SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Parę pytań o trening w domu.

    Post
    Trening w domu

    Wiem, sorry ;] ale mam jakieś błedy jak robię edycję, po prostu jakieś errory :) Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 964 Data: 3/3/2013 7:36:40 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW czy dobrze ułożony trening

    Post
    Trening dla początkujących

    OK dzieki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1069 Data: 3/3/2010 1:39:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój dziwny plan treningowy.. jaka diete wybrac ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] kcal okolo 30 g bialka jakiś owoc albo warzywo czyt. (jabłko,pomidor lub marchewka) do tego jakieś witaminy chyba muszę zakupić. Proszę was o wyrozumiałość zmęczonym o tej porze raczej jest wiec mogłem wiele bledow walnac. Z gory dziekuje za wszelką pomoc. PS. ważę 73 kg i mam 183 cm wzrostu. Zmieniony przez - TripleH w dniu 2011-06-21 22:43:54

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 6/21/2011 10:42:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Susta+meta+clenbuterol

    Post
    Doping

    ok dzieki Ci za pomoc;) licze na to, ze ktoś mi powie co z tym clenem

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1229 Data: 2/5/2013 9:13:35 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na mase, domowa siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    dobra tak zrobię, dzisiaj robiłem już trening niedzielny i jednak zrobilem małą zmianę, biceps bedzie po barkach w czwartek, po plecach to chyba troche nie bardzo. juz pod koniec treningu pleców było ciężko wiec chyba lepszym wyjściem będzie je robić z barkami. dzięki za pomoc, sog już leci

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 744 Data: 8/17/2014 6:45:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na masę a suplementacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czyli to dobre rozwiązanie?? Chce dietę uzupełnić w białko i gajnera ale także użyć kreatyny może coś jeszcze z nią połączyć ?? jakiś preparat do użycia w trakcie treningu ?? może coś na pompę ?? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 643 Data: 12/25/2011 11:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na masę a suplementacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki bardzo za podpowiedź :d Moglibyście jeszcze tylko może polecić ewentualnie zaproponować jakaś dobrą kreatynę na początek. Czuje lekki zastój w sile i wadze więc chciałbym mimo pierwszego użycia dosyć mocną , kasy nie muszę sobie na nią żałować ale wiem jaki jest ten rynek i nie chce przepłacać za pudełko czy mało użyteczny dodatkowy [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 643 Data: 12/27/2011 4:47:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból w jednym tricepsie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mógłby ktoś poświęcić chwilkę i pomóc? Będę wdzięczny

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 953 Data: 10/11/2007 4:44:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 16 Lat Zaczyna Ćwiczyć.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to tobie ma pomóc w prawym górnym rogu masz ile zjadasz kalorii i jak klikasz masz posiłki wpisujesz i wszystko obliczone ;-) Sprawdź ile potrzebujesz kalorii obliczysz zapotrzebowanie ;-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2167 Data: 12/11/2011 9:52:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Atak grupki osób

    Post
    Sztuki Walki

    [...] okazji okradziony. Dlatego, kiedy znowu miałem nieprzyjemność uczestniczyć w podobnej bójce, użyłem resztki gazu i poprawiłem (może nie honorowo) pięścią a pobiegłem po pomoc dopiero kiedy stwierdziłem że to na mnie zaraz skupi się większy wpier##ol i nic więcej sam nie wskóram. W Twojej sytuacji może chłopy były mniej agresywne i nie mieli [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4292 Data: 11/6/2013 11:16:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Do Moderatorow pytanie

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    MANIAC GYM dobrze mowisz Panowie ale tak idzie zrobic w kazdej dziedzinie zycia niemyslmy takimi kategoriami bo zaraz bedziemy popadac w jakies skrajnosci,jak bana komus dajecie to tez prosicie o pomoc 10 kolegow Piszac tak co poniekotre osoby traca wiarygodnosc Zmieniony przez - muffa w dniu 2006-10-11 21:46:42

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3141 Data: 10/11/2006 9:43:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam problem moje cycki sa nie proporcjonalne do bicepsa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Koles ma problem a ty w****a walisz, jak nieumisz pomóc to niepisz głupio, brak sensu.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 8966 Data: 3/6/2004 4:13:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Zalany tłuszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułożyłem sam dietę, ale nie wiem czym mógłbym jeszcze podbić białko i węglowodany. Czy nie jest za dużo tłuszczy? Proszę o pomoc/porady co dodać/usunąć lub zmienić. Z góry dziękuję Łączny wynik kalorii/białka/węglowodanów/tłuszczy na cały dzień z posiłków przedstawionych na zdjęciu: 3327 KCAL | 219 g BIAŁKA | 349 g WĘGLOWODANÓW | 117 g TŁUSZCZY [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 936 Data: 5/16/2016 12:15:50 AM Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ O POMOC LUDZI ZNAJĄCYCH SIĘ NA RZECZY :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Planuję jeść po 3 woreczki ryżu dziennie ( lubie go, dobrze wchodzi) no i jest zdrowy. Myśle że to chyba nie problem puki co- puki odrabiam stracone kilosy i masuje? A poza tym to nie wiem co z tego wykombinować by jako tako było, Z góry dziękuje za poświęcenie tematu i pomoc. Szczesliwego nowego roku !

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 780 Data: 1/1/2013 9:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Doping w treningu siłowym

    Post
    Doping

    Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Pierwsze 6 tygodni pojadę mono + Storm, a od początku 6 tygodnia do końca tego planu tj. końca 10 tygodnia wezmę metke, potem wejdę na inny plan z mniejsza objętością i zrobię odblok oraz zacznę samo mono z faza nasycenia przez jakieś 4 tygodnie. Myślę że tak będzie najlepiej.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 670 Data: 3/26/2012 8:40:36 PM Liczba szacunów: 0
  • BOMBA

    Post
    Doping

    miałem kiedys przykra sytuacje z przysiadem tzn. kontuzja i operacja wiec oszczedzam nogi. i nie prosze by porownywac czy dobrze czy kiepsko bo to chyba nikogo nie interesuje... e -lite: dzieki chłopie za pomoc a nie lepiej moze winka wczesniej wbic a pozniej trena?

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4464 Data: 1/26/2008 6:53:54 PM Liczba szacunów: 0
  • BOMBA

    Post
    Doping

    sQs_Dziki : dzieki za pomoc, moze jeszcze ktos da swoja propozycje? Zmieniony przez - robercik06 w dniu 2008-01-27 02:59:48

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4464 Data: 1/26/2008 9:28:39 PM Liczba szacunów: 0
  • kobiecy dziennik treningowy

    Post
    Trening w domu

    kolejny trening miał miejsce w poniedziałek (2 obwody zgodnie z planem) nr ćw / liczba powtórzeń / obciążenie 1a / 15 2 / 15 3 / 15 / 5kg 5 / 15 6 / 10 / 5kg 7 / 12 / 5kg 8 / 8 9 / 1 / 5kg w środę trening zamienił mi się na pomoc przy przeprowadzce

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 7/2/2009 1:15:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Prop, wino, clen - redukcja.

    Post
    Doping

    Dobra dzięki za pomoc, po cyklu zdam relacje co i jak. Pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1358 Data: 1/23/2014 10:28:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do OCENY!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no bialka masz za duzo, ok 1,8-2,2 zwierzecego i maks 2,5 imo by styklo przy Twoich parametrach, do tego w Twoim wieku bardziej skupil bym sie na zdrowym jedzeniu niz dokladnym liczeniu wszystkiego, na to czas jeszcze przyjdzie ;-) jezeli jestes endo to zdecydowanie za duzo kcal bedziesz mial, ok 6g wegli i 1,5 g tluszczy na kg bardziej moze Ci [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 713 Data: 11/2/2013 6:33:50 PM Liczba szacunów: 0