SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Martucca dzieki za pomoc. Duda dzieki za zestawy. Choc ja jestem poczatkujaca to mysle, ze sa ok. Mam pytanie tylko,czy wysylacie do Wloch??

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2011 7:22:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziewczyny potrzebna mi pomoc. Jak mam dobrac gryf prosty?? Sa dwie dlugosci : 150cm i 180cm. I za bardzo nie wiem , ktora dlugosc bedzie odpowiednia dla mnie.

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2011 6:28:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] areoby 50min (probowalam wdrozyc interwaly) Jutro jade na silownie i jestem happy Jadlospis na jutro ustawiam na 1800kcal. Obli dzieki za rozpiske. Jestem wdzieczna za pomoc.Dozgonnie wdzieczna.Dzis sobie zdarzylam wdrozyc plan 1600kcal. Jesli chodzi o dzien bez cwiczen , mam nie wliczac warzyw do bilansu?? Martucca dzieki za rade i [...]

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2011 10:02:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] razy. Mam duza blizne. No i nie mam czucia w tym miejscu. Mowia ,ze to normalne. Miesnie przy cwiczeniach odczuwam, wiec mysle,ze bedzie dobrze. Odnosnie sylwetki to zdaje sobie sprawe,ze mam duzo tluszczu. Dlatego przykladam sie do diety i cwiczen. Dziekuje Wam dziewczyny za pomoc . Bez Was napewno daleko bym nie zaszla z dieta i cwiczeniami.

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2011 7:50:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Na poczatku maja lece do Polski. Ulatwi mi to pojscie na silownie i spotkanie z trenerem. A narazie musze sobie radzic. Dzieki OBli za rady i pomoc. Mam nadzieje,ze z czasem naucze sie techniki i bedzie coraz lepiej :)

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2011 3:19:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam ponownie. Niektorzy byc moze mnie pamietaja, niektorzy nie. Nie bylo mnie ponad rok na forum . Od dzis zaczelam na nowo redukcje. Obli , Martucca mam nadzieje,ze bede mogla nadal liczyc na Wasza pomoc. Obli nie wiem tylko jak zaczac z treningiem. Dzis zaliczylam areoby i ze starych naszych ustalen , zjadlam 1600kcal.

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2012 7:54:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Obli cwicze jak zawsze, dieta jak zawsze rotacja. Jestem w polowie cyklu, wiec moze to przez to. Wczesniej tak nie odczuwalam. Jakas ociezala jestem od paru dni. A tak na marginesie przepraszam za filmy. Nagrywalam dwa razy i nie wida dobrze . Musze poprosic mojego syna o pomoc i Ci wysle.

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2012 8:35:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdyby ceny na produkty SNI spadły o 23%

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kazam lap soga w tym dziale ...bo w dopingu juz dac nie moge a za twoja pomoc w rozwoj dzialu powinienes dostac ich duzo wiecej

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2004 10:48:01 PM Liczba szacunów: 0
  • AT w metrze

    Post
    Sztuki Walki

    Moskwa nie zamierza negocjować z terrorystami - powiedział prezydent Rosji Władimir Putin, w kilka godzin po zamachu w moskiewskim metrze. Jednoznacznie wskazał na czeczeńskich separatystów Asłana Maschadowa jako tych, którzy stoją za zamachem. "Rosja nie prowadzi rozmów z terrorystami, lecz likwiduje ich" - powiedział Putin. [...]

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 11287 Data: 2/6/2004 2:29:50 PM Liczba szacunów: 0
  • prośba o pomoc przy planie na masę

    Post
    Po 35 roku życia

    Sprawa jest prosta-zamiast wykorzystac bonus poczatkujacego-rzuciełeś sie na intensywny trening dobrze zaawansowanego..... Przykładowo:Karol Małecki-cwiczy 20 lat-mistrz swiata-trenuje tylko 4 x w tyg i wykonuje mniej ćwiczeń niż Ty.... Inny przykład-co ostatnio mówił Słodkiewicz na początku swojego seminarium: Lepsze wyniki sa gdy jest słaby [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2656 Data: 12/2/2013 5:06:38 PM Liczba szacunów: 0
  • moje początki

    Post
    Ladies SFD

    [...] zjadam odrazu drugi jako drugie śniadanie). Liczę na rady od Was! A zaproponowane ćwiczenia (szczególnie z obciążeniem) jeszcze skonsultuję z ortopedą ... Z góry dziękuję za pomoc! /SFD/Images/2016/5/18/49eca51d820748e0a06b3262462417f5.jpg /SFD/Images/2016/5/18/b49d4c52ecb04c6d8f40ebd95e62c04a.jpg [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1054 Data: 5/18/2016 1:31:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bialko= 2,47 na 1 kg. Tłuszcze= 1.62 na 1 kg. WW= 9.4 na 1 kg. Moge zabrac tluszcze pijac mniej oliwy z oliwek. Powiedz w jakim posilku ja ograniczyć. Dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1743 Data: 9/6/2005 11:55:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Super Konkurs Krata Na Lato 2019

    Post
    Po 35 roku życia

    Tak dokładniej przyjrzycie się konkursowym zadaniom-widać,że dziewczyny wcale nie są jakoś pokrzywdzone. Zadania siad prosty ze sztangą-teoretycznie wydaje się być tu domeną mężczyzn -ale są zabezpiecznia by nadmiernie pkt ci najlepsi nie uzyskali-6 powtórzeń ograniczy nam ciezar-przewaga nie bedzie zbyt duża,do tego jest naturalne [...]

    Odpowiedzi: 447 Ilość wyświetleń: 15222 Data: 4/3/2019 6:43:01 AM Liczba szacunów: 2
  • DT Ronin78

    Post
    Po 35 roku życia

    Pirlo, bardzo eleganckiego posta wysmażyłeś. Masz łapkę. ps. jak można wybierać się na zawody w pomierzalnych sportach bez założeń wyniku to nigdy nie zrozumiem. ps.2 drapiecie się jak kocury w wojsku, robić swoje a na koniec porównać wyniki, ot co. Wszystko sprawa nastawienia. Tylko trenując z trenerem tak jak Marcel który robi to dopiero chyba [...]

    Odpowiedzi: 1073 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2017 6:47:44 PM Liczba szacunów: 1
  • DT Ronin78

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] doświadczeniem na polu walki. Co mi się podobało - wtłaczanie wiedzy teoretycznej poprzez praktykę, czyli: marsze ubezpieczone, obrona czy zdobywanie wyznaczonych punktów, pomoc medyczna, ewakuacja rannego z pola walki, łączność, posługiwanie się bronią, jej obsługa, wszystko to było prowadzone w sposób interesujący, ciekawy, obrazowy, nie wiem [...]

    Odpowiedzi: 1073 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2017 10:05:57 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Ronin78

    Post
    Po 35 roku życia

    Treningi z 22 i wczoraj, dzisiaj DNT, jutro i pojutrze poligon, więc coś tam ruchu będzie, biegając rozmyślałem co dalej z tym wszystkim co osiągnąłem zrobić, na ten moment chcę cieszyć się życiem rodzinnym, niezmiennie nadrabiać moje nieobecności domowe i trzymać jakieś sensowne minimum (trenować dalej co drugi dzień), biegać powyżej 10km/h, [...]

    Odpowiedzi: 1073 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2017 7:04:56 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Ronin78

    Post
    Po 35 roku życia

    Jak już siłownie wtrąciłeś do treningów to może jakiś plan treningowy masz? Mógłbyś się podzielić :-) Mam przewlekły ból lewej ręki/barku, odczuwałem go w pozycji czasowej na rowerze i podczas kraula (długi czas), na siłowni nie boli podczas podciągania na drążku i podczas przysiadów ze sztangą, więc chcąc nie chcąc muszę się dostosować i plan [...]

    Odpowiedzi: 1073 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2017 5:31:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Pani Typiary walka o formę - fitness sylwetkowe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siemka, właśnie wstałam i zrobiłam miski na dziś, za chwilę lecę na aeroby. Jakoś trzeba z tej czarnej dupy się krok po kroczku wydostawać :) A klikać na fb można do woli, jestem przeważnie czały czas dostępna i w razie jakichś wątpliwości postaram się pomóc, ostatnie tygodnie to była intensywna praca przede wszystkim nad psychiką, parę spraw się [...]

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2014 8:27:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Experci od robienia rzeźby !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] tułowia, leżąc (biodra na krawędzi ławki) 3 s. - 20-30 Brzuch 1) Superseria - Wspiecia na gorne partie 2s -20-30 - Wznosy uda leżąc na dolną partie 2s. 20-30 2) Sciaganie linek z wyciągu górnego (tak na allaha ) 2s. 20-30 Bede bardzo wdzieczny za pomoc... -=()=-Red : "Nasze Zdjęcia"-=()=- -=()=-Kultura i Etyka = Kulturystyka-=()=-

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 4944 Data: 5/20/2003 11:47:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Gawlak foty 1,2,4

    Post
    Galeria Zdjęć

    lodzianin1 - dokładnie jak mówisz zauważyłem to niestety trochę za późno vvv - niestety jeszcze jest chudo ale z czasem mam nadzieję że to się zmieni startowałem w zawodach gdzie musiałem zmieścić się w swojej kategorii i to blokowało mi iść do przodu z masa shocker - dzięki :) WTADamian - właśnie teraz będę nad tym pracował ale nie ukrywam [...]

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2013 10:01:12 PM Liczba szacunów: 0