SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • mieszanka

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] tcm i gain bolikach przez odtstanie 3 miesiace kumpel powiedzial mi zebym zaczal jesc naraz : cell pump , mono + shotgun . + bcaa i jakas masowke co wy o tym sadzicie , ?? prosze o pomoc :) chodzi mi czy moge naraz tyle creatyn jest ale najbardziej boje sie czy moge 2 poompy jest naraz Zmieniony przez - ownage92 w dniu 2009-03-13 14:48:56

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 890 Data: 3/13/2009 2:48:18 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • maczna dieta bez cukru i nabiału

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Muszę mieć jednodniową dietę mączną,ale bez nabiału i cukru.Nie wiem co mogę zjeść.Proszę o pomoc w tym temacie,ponieważ będę miała robioną urografię.Jestem osobą wszystko jedząca i lubiąca jeść.Myślę,że ta dieta może mi smakować a nawet ją zastosuję w przyszłości.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2390 Data: 5/11/2011 11:17:59 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 4 dniowy split do oceny

    Temat
    Trening dla początkujących

    19 lat, pół roku stażu, cel - masa Proszę o ocenę, ew. zaproponowanie innych ćwiczeń lub innej kolejności wykonywania, jeśli jest coś źle. Z góry dziękuję za pomoc. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/77f82238794d4f4497dc84c7a669995c.png Zmieniony przez - tdzuku w dniu 2014-04-16 23:23:39

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1880 Data: 4/16/2014 10:48:47 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] gafy to sorry.Wracając do mojego tematu mam pewien problem ponieważ wyjechałem za granicę na trochę czasu i nie mogłem kontynuować treningów.Chciałbym sie was poradzić jaką odżywkę wybrać żebym szybko nabrał mocy.Zależy mi głównie na sile ale troszeczkę masy też by sie przydało.Do wydania mam 100 zł za pomoc serdecznie dziękuję i pozdrawiam !!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 849 Data: 8/23/2007 8:45:53 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pytanie co do brzucha

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] zapytac Was czy trening ponizej jest dla mnie odpowiedni.Prosilbym tez o poprawki i pytanko czy serie sa dobre?czy nie robic do tgz.kucia w brzuchu?Czy kolejnosc jest dobra?Z gory dzieki za pomoc! 3 x w tyg. Brzuszki na skośnej ławce 3 x 20 unoszenie nóg w leżeniu płasko 3 x 20 Skłony tułowia w leżeniu płasko (nogi ugięte w kolanach) 3 x 20

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1003 Data: 10/1/2007 7:22:00 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pierwszy cykl,odblok

    Temat
    Doping

    [...] tyg. Deca-Pronabol (Indie) e5d 200mg, razem 11 strzalow 5-10 tyg. Rexogin-stanozolol (Indie) e2d 50mg, razem 18 strzalow na odblok mam 20 tabletek Serpafaru, 50mg/tab- nie wiem jak to brac i czy jest to wystarczajaca ilosc, chodzi mi o odblok, nie chce stracic duzo tego, co zyskam,najlepiej nic,hehe........ czy Ktos moze mi pomoc?z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1154 Data: 3/30/2008 12:22:06 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • prosze o wskazanie suplementu do kreatyny

    Temat
    Odżywki i suplementy

    proszę o pomoc. Mam 16 lat, 172 cm wyrostu i ważę 68kg. Aktualnie biorę kreatynę od tygodnia i mam też gainera mass xxl. nie wiem co dokupić do krety? Mój cel to masa, myślałem o hmb, ale słyszałem, że to lepsze na redukcję... Bcaa to dopiero od stycznia będę brał, a zastanawiam się też nad zma, bierze się 3 kapsułki godzinę przed snem. Więc mógł [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 994 Data: 11/25/2010 6:32:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 20kg w dwa miesiące - dziwny zakład ;-)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Wiem, że jest tu sporo mądrych głów, które mogą mi pomóc w pokonaniu własnych słabości, jak i wygraniu zakładu. Jestem na 21 dniu i zrzuciłem ok. 9kg Zostało zatem jeszcze 11kg w jakieś 35 dni. Wiem, że na blogu często sam sobie zaprzeczam i popełniam sporo błędów, prosiłbym o jakieś wskazówki. Tutaj po kolei co i jak robiłem [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 3/16/2011 11:32:25 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Venom - Dawkowanie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] Venoma . Mam 23 lata, . Stosuje go od wtorku w dawkach 2x1 . 1 tabletke rano na czczo i 1 tebletke przed treningiem 30min. Proszę powiedzcie mi czy tak może być . Jak byście mogli to odpowiedzcie czy brać na czczo czy po śniadaniu/ czy przed treningiem czy po posiłku przed treningowym . Oczywiście stosowałem inne suple . Proszęo pomoc .

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 904 Data: 7/30/2011 9:43:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • clindacne czy jest bez recepty

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    czy masc Clindacne jest dostepna bez recepty ile kosztuje ??zadam jeszcze to samo pytanie co do preparatow Epiduo,Cepan prosze o pomoc Przebywam w NL: I MAM PROBLEM Z TRADZIKIEM MOZE JAKIES ODPOWIEDNIKI TYCH PRODUKTOW;KTORE BEDE MOGLA TU ZAKUPIC ::::: Dziekuje i pozdrawiam Baska

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2549 Data: 8/16/2011 2:57:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trening na klatę, a brak stojaka.

    Temat
    Trening w domu

    Witam. Otóż posiadam ławkę skośną, sztangę itp... Brak jednak stojaków, teraz mam przerwę od treningu, lecz za dwa tygodnie wracam no i właśnie tutaj pojawia się problem, jak wziąć sztangę aby było bezpiecznie i bez stojaków. Zastanawiałem się tak: Siedzę na ławce, schylam się z wyprostowanymi plecami, sztanga na uda, a następnie biorąc ją w dłoń [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 814 Data: 6/5/2012 9:26:37 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • proszę o poradę

    Temat
    Doping

    Witam, kolega kończy cykl i za 2 tygodnie potrzebuje zacząć odblokowanie, ma hcg i tamoxifen a nie może nigdzie załatwić clomidu, jest coś czym można to zastapić ?? dodam że ok 10 tygodni jechał na teściu , tak że chce ze 2- a najlepiej 3 listki clomidu. jest w stanie ktoś pomóc radą ?? po za krytyką rozpoczęcia kuracji bez wcześniejszego [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 6/20/2012 4:06:03 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Odblok po 1 cyklu

    Temat
    Doping

    [...] za granice za tydzien w celach zarobkowych i niestety musze to przerwac i sie odblokowac? Bombe zaczalem od 3 lutego teraz idzie 4 tydzien. 30mg ed mety i co 2 dzien strzal propa 100mg czyli razem 12 strzalow (dzisiaj mial byc 13). Moje pytanie czy musze brac odblok jesli tak to ile i co dokladnie. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2/27/2014 8:20:57 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Kiedy i co powinienem brac

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] wzroscie 190 i mam 22 lata. Zazwyczaj trenowalem biegowo bez suplementacji. Chce zrobic sile i nabrac troche masy. Planuje 3 do 4 dni w tygodniu treningowych. Ktos moze mi pomoc w co powinienem sie zaopatrzyc aby nabrac sily w lapkach ;) i nieco masy. Po co jest bcaa , kreatyna, co mi da duza ilosc bialka a co weglowodanow. Piszcie jak dla [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 988 Data: 3/17/2016 9:30:26 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • biceps

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] tym że chociaż mam 42 cm w bicepsie to wydaje mi sie że tego nie widać tzn jak oglądałem foty kolesi z łapą 40 czy 39 to ich łapa wygląda o wiele lepiej niż moje 42.Dodam że w pasie mam 95cm i jestem dość niski.jakieś 173 cm,Może powinienem ją żezbić czy co.Jeśli tak to czy nie będzie dużych spadków w obwodzie?Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 608 Data: 7/13/2014 9:36:35 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • help!!

    Temat
    Sztuki Walki

    byl tu kiedys art z linkami do fajnych stron, miedzy innymi takiej rosyjskiej, gdzie byly skany z podrecznika komandosow z 1942 (chyba roku. Czy moglby ktos podrzucic link do tego artykulu? Nie moglem tego znalezc. Z gory dziekuja za pomoc. PS. Nie pamietam czy to akurat bylo w tym dziale, ale to co mnie interesuje jest z tym zwiazane

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1047 Data: 3/27/2004 8:09:09 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Kreatyna

    Temat
    Odżywki i suplementy

    mam 400 tabletek kreatyny olimpu Creatine Monohydrate 1000 sie nazywa nie wiem jak najlepiej to brac ile tabletek i kiedy , czym popijac i jak do tego jesc bo nie mam np. gainera do tego prosze o pomoc z gory dziekuje ps moja waga to 80 kg podnosze najwiecej 90kg wzrost 183

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2397 Data: 9/24/2004 9:09:14 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • odblok deca+test

    Temat
    Doping

    [...] forum. Z wyszukiwarki korzystałem jedak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Chodzi mi o odblokowanie po takim cyklu: 1-8 deca 200mg/c7d 1-9 prolo 200mg/c5d Ile tabletek clomidu i jak powinienem połknąć?? Konieczne jest dodanie nolvy?? Aha jeszcze co do przyrostów na takim cyklu, czy 7 kg to nie jest troszke za mało???? Za pomoc z góry dziękuję.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1177 Data: 11/7/2004 12:26:54 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomocy jestem zdesperowany

    Temat
    Inne dyscypliny

    [...] jestem zupełnie zielony moim marzenirm(narazie) jest zrobienie salta w tył. nawet niwiem czy można to nazwać saltem. proszężeby ktośmi powiedział jakie ćwiczenia przygotywujące będą dobre. umiem salto w przód bez rąk na przysiad i wyskoczyć z pleów do przysiadu nie używając rąk. ale nie potrafie tego w tył i jestem zdesperowany i proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 12/17/2005 12:40:02 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • czy da sie podniesc L. plytek krwi?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Robilem sobie badania i wyszlo: 132 k a przedzial jest od 130-440. Czyli jakos niebezpiecznie malo. Czy jest jakis sposob,aby podniesc ich liczbe? Lekarz powiedzial jedynie ,ze mam wyrzucic odzywki i nic wieciej~~ Bardziej to opisalem tutaj: http://www.sfd.pl/plytki_krwi_%2C_a_odzywki%2E-t322734.html dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2122 Data: 3/21/2007 11:26:17 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)