SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc przy wycenie sprzętu

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    W regulaminie mowa o sprzęcie dozwolona, to nie sprzedaż a potrzeba pomocy jak coś. ;-) Cześć, jak w temacie. Potrzebuję waszej wyceny ile mógłbym za to szarpnąć podczas sprzedaży, a więc: 2 gryfy praktycznie nieużywane = prosty 120 cm = łamany 80 cm -2 hantelki - 2 stojaki firmy magnesium - Modlitewnik oraz ławka firmy Marbo - Obciążenie 115kg [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 692 Data: 10/26/2016 1:36:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Sport korzyscie i zagrozenia.....potrzebna pomoc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Czesc, pisze prace semestralną o korzystnym aspekcie jak i o zagrożeniach jakie niesie ze sobą uprawianie sportu na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. Bede wdzieczny za linki, materialy, badania (cokolwiek byle mialo zwiazek) Wielkie dzięki zarzycus@orange.pl sorry za literowke w topicu Zmieniony przez - zary w dniu 2006-01-23 12:02:31 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 941 Data: 1/23/2006 12:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    mam 15 lat jestem początkujący i prosiłbym o plan ćwiczeń. niestety nie mam wiele sprzętu. mam do dyspozycji sztaangę i hantle. wiem tylko tyle ze bedąc początkującym mam ćwiczyć wszystkie partie mięśni tzw. ACT ale problem polega na tym ze nie wiem jakie mam sobie ułożyć ćwiczenia tylko ze sztangą i hantlami

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 746 Data: 11/20/2006 6:37:48 PM Liczba szacunów: 0
  • zestawik animala-pomoc w rozpisce

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Wlasnie zakupilem zestaw: Storm, animal pump, Animal nitro, 2x animal pak i do uzupelnienia diety bialeczko.Jak najlepiej rozpisac ten zestawik???Myslalem o: storm rano naczczo i po treningu,animal pump przed treningiem,animal nitro po trningu i animal pak 30min przed trningiem.I wlasnie czy animal pumpa zarzucac przed treningiem razem z pakiem?a [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1031 Data: 11/12/2007 8:24:12 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w suplementacji

    Temat
    Odżywki i suplementy

    jo all ostatnimi dniami chcialem wzaisc sie za mete/winstrol, ale doszedlem do wniosku ze nie bede ryzykowal zdrowia. Wiec chcem by ktos mi pomogl w indywidualnej suplementacji(oczyiwscie jednorazowo), jest ktos bedzie taki mily to niech napisze na gadu 2860277. Chodzi mi o to by polaczyc dobrze suple ze soba by bylo dzialanie antykataboliczne. [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 881 Data: 4/29/2009 3:57:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy dawkowaniu

    Temat
    Doping

    Witam Prosil bym was o pomoc mianowicie zaczolem cykl meta+deca+enan(mietek 4 tyg po 40mg ed) Pierwsze 4 tyg po 250 enan + 250 decki a nastepnie jak stosunkowo brac dece do enanu przez nastepne 8 tyg.Niby mam rozpiske po 250 decki i 250 enanu co 5 dni,z tego co wiekszosc mowi to wiecej tescia niz decki,ale znowu ktos w temacie powiedzial iz sa to [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 416 Data: 1/27/2014 10:48:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dawkowaniu zestawu suplementów

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] pełną suplementacje, żeby było okej. Mój zestaw jest taki: Białko 100% Whey gold z ON - to akurat wiem jako uzupełnienie diety Bcca Amino X z BSN AAKG Mega hardcore z Treca Beta alanine z 4Fit nutrition Zma Dymatize-z force i pre work Gold Standart z ON Kiedy i po ile dawkować te odżywki żeby było okej? z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 605 Data: 10/10/2015 8:57:29 PM Liczba szacunów: 1
  • Pomoc w ułożeniu diety dla dziewczyny

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej Mam 161cm wzrostu waże 65kg chcialabym schudnąć jakieś 10 kg tylko nie mam pomyslu jak to zrobić :/ Trenuje średnio 5x w tygodniu po 1,5 h muay thai od tego tygodnia zaczęłam biegać (krotkie dystansiki rano jakieś 3 km na rozbudzenie) Mógłby mi ktoś pomóc ułożyć diete albo doradzic jak to zrobić? Co jeść przed treningami, a co po treningach [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 625 Data: 10/26/2015 9:27:57 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w wyborze odrzywek, NOX PUMP ??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] sezonowej do niemiec i jest to praca ciężka fizyczna wiec pomyślałem ze kupie sobie jakieś odzywki myślałem o białku lub aminokwasach. Może zna ktoś się lepiej wiec proszę o pomoc jakie odzywki są najlepsze w moim przypadku i jak je brać. proszę o konkretne nazwy. Potrzebuje odżywki która zwiększy moją wydajność myslalem o NOX PUMP oraz [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 659 Data: 5/2/2011 3:45:52 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA + BETA-ALANINA dawkowanie! prosze o pomoc ;)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siemano. Postanowiłem kupic BCAA i BETA-ALANINE. Jak najlepiej stosowac zeby efekty byly jak najlepsze? Dodaje jeszcze krótką ankiete o sobie. prosze o porade ;) CEL: Masa Płeć: M Staż treningowy: 2 lata wiek: 21 lat Wzrost: 195 cm Waga: 98kg Ostatnio przerabiany trening: split 3x tyg przez 2,5 miesiaca Aktualny mezocykl: FBW 3x tyg + 1x tyg [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1314 Data: 12/13/2012 11:51:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Drodzy koledzy, piszę pracę magisterską na temat suplementacji diety osób aktywnych fizycznie i bardzo proszę o pomoc w zbieraniu danych poprzez wypełnienie poniźszej ankiety. Zajmie wam to do 5 minut. Ankieta jest anonimowa i zbudowana wyłącznie z pytań zamkniętych. [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 549 Data: 10/21/2015 6:58:37 PM Liczba szacunów: 1
  • pomoc w ułożeniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam 17 lat waże 63kg i 180cm wzrostu.Trenuje k1 3x na tydzień do tego w domu zawsze robie jakieś ćwiczenia uzupełniające pompki,bruszki itp można powiedzieć ze trenuje 5x w tygodniu i w sobote basen, pomyślałem aby ułożyć jakąś dietę która pomoże mi osiągać lepsze wyniki i trochę przytyć.Mam zamiar także zacząć chodzić na siłownię, mam [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 932 Data: 6/7/2011 3:07:21 PM Liczba szacunów: 0
  • lewa pomoc

    Temat
    Piłka Nożna

    witam wstąpiłem do klubu trener wstawił mnie do 1 składu i postawił na lewą pomoc ponieważ mam na nią najlepsze parametry ,ale nie wiem co mam na niej robić więc proszę was abyście powiedzieli mi co mam robić i co trenować Z góry dzięki

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1311 Data: 11/16/2012 6:48:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Pilna Pomoc SOG problemy żoładkowe

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Szukam pozywienia co zoobojetnia kwasy zoładkowe szczegolnie zaleryz mi aby zalegalo w zoladku 8 godzin, a przez ten caly czas mial zobojetniale kwasy bo rano to co przezywam od 2 dni nazywa sie masakra Madre sensowane wypowiedzi beda nagradzane sogiem

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1506 Data: 3/13/2009 3:46:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc :)

    Temat
    Doping

    Siema mam 1 zasadnicze pytanie Chce wziasc koks i zwracam sie do was drodzy czytelnicy z prosba o doradzenie mi rodzaju tego koksu ; d slyszalem ze najlepiej wiasc winstrol albo decadurabolin co Wy o tym mysliscie ? ;] I jeszcze jakby mi ktos napisal w jakiej cenie moge to dostac albo jeszcze metanabol bułgarski w jakiej cenie chodzi :D Thx 4 info [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1315 Data: 4/24/2005 11:51:01 AM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl - pomoc przy suplementach

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Kolega poprosil mnie o pomoc w dobraniu suplementow i chce sie upewnic ze dobre mu polecilem suple :) Jego celem jest masa i siła... Kreatynka : OLIMP-Creatine Mega Caps 1250 Białko : Ostrowi WPC 80 Węgle : Biogenix Carb Bx BCAA : Trec-Anabolic BCAA System wydaje mi sie ze lepsze od Olimpu I przy BCAA witaminy sa potrzebne ? Za pomoc Sog

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 935 Data: 11/15/2009 11:07:49 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC- PRACA ZALICZENIOWA

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na temat: " Wplyw aktywnosci ruchowej na utrzymanie na odpowiednim poziomie wydolnosci w procesie starzenia sie organizmu". Aktulanie biblioteka awf u mnie zamknieta, nie mam zupelnie materialow, moze ktos z was bedzie mogl mi jakos pomoc??Bylabym bardzo wdzieczna- to praca zaliczeniowa na kursie na instruktora rekreacji ruchowej. Pozdrawiam:)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 8/3/2005 8:17:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w redukcji około 5-6kg

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 5-6kg Wysiłek 4-5x w tyg Sztuki Walki + Jeżdżę na rowerze około 1,5-2h tak o dla siebie bo lubię do tego czasem idę grać w piłkę. Czy taki rozkład i taka ilość kalorii będzie odpowiednia dla mnie ? b/t/w = b- 2,5g tł - 1,2g ww -2,2g ? wychodzi 2368kcl. Nie wiem czy nie za mało ? Proszę o pomoc Zmieniony przez - DO-IT w dniu 2011-07-12 09:00:06

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 529 Data: 7/12/2011 8:59:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w zestawie ćwiczeń.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Cześć, jestem tu nowy i proszę o pomoc. Mam w domu od niedawna taki atlas http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20394253 i proszę o jakiś link do ćwiczeń na atlasie, nie mam żadnych dodatkowych przyżądów typu sztangielki itp. Chodzi mi o ćwiczenia na masę górnej części ciała, zaznaczam że nie mam możliwości chodzić na siłownię, chciałbym zacząć [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2/4/2004 10:23:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc tatuazzzzz ;]

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    witam mam pytanie . Zrobilem sobie tatuaz 10 lat temu, i chce go poprawic drugi raz bo za mocno wyblakł.Moje pytanie jest czy moge ten sam tatuaz poprawic cały? ,czy waszym zdaniem bedzie tak samo wygladał jak pierwszy, bo kolega mowil mi ze ****owo ijezeli pod skora jest za duzo tuszu to linie robia sie grubsze i takie rozlane Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 936 Data: 12/17/2008 5:32:57 PM Liczba szacunów: 0