SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w osiagnieciu rzezby

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28
Witam
Chciałbym zrobić coś z swoim ciałem. Postanowiłem ze moim docelowym celem ma być coś ala rzeźba Brada pita z filmu podziemny krąg



Problem jest taki ze jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o wiedze na temat treningu.
W miejscu gdzie mieszkam ciężko z siłownia ale mam trochę własnego.
hantle, zwykła jak i łamana sztanga, gumy do rozciągania, drążek, ściski czy jak im tam, modlitewnik :).

Mam 25 lat, 180cm wzrostu waga 70kg. Nie wiem czy najpierw tworzyć dietę i trening na masę czy inaczej podejść do tego.

Prosił bym o jakieś porady jak zacząć by mieć dobrze wyrzeźbiona sylwetę ale nie wyglądać jak hardcorowy koksu. Wygląd plażowy jak bym to opisał.
Prosił bym tez jakie suple kupić... białko ? gainery? no xplode ?

PS: Wiem ze na efekty będę długo czekał i na pewno na te lato nie będzie ciałka ale mam motywacje i chciał bym to wykorzystać.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 644 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3336
Podaj informację o sobie. Fajnie by było gdybyś rzucił zdjęcia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28
Tak wiec załączam moje zdjęcie na szybkości zrobione za co przepraszam.