SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • FBW (cos zmeinic?)

    Post
    Trening w domu

    [...] sztangielek na ławce skosnej 4s Barki Wyciskanie sztangielek - Arnoldki 3s Brzuch Skłony tułowia z przyciąganiem kolan na ławce 3s Triceps Pompki w podporze tylem 2s Mam nadzieje ze to juz ideał ;)) zglosze sie tu po pomoc za 8 tygodni co dalej ;DD A narazie musze zmotac wiecej obciazen... Thanks QUEBLO... To zaczynam od jutra ;p

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 6/25/2011 12:29:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na odchudzanie => prośba.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Bardzo bym prosił o podanie skutecznych ćwiczeń na zgubienie tłuszczu na "boczkach", na udach oraz na zanik piersi. Będe bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. PS. Wczoraj gips został zdjęty, a po niecalych dwóch tygodniach robienia dzień w dzień brzuszków (100 powtórzeń, z przerwami) o dziwo spadłem wagowo ze 100 kilogramów [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 11236 Data: 7/14/2006 4:33:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Czegoś mi tutaj brakuje. Dieta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wiem, że dieta jest słaba dlatego proszę was o pomoc ponieważ nie znam się na tym jeszcze na tyle aby samemu to zrobić.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 686 Data: 6/16/2014 10:03:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nie wiem czym moge go urozmaicić aby dobrze smakował (może jakieś owoce, orzechy?). Ogólnie jest to moja pierwsza dieta, która układam. Proszę o wyrozumiałość oraz o pomoc. Z góry dziękuję. Zmieniony przez - Przemotar w dniu 2011-04-06 20:30:00 Zmieniony przez - Przemotar w dniu 2011-04-06 20:30:40 Zmieniony przez - Przemotar w dniu [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 8363 Data: 4/6/2011 8:26:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ubocznych. My tu u nas w dziale staramy sie mlodych niedoswiadczonych amatorow tego sportu odwiesc od stosowania dopingu oraz tym ktorzy "i tak siegna po saa" pomoc zmniejszyc lub ograniczyc skutki uboczne poprzez propagowanie mniejszych dawek,solidnej diety,suplementacji,regeneracji oraz stosowanie lekow oslonowych. Za poruszenie [...]

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2006 10:44:40 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] - to jest kozak ! w"błyskawicy": na Pradze w koncu lat 80-tych cwiczyl chlopak bez nogi (od biodra w dol) na trening odpinal proteze i skaczac na jednej nodze , cwiczyl nie proszac nikogo o pomoc ! mial cos kolo 20 lat ! i co byl kozak czy nie ?! nie wiem co ci sie stalo ale jesli mozesz myslec to znaczy ze mozesz zyc ! pozdrawiam mc

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2006 10:31:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Myślę, żę to powinno pomóc w odpowiedzi na Twoje pytanie http://www.sfd.pl/%5BART%5DJak_zako%C5%84czyc_diet%C4%99_-t1005809.html#post6 Zmieniony przez - mjudu w dniu 2014-02-18 21:59:52

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2014 9:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Nic nie kumam. Na dwoje babka wróżyła? :) Może pomóc, ale nie musi?

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2014 10:35:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Może pomóc, może utrudnić. W zależności od sytuacji. Myślę, że jest do dobre pytanie na osobny temat. Wtedy miałbyś szansę poznać więcej opinii.

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2014 10:40:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] sytuacja nie robie z tego problemu. Może nie osiągne dzięki IF tyle co bym chciał, albo nie będzie to dla mnie dieta ale czasami trzeba czegos sprobowac zeby sie przekonać. Dlatego założyłem osobny dział, dałem wiecej szczegółów co i jak oraz zdjecie: http://www.sfd.pl/Pocz%C4%85tki_IF%2C_potrzebne_rady-t1038058.html Z góry dzięki za pomoc, rady.

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2014 3:37:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] to odpowiedni czas? czy lepiej trzymac dłuzej? ja mam bardzo mały bf jak napne widac mi meisnie brzucha ... i teraz najważniejsze pytanie czy używac if??? mi chodz przede wszytskim o szybki i dobry efekt! wyglądałoby to tak ze jadłbym od 15 30 do 18 30 czyli miałbym 4 godzinna okno ... czy moze lepiej jeszcz 5 posików dziennie?? prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2014 9:18:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] wszytskim o szybki i dobry efekt! wyglądałoby to tak ze jadłbym od 15 30 do 18 30 czyli miałbym 4 godzinna okno ... czy moze lepiej jeszcz 5 posików dziennie?? prosze o pomoc Efekt jaki? Ty chcesz schudnac czy nie chcesz, skoro jestes "taki chudy" ? Jesc mozesz jak chcesz, kcal decyduje o tym czy tyjesz czy nie, w twoim przypadku glownie [...]

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2014 9:56:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] pod nie) http://www.sfd.pl/Zmierz_dok%C5%82adnie_sw%C3%B3j_poziom_t%C5%82uszczu_czyli_wielopartyjna_metoda_pomiaru_fa%C5%82domierzem-t263219.html Nie chciałem iść na łatwiznę i szukałem dość długo, ale zostało mi tylko zapytać bo chciałby zmierzyć jak najdokładniej . Z góry dzięki za pomoc! Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2014-09-02 18:32:23

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2014 6:30:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    nie przeszkodzi a wrecz moze pomoc jedynie mozetroche wody podciagnac wiec wizualnie to moze troche psychike chamowac

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2014 7:18:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Rób jak chcesz. Najlepiej podaj jak najmniej danych. Wtedy na pewno otrzymasz najlepszą pomoc.

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2014 9:54:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] zaczynam ładowanie węglami do końca okna? 2. Czy do początku czita spożywam białko i fat wg kaloryczności diety czy opuszczam? 3. Czy przesunąć okno i robić trening na czczo? 4. Czy dodać mono jak ewentualna pomoc z katabolizmem (i tak ta kreta leży od miesięcy i nie mam co z nią zrobić)? Zmieniony przez - MaxRamm w dniu 2015-04-09 22:10:07

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2015 10:09:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dobra chłopaki, zrobię tak jak mi poradziliście. Dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2015 7:41:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    https://www.facebook.com/Wróżbita-Maciej-Oficjalne-Konto-205508929492573/timeline/ Napisz PW. a ja tak liczylem na Twoja pomoc :(

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2015 11:59:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dziękuję za wcześniejszą pomoc:) Mam kolejne pytanie: od jakiegoś tygodnia 1-2h po pierwszym posiłku (ok 12., tłustsze mięso, jajka, ogórek kiszony/pomidor, czasem kromka chleba pełnoziarnistego posmarowana masłem) zaczynam się "grzać", jakbym siedział bardzo ciepło ubrany. Nie jest to jakiś duży dyskomfort, tzn. oprócz samego ciepła nic dodatkowo [...]

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2015 4:49:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dziękuję za wcześniejszą pomoc:) Mam kolejne pytanie: od jakiegoś tygodnia 1-2h po pierwszym posiłku (ok 12., tłustsze mięso, jajka, ogórek kiszony/pomidor, czasem kromka chleba pełnoziarnistego posmarowana masłem) zaczynam się "grzać", jakbym siedział bardzo ciepło ubrany. Nie jest to jakiś duży dyskomfort, tzn. oprócz samego ciepła nic dodatkowo [...]

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2015 3:36:51 PM Liczba szacunów: 1