SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pafiel_007 widze ze masz spory staż a gadasz jak chłopak co pierwszy raz wpadł na silownie. Przeciez sam wiesz ze suple to minimalna pomoc. Pewnie jak bys mial dostęp do tak tanich supli jak SLS jadłbys ich tyle samo. Sledze wszystkie testy SLS-a i pamietam ze na poczatku bawil sie w jakies sosiki i inne *******y ale teraz jest coraz lepiej. W [...]

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2009 8:35:21 AM Liczba szacunów: 0
  • koniec kreatyny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1 jak oczekuejsz pompy na treningu to ok 2 w jakim sensie ma Ci pomóc, chcesz rzadziej oddawać mocz cyz coś ? 3 aż tak suplementy nie działają że Ci się tłuszcz nie bedzie odkąłdał, przeholujesz z kaloriami to Cię nic nie uratuje 4 tzreba się 2 razy zastanowić, zrobić badania przed rozpoczeciem supleemntacji daa

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 5/5/2019 9:37:05 PM Liczba szacunów: 1
  • koniec kreatyny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1 jak oczekuejsz pompy na treningu to ok 2 w jakim sensie ma Ci pomóc, chcesz rzadziej oddawać mocz cyz coś ? 3 aż tak suplementy nie działają że Ci się tłuszcz nie bedzie odkąłdał, przeholujesz z kaloriami to Cię nic nie uratuje 4 tzreba się 2 razy zastanowić, zrobić badania przed rozpoczeciem supleemntacji daa 1. W sensie będę czuł się jakoś [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 5/6/2019 8:26:04 AM Liczba szacunów: 0
  • koniec kreatyny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1 jak oczekuejsz pompy na treningu to ok 2 w jakim sensie ma Ci pomóc, chcesz rzadziej oddawać mocz cyz coś ? 3 aż tak suplementy nie działają że Ci się tłuszcz nie bedzie odkąłdał, przeholujesz z kaloriami to Cię nic nie uratuje 4 tzreba się 2 razy zastanowić, zrobić badania przed rozpoczeciem supleemntacji daa 1. W sensie będę czuł się jakoś [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 5/6/2019 10:52:57 PM Liczba szacunów: 0
  • koniec kreatyny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Pomóc pomogą ale bazą jest zawsze prawidłowe odżywiania i należy je traktować jako dodatek.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 5/10/2019 6:01:31 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    siema zmień dieta,dorzuć aeroby,mogę pomoc ci rozpisać miske nie boj się węgli tylko trzeba rozróżniać te "złe i dobre" pomiary i waga 1/tydzien pzdr. Zmieniony przez - koles08 w dniu 2011-06-17 15:53:25

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 14166 Data: 6/17/2011 3:51:34 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    przed treningiem warto łyknąć se magnez najlepiej chela mag z 2-3 kaps i pić dużo wody. Do butelki z wodą na treningu dodaj witamin i minerałów również powinno pomóc.

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 14166 Data: 6/19/2011 6:44:43 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] schudnąć, to nie miałbym z tym problemu (ale to już inna długa historia). Hmm, może i to wina regeneracji... Słabo sypiam, krótko, wcześnie się budzę. Zerknij proszę w temat poniżej. Mam w nim kilka pytań. Będę wdzięczny za pomoc. http://www.sfd.pl/BARDZO_WA%C5%BBNE_PYTANIA_DO_OS%C3%93B_Z_DO%C5%9AWIADCZENIEM.-t762381.html Dzięki, że tu zaglądasz.

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 14166 Data: 7/1/2011 9:17:20 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    22 lipca 2011 - piątek -------------------------------------- Na wstępie BARDZO dziękuję "koles08" za nieocenioną pomoc w ułożeniu diety i całą resztę sugestii. BARDZO dziękuję "Pandarek" za radę zmniejszenia liczy rozgrzewek przy moich ciężarach by nie marnować sił - to był strzał w dziesiątkę. BARDZO dziękuję [...]

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 14166 Data: 7/22/2011 7:46:07 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    Treningi nieźle Ci idą ;] A co do podciągania, to może kup sobie magnezję lub talk? Magnezja, to specjalny talk dla wspinaczy (sam takiego używam-wspinam się) "osuszający dłonie". Może w tym masz problem, że ci się ręce ślizgają? Tak czy inaczej w innych ćwiczeniach z hantlami/sztangą może ci pomóc z siłą chwytu (łatwiej utrzymać). Na [...]

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 14166 Data: 8/1/2011 9:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    Moim zdaniem robisz błąd, łącząc MC i SQ na jednym treningu. Jedni uważają, że to Ok. Ja jestem jednak zdania, że te dwa ćwiczenia powinny być rozdzielone. Na osobne treningi, bo są po prostu za potężne na jeden trening. I działają praktycznie prawie na te same partie mięśniowe, tylko pod innym kątem. Co do klatki, ja osobiście wyrzuciłbym na [...]

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 14166 Data: 10/7/2011 9:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    Dużo zmian mnie czeka, założyłem więc nowy dziennik. Będą tam aktualne rozpiski z diety, treningów i filmy do oceny techniki ćwiczeń. Zamykam ten dziennik. Dziękuję za wpisy. Będę wdzięczny za pomoc w nowym. http://www.sfd.pl/pawel1235__dziennik__MASA_nowy_start_-t807733.html

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 14166 Data: 10/8/2011 8:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie piszę o twoich błędach, tylko o błędach tłumacza z wydawnictwa Aha, którego ty cytowałeś. Nie chodzi o to aby ci coś wytykać, ale oto, żeby pomóc tym którzy będą z tego korzystać w lepszym zrozumieniu tego, co Pavel miał na myśli.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2187 Data: 5/10/2010 7:53:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/*Skitelsik*

    Post
    Ladies SFD

    [...] Z takimi suplementami to wszytsko musi byc dopasowane by dzialanie bylo zauwazalne nie ma powodu bys miala parcie na slodkie, chyba ze to psychiczne, wtedy ciezko, ale inaczej chrom moze pomoc Jeszcze dawka glutaminy po treningu tez ma działanie uśmierzające ciag na slodkie, no ale to juz aminokwas w prochu nie chce by sie twoja mama denerwowala

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 15903 Data: 6/8/2011 10:18:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i dalszym czasie albo i nigdy juz nie bede mial wyjazdow wiec treningi beda systematyczne bez przerw (ewentualnie 2tyg wyjazd w wakacje za granice odpoczac). Mozecie mi pomoc :) *Jakie suplementy proponujecie? Myslalem, napewno o Cm^3 poniewaz naprawde dobrze na mnie dziala(lo) i Mass XXL Treca? Zmieniony przez - Gawus w dniu 2008-11-12 [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2794 Data: 11/12/2008 10:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Moglby ktos pomoc, poradzic? prosze

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2794 Data: 11/13/2008 10:01:56 PM Liczba szacunów: 0
  • To prosze zerknijcie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to dzięki za pomoc dałem ci soga lecz nie wiem ci ci dodało bo wyskakuje komunikat ,,Czy chcesz zostać pełnoprawnym użytkownikiem naszego forum?,, naciskam OK i nic.

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 4228 Data: 4/28/2010 2:08:24 PM Liczba szacunów: 0
  • To prosze zerknijcie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oki dzięki wam za pomoc (jak na razie :)_) teraz ułożę plan tygodniowy i wrzucę do sprawdzenie Oki :)

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 4228 Data: 4/28/2010 3:34:41 PM Liczba szacunów: 0
  • To prosze zerknijcie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tangens dzięki za pomoc. ,,Nie profesjonalna ale ty tez nie jesteś,, - dzięki ci ze masz o mnie takie zdanie :)

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 4228 Data: 4/28/2010 5:20:03 PM Liczba szacunów: 0
  • To prosze zerknijcie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzięki za pomoc wszystkim. raczek87 poprawie mój plan i dam dietę to w tedy ocenicie jeszcze raz ok. Idę spać bo do szkoły muszę z rana wstać eh egzamin z j,angielskiego ostatni już dzień.

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 4228 Data: 4/29/2010 12:18:52 AM Liczba szacunów: 0