SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Rekomopozycja przy niedowadze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie będę pisał co JADŁEM podczas REDUKCJI. Jak nie chcesz pomoc to nie. Łaski nie robisz Kolego to Ty przychodzisz po pomoc , wiec to Ty powinienes zastosować się do zasad tutaj panujących

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4836 Data: 9/3/2018 10:11:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zwiększyć ilość wyciśnięć?

    Post
    Trening dla początkujących

    "Cisnac ciagle na tym ciezarze ile wlezie" robie tak i efekt był taki że na początku wycisnełem 20 razy a następnego dnia 30 razy. I tak na tym stanełem że tylko 30 razy Kolega mi mówił, że może mi troche pomóc takie coś jak: że założyć tyle żeby liczyło razem ze sztanga 10kg i wyciskac na maksa potem dołozyc tyle żeby było 15kg ze [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2193 Data: 11/29/2008 8:24:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Info odnośnie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    góra-forte Mógłbyś kiedyś poświęcić mi chwile czasu i na gg pomóc ułożyć tą piekielną dietę?? Byłbym bardzo wdzięczny Niby wszystkie podstawowe zasady znam i staram sie je stosować ale nie wychodzi mi. Naprawdę za pomoc bym był strasznie wdzięczny. Pozdro

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 6/27/2007 10:59:46 PM Liczba szacunów: 0
  • X5 PROTEIN SUPER NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jakby to lezalo w moich mozliwosciach ... tam gdzie moge - staram sie pomoc ale .... :D SP 80 jest sprawdzone od wielu wielu lat - mozesz smialo wybierac !!

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 10442 Data: 9/19/2009 8:15:59 AM Liczba szacunów: 0
  • lejdiG/DT/redukcja 2015

    Post
    Ladies SFD

    [...] 1. Dołożyłam do rampy, brak talerzy 1,25kg, więc używałam 1,5kg zacisków. Ostatnia seria już tylko 2 powtórzenia. 2. Trochę na raty. 3a. Ostatnia seria ciężko. 3b. Czułam pomoc gumy, ale nadal słabo – każde zawiśnięcie mnie męczy. W 2 i 3 serii jeszcze wykonywałam takie 1/4 powtórzenia, jak Iza napisałaś, każde zawiśnięcie, opór, próba się [...]

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2015 9:21:18 AM Liczba szacunów: 0
  • lejdiG/DT/redukcja 2015

    Post
    Ladies SFD

    [...] pierwsze ćwiczenie zamień na takie coś 2 serie trzymania w podciagnięciu maksymalnym z brodą przy drązku trzymasz ile dasz radę 90sek przerwy i powtórka, zapisz ile trzymasz 2 serie trzymania w tej pozycji co teraz masz blokade tak samo na maxa i seria podciagnięcia pełnego w chwycie węzszym z gumą jako pomoc I to będzie pierwsze ćwiczenie

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2015 9:04:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Skorygujcie skomentujcie moją diete!! NA POMOC :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odezwalam sie na tym forum, bo liczylam na pomoc typu: mozesz dolozyc do diety to i to w postaci tego czy tmatego, albo to i to i to.... fajnym posilekim moze byc to.... Jakbym miala czas aby przeliczac kalorie, zawarotsci tłuszczy itd, to bym to zrobila i nie zwrocila sie do niekogo o pomoc, bo czytajac to forum zauwazylam , ze raczej z nia tu [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1472 Data: 4/5/2006 11:31:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl - proszę o pomoc!

    Post
    Doping

    [...] jje, jak śpi i kiedy "stawia kloca". Jeżeli nie masz nic do powiedzenia to nie pisz. Człowiek jest poważny i prosi poważnych ludzi, co najważniejsze z doświadczeniem o pomoc. Wiem, że diety jako takej nie trzyma ze względu na nocny tryb pracy. Prosiłbym lodzanina, Gregora, B-50, Bodego, Tomasika lub jakiegoś innego specjalistę o pomoc.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 990 Data: 3/4/2009 9:59:30 PM Liczba szacunów: 0
  • System treningowy na masę, który najmniej przeciąża układ nerwowy

    Post
    Trening dla początkujących

    1. czytaj regulamin wewnętrzny 2. wypełnij ankietę w dziale bo to obowiązek i pomoc nam byśmy mogli pomóc tobie . 3. Sprecyzuj w czym problem tkwi ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 697 Data: 6/24/2012 9:38:54 PM Liczba szacunów: 0
  • 15/10/5 > Potrzebna pomoc i rada... fachowców (obszerny temat)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wiesz co do tej diety to pewnie masz rację W zasadzie to nic nigdy nie wyliczałem co mam jeść i ile raczej uważam na to co jem Nie palę, nie piję, i żadnych innych używek. Dobrze więc dieta Przykładowy dzień; Śniadanie 7:00 ( codziennie ) Przykładowe pokarmy spożywane przeze mnie ; Szklanka mleka/wody/+ herbata ;p 120g jogurtu owocowego 2 [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 11/9/2007 4:27:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Srodek pobudzjacy przed treningiem.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Dzieki za pomoc, dam soga tym ktorzy zaslozyli. Chyba zdecyduje sie na jakis stack przedtreningowy. A dwoj komentarz donDPKesko byl zupelnie niepotrzebny Gdzie sie tacy ludzie chowaja oO'. No ale dobra, koniec tematu, dzieki za pomoc jeszcze raz.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2368 Data: 1/24/2011 8:12:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie pat za pomoc , przyznałem SOG'a , czy mógłby jeszcze ktoś się wypowiedzieć odnośnie tego treningu , który wrzuciłem wyżej , bo wszystko co robię chcę robić z efektami ;] Ciężka praca to dla mnie przyjemność. Proszę o pomoc/doradzenie , jakieś rady dla mnie ,,Zielonego" ;] Zmieniony przez - CezarRozar w dniu 2012-09-23 19:01:40

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 992 Data: 9/23/2012 7:00:36 PM Liczba szacunów: 0
  • CO ZROBIĆ BY UROSNĄĆ DO 190 cm ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z legalnych środków może ci pomóc tylko glutamina brana po około 10g przed snem,podobno tak ją stosują podczas kuracji hormonem wzrostu(ale niewiem czy to pomaga a szczerze to w to wątpie).I to jest właśnie odpowiedz na twoje pytanie tylko hormon wzrostu może ci pomóc jeżeli nieprzerażają cie skutki uboczne oraz to co moze ci sie stać jak trafisz [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4585 Data: 6/3/2004 1:35:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapotrzebowanie kaloryczne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobra:) dzieki wielki s.m.p.a Tobie i reszcie za Pomoc ;) wiem że cieżko było ze mna ;) wisze Ci duże piwo ;P ale nie wiem czy Pijesz , wkoncu dieta;)) Tak czy inaczej jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2234 Data: 5/24/2010 12:27:12 PM Liczba szacunów: 0
  • receptory i mostek

    Post
    Doping

    Dzięki za pomoc czyli PCT z użyciem HCG i kolo może ładować następny cykl. Decadeuko sog za pomoc.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2922 Data: 6/20/2005 6:18:13 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale jakiej właściwie porady potrzebujesz- z zakresu treningu?- nie ten dziaał. z zakresu odzywiania- czy chcesz ja poprawić?- dzial także nie ten. z zakresu odzywek- to ściśle powiązana sprawa z odżywianiem- więc jak ci pomóc bez niego? z zakresu suplementacji- możesz sie "powazyć" na suplementy ale ich dzialanie będzie b. ograniczone [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 6/9/2007 8:37:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale w czym CI mamy pomóc skoro tu nie masz jakiegoś konkretnego planu, diety też luźna więc w czym pomóc ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 452 Data: 2/26/2015 3:42:27 PM Liczba szacunów: 0
  • 18 lat... nie za pozno???

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ok dzieki, skoro wiec twierdzicie ze nie jestem za stary to prosze o pomoc w wyborze, co co byscie poradzili, co trenujecie itd biore pod uwage: - zapasy - kickboxing i odmiany... podajcie prosze wady i zalety tych stylow, albo ew. innych uprawianych przez Was... Dzieki za pomoc !!! Pozdrawiam! "Człowiek rodzi sie mądrym, a potem idzie do szkoły"

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4033 Data: 4/7/2002 5:32:58 PM Liczba szacunów: 0
  • UNIVERSAL TEST Wiktor Gryboś - Cel MPJ 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wiedziałem, ze lepiej byłoby sie urodzic 10 lat pozniej...same genetyczne freaki z młodziezy na forum %-) ja pierwsze dwa lata straciłem na krecnie sie w kółko, bo do wszytskiego sam dochodziłem sa niby tego plusy iminusy bo pewno teraz bardziej znam organizm ale jakby miał mi kto pomóc od razu to pewno progres by był lepszy ;-) Banan przed toba [...]

    Odpowiedzi: 561 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2015 8:03:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Potrzeba mi pomoc

    Post
    Doping

    wiem ze tematów jest i było dużo, ale chodzi mi o doradztwo na mój problem, bo przecież każdy ma inni, jeżeli możesz pomóc to proszę ciebie o pomoc, dziękuje. Nie wiem co mam szukać, gdzie mam szukać, czytałem kiedyś książkę na ten temat, ale po niej tez nie byłem mądrzejszy. Potrzebuje gotową instrukcje od osoby która się zna na fachu. [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 885 Data: 10/9/2014 2:41:45 PM Liczba szacunów: 0