SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Skrócona wersja FBW ala Hardgainer do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] seriach zrobisz zalozona liczbe poqwtorzen(tutaj 12)-NA NASTEPNYM TRENINGU ZWIEKSZASZ OBCIAZENIE." A pytanko: co jeśli nie będę dawał rady robić tych wszystkich ćwiczeń z powtórzeniami wg. Hard'a to już z braku laku mogę swoim polecieć? Dzięki i tak już za pomoc ! SOGi dla was Zmieniony przez - noob_lesiu w dniu 2008-09-19 14:40:14

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 9/19/2008 1:54:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Turanabol + Deca?

    Post
    Doping

    Ok, czyli można bez problemu przetrzymywać w lodówce rozrobione :) super dzięki wielkie za pomoc. Mam jeszcze tylko dwa drobne pytania: 1. Jakie osłonki na wątrobę polecacie ? czy Liv52 może być? i czy brać tylko w trakcie brania tury, czy jeszcze po zakończeniu? Zgodnie z zaleceniami producenta czy większa dawka? 2. Czy warto wrzucać do tego [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 7353 Data: 3/15/2018 1:10:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Turanabol + Deca?

    Post
    Doping

    [...] miesięcy ciągle suplementuje spore dawki Wit C (10-12g) oraz spore dawki MSM (10g) a od 6 tygodni leci teź na dodatek Flexit , lecz to nie pomaga. Pozdrawiam i liczę na pomoc z Waszej strony :) /SFD/2018/5/9/a3b8c1d4709048aa958cd484102d98d6.jpg Zmieniony przez - Pako2016 w dniu 2018-05-09 22:43:37 Zmieniony przez - Pako2016 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 7353 Data: 5/9/2018 10:13:45 PM Liczba szacunów: 1
  • DECA + METKA CZY LEPIEJ INACZEJ ?

    Post
    Doping

    Dobra po 1 Nie wiem dlaczego ktoś by mnie miał wyzywać jeżeli go nie wyzywam i tylko prosze o pomoc po 2 Jeżeli są tu sami mega inteligenci to powinni wiedzieć że skoro sie pytam to tylko dlatego że nie chce sobie zrobić krzywdy po 3 Jeżeli komuś sie nie podoba to że sie grzecznie pytam to niech ssie rope.. po 4 Czy ktoś sie orientuje co mogłoby [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2517 Data: 9/11/2007 10:47:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny(za pomoc SOG)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] sztangi do dolnej czesci klatki(waski chwyt) 12/10/8 KTORE WYELIMINOWAC ? + triceps -pompki z rękami z tyłu- wsparcie na ławeczce 10/10/10/10 PIATEK: +nogi -przysiady 12/10/8 -wykroki 12/10/8 - i???? + łydki - wspiecia 12/10/8 Ciezar stosowac taki sam czy moze z progresja ? Oczywiscie za dotychczasowa pomoc przyznaje SOG

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 4/21/2011 1:17:26 PM Liczba szacunów: 0
  • A co dla chudzinki ....

    Post
    Ladies SFD

    Zdjęcia spoko, znawcy będą wiedzieć jak Ci pomóc, czekaj na znawczynie i powodzenia :-)

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2256 Data: 4/13/2012 7:15:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Policja spałowała kibica z dzieckiem

    Post
    Sztuki Walki

    [...] SŁUŻBA też nie rozumiesz. To wyjaśnij mi pojęcie "służby"? Przywalenie komuś prewencyjnie pałką? Zamknięcie małolata na 48 bo mi wolno? IMO służba polega na pomocy społeczeństwu- jeżeli ktoś ma problem powinno się mu pomóc. Ktoś potrzebuje pomocy idzie do policjanta. A nie zatsanawia się czy może bo przecież Pan Władza może się [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 6326 Data: 5/25/2008 3:36:47 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę i siłę

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] ale jestem po nich tak padnięty, że nic mi się po nich nie chcę :D Dobrze dają w kość. Przysiad na razie robię ze sztangą z przodu, a jak odczuję brak stojaków to zacznę myśleć wtedy o zmianie siłowni. Traktor dzięki wielkie za pomoc, za wytłumaczenie wszystkiego jak matołowi i za cierpliwość swą drogą :) Tomaszowi również dziękuje za plan :)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 8/22/2011 9:04:53 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę i siłę

    Post
    Trening dla początkujących

    Faler ciesze sie,ze ja i koledzy moglismy pomoc :) "...niby tylko 4 ćwiczenia ale jestem po nich tak padnięty, że nic mi się po nich nie chcę :D Dobrze dają w kość. " pamietaj! prawidlowa technika powolny,ale systematyczny wzrost obciazen dobra miska duuuzo snu ...i bedzie git.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 8/22/2011 9:16:46 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOCY!plan do sprawdzenia jestem początkujący

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak zaczynasz wez sobie zacznij od jakiegos ACT , i jak masz zamiar wziac sie za silke na powaznie pomysl nad jakas dietka , jak mi o diecie pisali to tez myslalem ze to nie ma sensu itp , ale wiem teraz ze mieli w ch*j racji ;] jak chcesz zeby ci pomoc w tym ACT napisz na gg do mnie . Elo

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 600 Data: 12/14/2009 9:54:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak troszkę pokombinowałem i...

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze dzięki za pomoc Po drugie, wydaje mi się że za słabo mnie oceniasz. Co do połączenia partii to pewnie masz rację że jest nie odpowiednie ale szczerze mówiąc nie miałem za bardzo pomysłu jak rozwiązać ten problem a taką kombinację rozpisał mi mój trener na siłowni (napisałem ten trening z racji moich wątpliwości w kompetencje [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 740 Data: 1/4/2008 11:16:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak troszkę pokombinowałem i...

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] połączenie partii ciała, a co do tych prostowników to zapewne masz rację. Sam poprostu nie bardzo wiedziałem jak to sensowniej połączyć. Co do reszty, wydaje mi się że ten trening który napisałeś jest za lekki. W każdym razie lżejszy niż ten którym jechałem przez te pół roku, a chyba nie o to na siłowni chodzi coby było lżej. Jeszcze raz za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 740 Data: 1/4/2008 11:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę ocenic mój plan! Jestem początkujący!

    Post
    Trening dla początkujących

    Temu proszę Was o pomoc... zielony w tym jestem. Taki trening rozpisał mi kumpel mam nadzieję, że nie zmarnowałem 3 miesięcy :(

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 690 Data: 2/5/2009 7:48:56 PM Liczba szacunów: 0
  • OPALENIZNA NON STOP!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ee tam beznadziejny. Pare wizyt u psychologa powinno pomoc. . . ***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 7819 Data: 9/6/2002 5:11:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki bardzo za pomoc;) pozdrawiam;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 8/26/2008 8:11:19 PM Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny i parę pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    prooosze o pomoc!!!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 683 Data: 3/7/2013 5:06:31 PM Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny i parę pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Co ty nie ma co ja tez czekam na pomoc i nic

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 683 Data: 3/7/2013 11:29:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Samobójstwo judoki

    Post
    Scena MMA i K-1

    ziolo the best Boruta siales moze Marie? Wiesz co robic, mam ziarenka ale chcialbym zeby cos z nich wyroslo? Mozesz mi pomoc? z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 10736 Data: 11/9/2001 1:00:38 AM Liczba szacunów: 0
  • OCENA PLANU TRENINGOWEGO I EWENWTUALNE POPRAWKI

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki za Pomoc. Ale wydaje mi sie ze przetrenowanie byłoby gdbybym tyrał np.4x w tyg jedną partie a tu przeciez jest kazda partia co 5 dni !!!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 971 Data: 7/27/2008 2:38:47 PM Liczba szacunów: 0
  • trening na masę do oceny/poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc, ale ogólnie plan jest dobry?? Jak długo robić FBW?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 961 Data: 8/7/2009 10:45:39 PM Liczba szacunów: 0