SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dzieki wielkie za pomoc :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1178 Data: 9/6/2010 6:19:07 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING MASA DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    ok zrobie ost poprawki i jest dobry trening ;D dzięki za pomoc Sog juz poleciał

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 6/27/2010 9:27:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora a moje efekty

    Post
    Trening w domu

    to, że jarasz się jakimś typem to nie znaczy, że masz tak wyglądać, i od razu mówię, nie będziesz tak wyglądał bo to kwestia genów, a nie treningu. Więc myślę, że jeżeli dasz jakieś konkretne cele to ktoś może ci pomóc.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3098 Data: 8/6/2013 5:40:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora a moje efekty

    Post
    Trening w domu

    Plan nie taki, jak chcesz to ci mogę pomóc, ale to jutro, a jeżeli chodzi o diete, to teraz ja chce też przytyć i stosuje diete wpierniczaj bardzo dużo, i wieczorami samo białko.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3098 Data: 8/6/2013 11:30:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora a moje efekty

    Post
    Trening w domu

    Naprawdę wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Dziś zabrałem się za swoją dietę. Oto co wykombinowałem: 7:00 (przed szkołą) Owsianka z mlekiem i otrebami jaja, orzechy włoskie, rodzynki 10:35 Serek Wiejski Chleb zytni pelnoziarnisty / Chleb razowy 80g masło banan warzywa 13:30 Chleb razowy 100 g mięso masło 10 g warzywa [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3098 Data: 8/7/2013 8:32:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do poprawek (?)

    Post
    Trening dla początkujących

    Okej :) Dziękuję bardzo za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 582 Data: 3/12/2010 11:48:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Sztuki Walki w Zabrzu!!

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    Maly refresh :) Czy ktos moglby napisac krotka (aktualna liste) klubów/miejsc na terenie ZABRZA/Gliwic gdzie mozna pocwiczyc sztuki walki? Mam na mysli: Krav Maga, Combat, MMA, Boks Tajski, K1 ~~ pokrewne Pozdrawiam, za pomoc dziekuje :)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 15670 Data: 6/19/2009 1:11:10 AM Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ok dzieki za pomoc. Sog poleciał Pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 589 Data: 1/27/2013 8:18:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] bronił się scyzorykiem. No i dostał większą karę od złodzieja (złodziej dostał zawiasy, ale tylko na rok. Oczywiście przeżył - dobiegł do jakiejś klatki schodowej i wybłagał pomoc, krwawiąc). W całej swojej pracy z kontratypem obrony koniecznej doszedłem też do czysto sportowego wniosku - o ile wojna stójka vs parter trwa po wsze czasy, tak przez [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 7214 Data: 11/9/2015 10:11:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Faktycznie przesadziłam z ilością, było tego mniej. Staram się jeść w miarę dobrze, ale nie do końca mogę właśnie ustabilizować ilość białka, tłuszczy i węglowodanów.. I co powiecie np o ilości kcal ? I co sądzicie o jedzeniu późnym wieczorem ? Miałam nadzieję, że właśnie tu znajdę konkretną pomoc :P

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1369 Data: 9/22/2012 6:10:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Hej:-) radzę zacząć czytanie http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_dzia%C5%82u-t666947.html . Uzupełnij ankietę, wklej miskę i zdjęcia!:-)) wtedy nasze ekspertki będą mogły Ci pomóc:-) Za dużo skakania i aerobów "Na zajęciach fitness spędzam 8h w tygodniu, biegam 4 razy po godzinę" tutaj stawia się na siłownię :-) Ale miska na pierwszy rzut [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 719 Data: 3/9/2013 8:46:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do korekty /masa/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki krzych666 -sog wyciskanie zza i przed (na przemian 1 tydzien zza karku 2 tydzien przed karkiem)-przepraszam zle sformułowałem co do przedramion to nie narzekam na ich słabosć ale dodam cos ..( w treningu z Barkami moze byc? ) dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1303 Data: 11/8/2006 8:08:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ok dzięki wielkie za pomoc,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 802 Data: 1/2/2011 2:32:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcyjna Ocena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W poniedziałek waga pokazywała 78 dzisiaj 76,8 ale nie widzę żebym miał mniej tłuszczu.BARDZO PROSZĘ O POMOC

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2942 Data: 6/6/2013 9:28:43 AM Liczba szacunów: 0
  • może się ktoś jeszcze wypowiedzieć? Proszę o pomoc! lysol24 sogacz leci

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2961 Data: 12/16/2010 12:30:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Próba powrotu do formy

    Post
    Po 35 roku życia

    Jak to mówią mądre rady zawsze w cenie. W ogóle mam zamiar trochę pokombinować i dziś wieczorem albo jutro wrzucę mój plan treningu na cały tydzień. Coś tam pozmieniam i wtedy liczę na wasze porady. Dzięki DARNOK za udzielanie się w temacie bo jak mówię, każda pomoc na wagę złota :)

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 6785 Data: 3/3/2012 1:32:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie schudnać w pół roku!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    proponuje zaczac od pelniejszego wypelnienia ankiety czyli wymiary, cos na temat twojego odzywiania, codziennosci (praca, skzola => godziny) etc my za ciebie nie schudniemy, im wiecej sie dowiemy, tym lepiej ci bedziemy mogli pomoc! bfs mozesz zmierzyc na www.mybodycomp.com po zalogowaniu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1364 Data: 1/8/2007 11:10:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Diete na mase do oceny/poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Okej. Dzieki za pomoc!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 641 Data: 12/12/2012 11:38:20 AM Liczba szacunów: 0
  • JAK ODCHUDZIC NOGI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] w 2fazie cyklu lekarz polecił mi tabletki moczopedne i masaze drenujace tylko zapomniał dodac gdzie i jak ja mam je wykonac skoro najblizszy salon kosmetyczny jest 40km ode mnie bo obecnie przebywam w małej miescinie na stazu studenckim. Bede wdzieczna za jakakolwiek pomoc bynajmniej sladowy hormonogram cwiczen DOMOWYCH bo do siłowni mam awersje

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 15326 Data: 2/20/2009 12:02:22 AM Liczba szacunów: 0
  • JAK ODCHUDZIC NOGI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po pierwsze,należałoby zapytać jak wygląda tryb życia Slimki,bo jeśli np.po godzinie 18 ma wydatek energetyczny,a kładzie się spać po godzinie 24 i przesypia standardowo 7-8 godzin,to daje nam w sumie przerwę kilkunastogodzinną,która dla organizmu jest sygnałem do przestawienia się na tryb zachowawczy.Taka długa przerwa w dostarczaniu [...]

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 15326 Data: 2/21/2009 11:20:02 AM Liczba szacunów: 0