SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Biorę cały czas glukozamine i kolagen ale zmian nie zauważyłem.. Niestety na siłownie nie chodzę ( brak czasu ) wiec i obciążeń nie mogę zwiększyć ;p Glukozamina i kolagen nie działają. Zwykła żelatyna może trochę pomóc.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3427 Data: 7/15/2014 7:24:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening - prośba o ocenę lub ewentualne poprawki :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Skoro tak twierdzisz to narazie je odpuszczę Dzięki za pomoc :) Zmieniony przez - Kaamol w dniu 2016-09-02 10:22:35

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 667 Data: 9/2/2016 10:22:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Grube Uda

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W takim razie bardzo Wam dziękuje za pomoc :)

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 6591 Data: 8/18/2009 6:48:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki wielkie za pomoc. SOG poleciał!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 601 Data: 4/6/2015 9:57:04 PM Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny/pomoc/BEZ FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/plan_masa-t819868.html Proszę o ewentualne zamknięcie tematu , do autora proszę nie zaśmiecać działu bo istnieje coś takiego jak regulamin nie pasuje ci pomoc jaką otrzymałeś użyj wyszukiwarki.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 515 Data: 11/26/2011 3:16:11 PM Liczba szacunów: 0
  • NA MASE TRENING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Widze że niektórzy wolą sie pośmiać i pospamować zamiast udzielić kreatywnej rady! Wszystkim innym dziękuje za pomoc, postaram się za ich radą zmodyfikować plan ;) ps. Kiedyś na tym forum było lepsze towarzystwo, a przynajmniej milsze, bardziej pomocne i inaczej podchodziące do sprawy...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 9/5/2010 2:33:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyciskanie leżąc. Pytania.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] zauważyłem zresztą oni cali są masywni, tylko że ta masa nie jest jakiejś dobrej jakości (są wyjątki np. Senegroth, czy ten typ z filmiku). Tak więc mogę robić wyciskanie bez obaw.. ad6 kumam ad7 ok, chociaż nie robię rozpisek procętowych (typowo siłowych), będe sorawdzał pod koniec makro/mikro cykli. Dzięki serdecznie za profesjonalną pomoc

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4109 Data: 5/6/2010 10:22:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta LOW CARB czy napewno dziala ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jak jest z burakami wolno? zobacz tez co napisalem na 2 stronie pozdro i dzienki za pomoc

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5554 Data: 5/12/2011 9:30:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wo gule jest tu jakiś profesionalista co był by mi w stanie pomóc, bo jak na innym forum pisałem to ludzie byli dobrzy ale w koksach a to mnie nie interesi mnie obchodzi dieta i niech przynajmniej ktoś jak już nie może mi napisać diety to niech poda link do diety na tą mase dla osoby ważącej 70kg która jest ektoformikirm

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5676 Data: 8/5/2009 9:24:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] masz tyle cykli i doswiadczenia , ze smialo moge wysluchac jak rowniez i zastosowac sie do rad ! Co do cyklu Enan , Deca , Meta , Tren Winko, polece tak jak rozpisales na pierwszej stronie. Tylko pytanie , czy te ilosci ktore sa podane , sa wystarczajace ? czy podbic ? Dzieki za pomoc ! Zmieniony przez - metey69 w dniu 2016-10-04 20:15:24

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2270 Data: 10/4/2016 8:11:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Jasne kazdy ma swoja teorie i indywidualne przyzwyczajenia jak i potrzeby. No nic ! jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc ! Pozdrawiam serdecznie ! Piwo Ci sie nalezy ! jesli Uk to zapraszam ! Zmieniony przez - metey69 w dniu 2016-10-04 21:31:16

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2270 Data: 10/4/2016 9:29:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Krzykacz , potrzebuje pomocy ! ewentualnie ktos z pojeciem ! Mianowicie , jak rozpisalbys cykl na boldka mete , suste i wino ? 1-6 60mg meta ? 1-16 boldek 600-900 wk ? 1-17 Susta250 500mg wk ? czy moze wiecej ? zejsc propem ?czy susta250 ? i czy dolozyc gdzies pomiedzy winko badz ewentualnie metke ? Dzieki za pomoc Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2270 Data: 10/29/2016 6:56:14 PM Liczba szacunów: 2
  • Prosba do dietetyka bulimia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] udziela sie dziewczyna, ktora oficjalnie przyznaje sie do bulimii (od paru lat jest "wyleczona" - dokonala tego sama, choc jak przyznaje nie jest do konca wolna od mysli, ze jedzenie jest zle.) A byla w kiepskim stanie. Zadaj pytanie jak mozesz sprobowac pomoc swojej dziewczynie w takim momencie, a na pewno powie co mozesz zrobic.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 7808 Data: 10/26/2007 6:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba do dietetyka bulimia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Post mój akurat był do autora Dzięki za chęć do pomocy. Pracujesz w poradni/byłaś anorektyczką? Jak można pomóc bulimiczce/anorektyczce po za wsparciem psychicznym?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 7808 Data: 12/11/2007 11:30:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta wysokobiałkowa do oceny :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Super mam jeszcze pytanie, mam już podstawę, wyliczone zapotrzebowanie itp jak ułożyć następne dni diety? Normalnie codziennie kombinowac i liczyc czy ustalic 7 dni i mieszać potem? Dziękuje bardzo za dotychczasową pomoc :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 7/19/2009 11:26:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie planu treningowego

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki wielkie za pomoc, akurat jutro brzusio więc zobaczymy jak to będzie szło, ewentualnie będę ciskał z kolan jak nie dam rady z pozycji stojącej :D

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 926 Data: 3/13/2014 10:46:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań odnosnie odzywiania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki wszystkim za pomoc:-) od jutra małe zmiany w diecie. Stosując tę diete co podałem wyżej w ciągu 2 tyg 3 kg mniej:)

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 12539 Data: 5/23/2017 1:30:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr.Olympia 2007

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    pawel_mack -> świetnie ! dzięki za pomoc sog nie wszedł Zmieniony przez - Mariusz987 w dniu 2007-06-10 14:12:35

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 7303 Data: 6/10/2007 2:12:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o porade co zmienic w treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    co tam nikt nie umie pomoc?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 657 Data: 11/4/2012 6:30:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o porade co zmienic w treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] DOPING/PROHORMONY:zaczynam za tydzien CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tak CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: rzadko,ale czasem jack 3d *************************************************************** reszty pomiarow niewiem jak dokonac teraz,mam nadzieje ze to wystarczy,teraz moge prosic o pomoc? Zmieniony przez - tomek25irl w dniu 2012-11-04 21:44:13

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 657 Data: 11/4/2012 9:35:17 PM Liczba szacunów: 0