SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • IF, rekompozycja, spalacz

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dziękuję za pomoc. Czy jeśli będę chciał włączyć spalacz do rekompozycji, to stosować go tylko w dni na ujemnym bilansie kalorycznym? Czy każdego dnia?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1738 Data: 7/8/2013 6:21:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Buty do podnoszenia ciężarów

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] niz codzienne buty (nosza rozmiar 45 = 29cm, ogolna dl stopy 28.5cm) to roznia sie tabele z rozmiarami. Na Zoltansport i kilku innych sklepach dl 29cm to rozmiar 45 1/3, a na tej stronie Adidasa 29.3cm to rozmiar 48 ;/ moglby ktos sie wypowiedziec i pomoc mi dobrac rozmiar. Dziekuje z góry Zmieniony przez - MTX w dniu 2017-04-18 23:08:24

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 11113 Data: 4/18/2017 10:56:52 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY PLAN DO OCENY :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzięki za pomoc jak byś mół mi dodać jeszcze ćwiczenia na przedramię jeszcze :))

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 751 Data: 12/22/2004 3:18:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Zwichnięcie nawykowe stawu ramiennego POMOCY

    Post
    Zdrowie i Uroda

    kolego na nawykowe zwichniecie stawu barkowego jedyna metoda ktora moze pomoc jest zabieg artroskopowy lup na otwartym barku zalezy od lekarza i stanu twojego obrabka stawowego itp. najpierw udaj sie do ortopedy a nie jakis koniowalow co kaza ci ne machac reka idioci , najlpeij jakby zrobil ci rezonans magnetyczny i wtedy wiesz co i jak masz [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3931 Data: 9/20/2008 6:30:42 PM Liczba szacunów: 0
  • PIERWSZY MĄDRY CYKL (PORADY)

    Post
    Doping

    Gtbb3r - to było do mnie Jeżeli chodzi o pytanie czy jest czym zawracać sobie głowę to odpowiedź brzmi że jest. Jeżeli zastosujesz środki które Ci zaproponowaem to zminimalizujesz efekty uboczne po cyklu. Clomid i HCG pozwolą Ci zatrzymać ewentualne spadki masy, szybciej przywrócą produkcje własnego testosteronu i wyregulują Twoją gospodarke [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 6545 Data: 8/25/2002 8:17:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - proszę o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] tygodniu pon. B, śr. A, pt. B ? Tak To by było chyba na tyle. Chce sporo przytyc dzieki temu planowi i dobrej diecie. Dlatego prosze tylko specjalistow i znawców o pomoc, i o wskazanie najlepszych dla mnie rozwiązań, aby tak właśnie sie stało ( chodzi o spore przybranie na wadze ). Przytyjesz dzieki diecie, trening tutaj ma posredni [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 710 Data: 10/14/2008 2:08:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Postępy...

    Post
    Trening w domu

    Jak faktycznie ćwiczysz od 3 lipca regularnie to mizerne efekty skoro nie możesz się nawet raz podciągnąć. Nie znając treningu jaki wykonywałeś za bardzo nie jesteśmy Ci w stanie pomóc, ale to w nim szukaj powodów.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 979 Data: 8/19/2009 4:42:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Postępy...

    Post
    Trening w domu

    Nikt nie potrafi pomóc treningi wykonywałem raczej poprawnie może zacząć od ACT ?? Zmieniony przez - agresya w dniu 2009-08-20 14:15:49

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 979 Data: 8/20/2009 2:04:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan niezbyt fajny. Zainteresuj sie full body napewno wyjdziesz na tym lepiej niz kombinowanie ze splitem. Uwierz ze nikt nie radzi Ci zle tylko stara sie pomoc. Masz tu linka i przejrzyj o co biega w FBW: http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html pozdrawiam

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1673 Data: 4/22/2008 10:47:46 PM Liczba szacunów: 0
  • T3

    Post
    Doping

    Chopaki, ja wiem, ze staracie sie rozwiklac moja zagadke, ale ja juz wszystkiego probowalem, a chce zgubic bebzol i reszte tluszczyku z ciala, aczkowiek nie jest tego duzo na innych partiach miesni. Chce poprostu jak podjac T3 i licze na wasz pomoc. Dzieki

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2433 Data: 2/12/2011 12:02:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Proporcje kwasów tłuszczowych w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    M-ka jesteś wspaniała :-) Dzięki za pomoc! Wiele mądrości napisałaś, przetrawię to przez weekend i może spróbuję obliczyć Twoim sposobem jak to u mnie wychodzi, a potem zmodyfikuję ewentualnie dietę. Co ciekawe ja nie piję w ogóle oleju lnianego, a zamiast rzepakowego smażę na oliwie - chyba muszę to zmienić . Będę smażył na rzepakowym , a olej [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 4863 Data: 9/23/2016 8:11:37 PM Liczba szacunów: 1
  • Prop tren masteron tura

    Post
    Doping

    [...] wiem że za dużo ale kupiłem na zapas bo po hurtowych cenach dostałem... Później myślę żeby zmienić na cypio w 10 tyg i po skończeniu tury zrobić mostek i za aplikowac coś na konkretną masę tylko nie wiem co... Proszę o pomoc... W pl jestem raz na 3 miesiące i chciałbym już wiedzieć co kupić bo później nie będę miał jak a za tydzień do pl jadę.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2512 Data: 12/5/2018 9:36:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Prop tren masteron tura

    Post
    Doping

    Ciężko odblokować czyli co masz na myśli? Chyba po cos to forum jest xd. Lodzianin będziesz moim metrem tylko musisz mi tu pomoc z tym burdelem i lepiej powiedz jak ty byś to widział? Dodam że już lecę...

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2512 Data: 12/5/2018 10:19:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozkręcenie masy ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, dzięki ;) Zacznę od "poznania siebie" jak mówisz. Oraz z wcześniejszym wstawaniem (powinno pomóc ponieważ w weekendy kiedy śpię do około 9-10 rano a jem dopiero godzinę po dojściu do siebie to jakoś lepiej wchodzi :) ) Za jakiś czas napiszę jak mi idzie ;)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2427 Data: 2/18/2008 9:39:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Powrót do formu po przerwie 4 miesięcznej. Pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc.. Zmieniony przez - Kadoon w dniu 2011-01-02 21:19:12

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 587 Data: 1/2/2011 9:19:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z barkami

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ilość powtórzeń nawet do 20-25, to powinno pomóc, zgadza się. Rozbijać nie trzeba, możesz zastosować po prostu serie łączone, albo spróbować zrewidować technikę- np przy unoszeniu przodem zastosować młotowy chwyt lub podchwyt, w bocznym wylewający ruch (nadgarstki jakbyś wylewał wodę ze szklanki). Ewentualnie pobawić się w inne ćwiczenia. Jeśli [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2056 Data: 9/22/2012 11:23:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze ćwiczenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] diety/rozklad b/w/t: brak Wrażliwość na stymulanty: brak Możliwosci finansowe: małe max do 500zł Cel/problem/opis: chciałbym uzyskać fajnie wyrzeźbioną sylwetkę. Posiadam prostą ławeczkę gryf prosty 170cm hantle 65kg obciążenia. Wiem że plan bez sensu dlatego też zwracam się o pomoc :) Zmieniony przez - pellan w dniu 2012-10-24 18:31:53

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 661 Data: 10/24/2012 6:29:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań dotyczących mojego FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    Czekam na konstruktywne odpowiedzi i z góry dzięki a my na ankiete , bo nic o tobie nie wiemy , minimum informacji na twój temat żebyśmy mogli ci pomóc . http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 915 Data: 3/27/2012 1:54:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 115kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] czy jednak tak długa redukcja jest nie wskazana? Wtedy rozumiem, że dzielimy na jakieś dwa okresy np. 3 miesięczne rozdzielone jakąś stabilizacją? Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc /SFD/2017/6/18/fe8666be1e6d440299290241c1f0b38b.jpg /SFD/2017/6/18/afdffb4e35714e04aaaa3d503016d5d2.jpg Zmieniony przez - Malin08 w dniu 2017-06-18 18:41:23

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 6/18/2017 6:28:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Omka250 + co? 2gi cykl. Delikatny środek dodatkowy

    Post
    Doping

    Od dłuższego czasu tylko czytam. Oglądam. Szukam. Pytam. I co? Coraz większy haos i sprzecznosc info. Gainer ma mi pomóc w dobiciu węgli i osiągnięciu 4000kcal Dieta może nie dopięta na 100 ale moje zwyczaje żywieniowe radykalnie zmieniłem. Tony ryżu i makaronu. Ryby. kurczak warzywa. owoce. Przytyłem 11kg w 5 mięs bez żadnych środków. Poprostu [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1130 Data: 12/2/2017 6:47:46 PM Liczba szacunów: 0