SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownia. Czy to ma szanse wypalić?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2021

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 443
Witam,

Mam 24 lata, jestem na ostatnim roku studiów, jednak nie wiążę swojej przyszłości z pracą w zawodzie który studiuję. Po prostu mnie to nie kręci. Od zawsze mam zajawkę na to, aby otworzyć coś swojego. Kręci mnie kulturystyka, sporty walki, dietetyka. Ćwiczę na siłowni od 15 roku życia i jakieś efekty przez ten czas osiągnąłem. Można powiedzieć, że to jest moja pasja i w tym widzę swoją osobę.



Zawsze starałem się zaoszczędzić trochę pieniędzy i udało mi się uzbierać od 18 roku życia +/- 40tyś zł i chciałbym otworzyć swój własny klub fitness. Mam sporo pomysłów jak by to mogło wyglądać, aby to się udało, jednak mam obawy ponieważ w mojej osadzie meszka zaledwie 5tyś mieszkanćów + ludzie z okolicznych wiosek. Zauwazyłem, że ostatniego czasu wzrosły morale wśród młodych osób oraz tych w średnim wieku na uprawianie jakiejkolwiek aktywności, jednak nie mają najzwyczajniej w świecie gdzie. Do najbliższego klubu jest 25km, gdzie karnet w normalnej cenie jest po 150/200zł miesięcznie.



Znalazłem w internecie kilka ciekawych ofert sprzętu do 40tyś zł na początek. Moje doświadczenie pozwala mi ocenić, że jest to sprzęt wystarczający, aby siłownia mogłą zacząć w miarę profesjonalnie prosperować. Dodatkowo chciałbym zaoferować saune, układanie diet i treningów + handel odżywkami, batonikami i innymi gadzetami. Do pomocy miałbym moją narzeczoną, która również pasjonuje się sportem i z którą mógłbym prowadzić ten klub.