SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc doświadczonych

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Zakładam ten temat, ponieważ nie jestem zbyt obeznany w odżywkach, a nie znam nikogo kto mógłby mi dobrze doradzić, więc.. : Mam 16 lat, staż na siłowni ok.4 miesiące, waże ok 93 kg i wzrostu mam 193cm wzrostu. Poszukuje odżywki, która pomogła by mi zwiększyć masę mięśniową , taką która na mnie zadziała. Na siłownie chodzę 4 razy w [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 442 Data: 10/15/2010 9:28:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba pomoc w kupnie roweru - 196 cm /104 kg

    Temat
    Inne dyscypliny

    [...] ćwiczę na siłowni więc to tylko kolejna zastępcza forma wysiłku. Zamierzam jeździć 65% las , 35% szosa. Czy możecie polecić mi rower który będzie miał tarczówki przedni amorek ... i spełnia te założenia? Będę bardzo wdzięczny za pomoc co do firmy ... to wtórna sprawa chodzi o dobry osprzęt a nie płacenie za Znaczki ... bardzo dziękuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3680 Data: 7/28/2009 12:25:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w redukcji

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] problem polega na tym ze mam już strasznie namieszane w głowie od różnych diet, organizm tez jest już sfrustrowany tym całym kombinowaniem dlatego chciałem poprosić was o pomoc w przeprowadzeniu nie dużej lecz prawidłowej redukcji ;) Od dłuższego czasu trenuje dyscyplinę sportu która wymaga być wychudzonym ale trzeba tez mieć odpowiednia sile [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 415 Data: 4/12/2017 10:00:45 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta... nie pelna ... prosze o pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam . od poniedzilaku startuje z nowym treningiem no i dieta mam nadzieje . narzie sklecilem cos takiego : sniadanie : placuszki B T W platki owsiane 100g 12g 7,2 69 3 jajka cale(ok 120g) 15g 12,2 1,2 mleko 50 ml (1,5%) 1,6g 0,7 2,4 oliwa z oliwek 5 g 5g B/T/W = 28,6/25,1/72,6 = 631 kcal [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 558 Data: 10/11/2008 10:26:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc fachowca znawcy !!

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam proszę o pomoc co robić masować czy redukować dane niżej biceps 33/34 agólnie cieżko mi złapać masy a teraz nie wiem czy masować czy co jaki trening najlepiej staż psize od lipca 07 ale słabo bardzo sztanga/sztangielki ławki itd http://img502.imageshack.us/my.php?image=dsc00001.jpg http://img514.imageshack.us/my.php?image=dsc00002.jpg [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 757 Data: 2/24/2009 2:36:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosze o pomoc !!!!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Z góry przepraszam ze zasmiecam, wiem ze gdybym solidnie przeszukal forum to bym znalazl info ale naprawde szukalem i juz sam nie wiem co mam brac. Trenowalem na silowni ok 5miesiecy, efektow zbytnio nie bylo, diete staralem sie trzymac tzn jadlem duzo jajek, twarogu, malo fastfoodow itp. Moje pytanie jest takie, co mam dokladnie kupic w sklepie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 671 Data: 3/21/2009 12:38:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Endomorfik - prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Potrzebuje waszej pomocy w ułożeniu diety, bylem u dietetyczki i niczego się nie dowiedziałem wiec liczę na was. Warze 115kg Wzrost: 192cm Trenuje intensywnie i regularnie dopiero od 3 miesięcy(z dużym efektem-straciłem około 8 kg tłuszczu i przybyło mi cm w mięśniach::) ) Brałem to co polecili mi koledzy, mianowicie NO-XPLODE bsn'a i [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 616 Data: 5/1/2012 6:21:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ulozenie cyklu - potrzebna pomoc

    Temat
    Doping

    WIEK: 20 2.WAGA: 100 3.WZROST: 194 4.WYMIARY: BICEPS: ~ 43 KLATA: ~ 120 UDO: - TALIA: 96 5.STAZ NA SILOWNI: ok 4lat 6.DIETA BIALKO: WEGLOWDANY: TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: ok 3-4 glownie metanabol + omka i metka+prolongatum 8.TRENING: typowo silowy 9.CEL CYKLU: lekka masa + duza sila 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 4/15/2008 10:34:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy spalaczu tłuszczu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Na poczatek chcialem prosic wszystkich o wyrozumialosc i nie katowanie mnie tekstami, że wszystko mogę znalezc w internecie. Potrzebuje pomocy kogos kto zna się na tym lepiej niz ja, a na tym forum prakycznie kazdy ma wieksza wiedze ode mnie:). Przyznam sie bez bicia, ze na temat silowni, odzywania, odzywek itp. jestem zielony, amator. Nie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 479 Data: 6/5/2016 11:45:09 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o pomoc w zastoju

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ćwiczę od ośmiu miesięcy, od początku jestem na diecie na masę, zaczynałem od 75 kg, po pół roku doszedłem do 80kg, ale od dwóch miesięcy mam totalny zastój, ciągle ważę te 80kg. ćwiczę 3 razy w tyg. poniedziałek (nogi klatka), środa (plecy biceps), piątek (ramiona triceps). treningi rozpisuje mi trener wiec myśle że są w porządku. Poniżej wklejam [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 587 Data: 4/19/2012 6:07:31 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy zakonczeniu cyklu

    Temat
    Doping

    1. WIEK:22 2. WAGA:109 3. WZROST:181 4. WYMIARY: -biceps:46/47 -klatka:nie wiem -udo:68 -talia:nie wiem 5. STAŻ NA SIŁOWNI: około 6lat 6. DIETA: -białko:2-3 -węglowodany:3 -tłuszcz: 1-2 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:3 8. TRENING: 9. CEL CYKLU:masa w miare sucha 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:6miesiecy 11. POZIOM BF%: [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 401 Data: 5/9/2010 3:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • AWF Biała Podlaska 2012/2013 REKRUTACJA,POMOC, PORADY ITP

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] Wiem że mam bardzo dużo czasu, ale liczę na każde podpowiedzi, co do: -treningów -przygotowań do konkretnych dyscyplin -odżywiania Oraz jak i podzielenia się informacjami, jeśli ktoś studiuje na jakimkolwiek AWF-ie, jak wyglądają zajecia, jak wygląda życie w akademiku na AWF-ie (bo mam zamiar w takowym mieszkać). Sogi za konkretną pomoc. Pzdr.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2294 Data: 11/13/2011 2:20:38 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy ckd

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wegle blonnika ale neibardzo wiem jak to liczyc wtedy? i czy prz ckd sugerowac si enalezy jedynie gramatura skladnikow- w sensie ma byc 140g bialka, 126 t itd a ta kalorycznosc dzienna jest brana przy tym pod uwage? pytam bo wtedy zeby ulozyc diete wlasciwie to naprawde trzeba sie ostro naglowkowac!:) bede ogromnie wdzieczna za pomoc! pozdro!:)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 519 Data: 5/29/2014 1:10:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening nóg pod kątem wyskoku-pomoc/analiza

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] wiec wziałem sie za trening na siłowni. Ogólnie ułożyłem sobie plan splitem na 4 dni z priorytemtem na nogi. Co do diety to hmm cóż staram sie ale wychodzi róznie. Prosze o pomoc i ocene mojego planu na nogi, co dodać co wywalic pozdrawiam a o to moj zestaw Ciwczen na nogi: Przysiad ze sztanga na barkach: 4x12>10>10>8 Wykroki z [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 5/6/2011 5:33:30 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze diety- redukcja

    Temat
    Odchudzanie

    Witam wszystkich od 3 tygodni postanowiłem się wziąć za siebie, bo życie małżeńskie wdało mi się w...brzuch :) siłownia 3 razy w tygodniu (częściej nie dam rady) w każdym dniu treningowym robię ćwiczenia siłowe a potem 30 min aerobów narazie specjalnie efektów nie widze i tu moja prośba chciałbym wdrożyć w życie jakąś dietę - żadną dyrastyczną po [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 635 Data: 1/29/2012 5:58:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Za pomoc beda sogi!!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] klate 100kg Mam pytanie czy ten trening nie jest za cięzki i czy se na nim nie zajade?? jakie powinienem do niego brać suple i odzywki?? narazie biore gainera2... prosze o pomoc i ewentualne rady i poprawki poniższego planu... Z góry dzięki i pozdrawiam... PONIEDZIAŁEK klatka: trening niemieckich ciężarowców aktualnie 82kg 10 serii po 3 razy i [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1387 Data: 5/8/2006 10:38:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Test Prop 100mg pomoc odlok

    Temat
    Doping

    Witam. Na wstępie zaznaczę że jestem laikiem w tym temacie był to mój pierwszy cykl do którego w ogóle się nie przygotowałem i nie przemyślałem, zostałem "namówiony" przez kolegę który również jest amatorem. Więc sytuacja wygląda tak że brałem Testosterone Sustanon 100mg/ 16 szt (pierwsze 5szt co 5 dni, resztę co 4dni). Nie zrobiłem sobie żadnych [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4642 Data: 9/23/2018 6:38:58 PM Liczba szacunów: 13
  • Wakacje, trening, lekka pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam,(trochę się gubię na forum, więc przepraszam jak zły dział czy coś) skoro się zaczęły wakacje i znajdzie się sporo czasu, pomyślałem na treningiem. Trenuję sztuki walki i na wakację nie ma treningów - trening robiłem też pod to. A więc, mój trening miał wyglądać następująco: - rano (koło 7) bieganie około 5km - później rozciąganie(pod [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 591 Data: 6/26/2010 11:36:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam Własnie zaczynam swoja kariere na siłowni.Mam 16 lat 176 cm wzrostu i 65 kg wagi.Ćwicze lecz nie jestem pewny czy wszyystko robie dobrzę więc prosze o pomoc. Ćwicze 3 razy w tygoniu wszystkie miesnie na kazdym treningu.Trening trwa kolo 70 minut. Stosuje się do tego "na duże grupy mięśniowe(np. klatka, grzbiet, uda) ok.12-16 serii, na [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 855 Data: 12/9/2006 8:17:58 PM Liczba szacunów: 0
  • zagubiona dziewuszka prosi kogoś mądrego o pomoc :D

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] nad sobą, ogolnie mam 170 i waże 62kg nie jest ze mną źle, nadwagi nie mam ale ogolnie chciałabym zeby ciałko było ładniejsze, bez tłuszczyku i jędrne. Postanowiłam z Wasza pomocą je poprawic:D Wiec ide na łatwizne troche i szukam kogos kto mi odpowie czarno na białym na moje pytania;) 1. Chciałabym biegać. Własciwie już biegałam i "coś tam tej [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 450 Data: 6/25/2011 11:32:44 PM Liczba szacunów: 0