biorę ale tylko przed startem (30 minut) na pudełku rzeczywiście napisane jest o suplementacji stałej... Co daje taka suplementacja stała fosfokreatyny? Jak ją brałem to roznosiło mnie! Może ktoś napisze o niej więcej, bo może BIOSOWI pomóc

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 4/8/2011 1:17:39 PM Liczba szacunów: 0
  • start od nowa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] jest już lepiej tzn. nie przeszkadza mi to, za wyjątkiem brzucha dlatego chciałbym dojść do wagi powiedzmy 100 kg i potem wsiąść się za rzeźbę. Jak ktoś ma czas to mógłby mi pomoc ogarnąć wszystko od nowa, czyli jakie ćwiczenia na start dieta co i jak itp. Pisałem o tej nodze bo np. Martwy chyba nie wchodzi w grę. Z góry dzięki za odpowiedź i [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 606 Data: 7/12/2015 10:43:55 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] mi ktos wyjasni pytalem babke to powiedziala ze mam czerwone krwinki ponad norma i cos z bialymi chyba oto fotka badan http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e15774aec27f99a3 co otym sadzicie musze sie udac do doktora czy urosept lub cos innego wystarczy dodam ze ostatnio ostro trenowalem i mam dosc ciezka prace (fizyczna ) dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1401 Data: 6/23/2008 9:49:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Kwadratowy wita. Plan do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    traktor71 Dzięki wielkie za pomoc. Jak tylko wykupię abonament - masz SoG-a. W inny sposób się odwdzięczyć nie mogę. Aaaa! Bym zapomniał! Brzuch - wykonywać ze dwie serie po każdym treningu na tę grupę mięśniową, czy zostawić go w spokoju, jako że i tak pracuje w innych ćwiczeniach?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1505 Data: 3/12/2009 9:13:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Cissus Quadrangularis

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] przeczytałem ze podnosi poziom testosteronu a nie chce niczym psa truc ani mu krzywdy zrobic np uszkodzic watrobe(nie wiem czy jest taka mozliwosc) i chciałbym sie dowiedziec jak by ktos znał sie w temacie czy moge mu to podawac i spac spokojnie ze mu nie zaszkodzi, nie wiem gdzie sie moge dowiedziec jesli ktos wie to dzieki z gory za pomoc

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 16125 Data: 6/6/2010 11:38:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Cissus Quadrangularis

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzieki za pomoc faftaq

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 16125 Data: 6/7/2010 12:10:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie suple jeszcze dorzucic

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do aakg wybiorę chyba "Trec - AAKG HardCore" zobaczymy co bedą mieli jeszcze w sklepie. Dziękuje wam bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 975 Data: 8/24/2012 7:56:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Porada Dotycząca , Treningu i Ocena.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tzn Atlas Może i dobry by potrenowac ogólne parti mięsni prawda :),więc z tym chyba tak źle niema.Aczkolwiek wiem ze ławeczka by rozwiazała Problem.Dziękuje Bardzo Za Pomoc.A Co do Planu Treningowego Atlasu ? To może takowy być,(Chodzi o wykorzystanie sprzetu)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 770 Data: 5/20/2008 4:57:00 PM Liczba szacunów: 0
  • III MISTRZOSTWA POWIATU ŚREMSKIEGO

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] amatorek. Sportowej rywalizacji towarzyszyła jednak przede wszystkim dobra zabawa. Nie obyło się też bez drobnych kontuzji, ale zawodnicy mogli liczyć tutaj na fachową pomoc medyczną ze strony Arkadiusza Rodziaka. Każdy ze zwycięzców otrzymał nagrody ufundowane przez Starostwo Powiatowe w Śremie (m.in. mp4, pendrivy, koszulki, kubki i [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2319 Data: 7/6/2010 8:23:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z tluszczem w diecie

    Post
    Trening w domu

    [...] w ciagu dnia, ale rowniez pije ja lyzkami jako dodoatek do posilku ale ja ja toleruje (moze nie kocham) Your body does not like your idea being lean and big-unfortunately Alternatywna Droga-2003 konsultant-mafii.suple.hardcor.pl ************************************************ mniej bledow, koniec z marnowaniem $-prywatna pomoc-prosze o maila

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 11/3/2003 8:03:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę + ćwiczenia.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witaj :) Jeśli zależy Ci na budowaniu masy mięśniowej to musisz skupić się przede wszystkim na ćwiczeniu całego ciała. Więc warto uwzględnić wszystkie partie : plecy, biceps, barki, triceps, klatę, NOGI (pamiętaj ,że podczas treningów piłki nożnej nie zbudujesz odpowiednich mięśni ,ja również mam 4x w tygodniu treningi piłki nożnej i trenuje nogi, [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1888 Data: 11/12/2011 1:12:38 PM Liczba szacunów: 0