SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • FBW czy SPLIT?

    Post
    Trening dla początkujących

    Kolego, wypełnij ankietę działu, na jakiej podstawie mamy Ci pomóc.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 579 Data: 12/15/2013 11:48:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - proszę o opinie i sugestie :))

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobrze więc w takim wypadku poczytam o źródłach tłuszczy, o których wspomniałeś i postaram się wdrożyć je do diety Dzięki za pomoc. Łap soga

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2/5/2008 10:55:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie mam chwilowo czasu na wlasne problemy, jak bede sie chciał wieszac, zwróce sie o pomoc do mojego zaprzyjaźnionego psychologa dr. Miczelxa Ksiązka dosyć ciekawa, miałem ja w „rękach” Pzdr. Wariatów

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6082 Data: 1/8/2006 11:14:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Kingo Mo przyjechał do Machidy, żeby pomóc mu w przygotowaniach! Ponadto zaprosili tam trenera od boksu Juniora Dos Santosa. http://www.mmamania.com/2011/11/22/2581388/king-mo-lawal-arrives-in-belem-to-help-lyoto-machida-in-training

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2011 6:23:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Co do Pana, który pokazuje mi tu drzwi: Mój drogi, to, że ktoś ma czarny pas w BJJ i trenuje z Minotaurem nie czyni z niego automatycznie świetnego specjalisty tego stylu. w ogóle %-) Zanim nazwiesz kogoś dzieckiem zerknij ile walk Machida skończył przez poddanie korzystając z technik tego stylu. Podpowiem Ci, na 19 walk dwie To, ze nie konczył [...]

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2011 10:19:09 AM Liczba szacunów: 0
  • fajnie- testy w dopingu. przy tysiącu pytań co na x cykl pomoże to trochę w doborze środków i ograniczy ilość rozpisek z doopy.merytoryczna pomoc testerom też się przyda. edit:w sumie mam to samo właśnie kończe pierwszy cykl Zmieniony przez - dobrybajer w dniu 2006-11-16 00:13:05

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 13539 Data: 11/16/2006 12:10:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla piłkarska

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 12 g tłusczu duza porcja warzyw lub owoc bogaty w blonnik sr.porcja w/w prostych o nisim IG na co mam jescze zwracac uwage przy ustalaniu poslikow ?? moglbys mi baardizej pomoc przy ustalaniu tych posilkow baaardoz prosze bd baardzo wdizeczny ;] ... aa ii jesce zrobilem mniej wiecje godziny posilkow I posilek 7:00 II 10:30 III 12:40 IV 15:30 V [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6328 Data: 2/11/2008 11:06:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Liposukcja bez skalpela

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 28B/31T/0W/318kcal 6 kolacja - Ser twarogowy 23B/6T/3W/1660kcal Bilans dnia: 189/180B 85/90T 183/191 W 2265/2292 kcal Jakieś sugestie? Aktualnie ważę ~90kg i mam 180cm. Ćwiczę 3 razy w tygodniu + aeroby po treningu + hiit w nietreningowe czasem. Zapotrzebowanie mi wyszło 2292, jak sądzicie dobrze czy zmniejszyć ? Pozdro Proszę o pomoc :>

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 5617 Data: 6/9/2009 4:36:21 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - czy coś zmieniać?

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Co do planu to czy jako 1 z zestawów mogę zostawić swój obecny? I czy moje możliwości sprzętowe starczą, żeby stworzyć ten zestaw B? Jeśli jest to możliwe to posperam na forum i poszukam jakiegoś gotowca, żeby nie spieprzyć czegoś i nie robić źle lub jesli miałbyś chwilę to prosił bym o pomoc :) Pozdrawiam i dzięki za zajęcie się moim tematem !

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2005 Data: 12/4/2011 3:31:38 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - czy coś zmieniać?

    Post
    Trening dla początkujących

    A ten wycisk na skosie w planie B to ma być skos dodatki, tak? Poza tym to wszystko rozumiem. Dzięki wielkie za pomoc, sog poszedł już ! Tak na koniec pytank0o małe za ile mam się zgłosić ze swoimi osiągami ew. na zmianę czegoś w planie? Czy po prostu ćwiczyć dopóki będzie progres? No i jeszcze jedna sprawa mianowicie serie i powtórzenia: Nadal [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2005 Data: 12/4/2011 5:35:25 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - czy coś zmieniać?

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzięki wielkie za pomoc ! Zabieram się do pracy, trzymaj się i do zobaczenia :) Zmieniony przez - DeLuxe w dniu 2011-12-05 18:11:51

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2005 Data: 12/5/2011 6:11:36 PM Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu po 2 miesicach?pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] sie za bardzo na metodach trenigowych ,znam ich definicje ale ie wiem kiedy i jak je stosowac wiec najczesciej cwicze duze ciezary 6-12pow , rzezba-wiecej powt. wiem ze to strasznie premitywne i dlatego wzracam sie z prozbą o pomoc , chcał bym zeby omj trenig mial jakis cell i przebiegal wedle jakiegos planu a nie mojej niekapetentnej wiedzy

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 4/30/2007 10:19:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka ~90kg 14 lat.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tak więc dzięki wszystkim za pomoc :) Przemyślę sprawę z siłownią, może się skusze..

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1371 Data: 8/3/2009 1:46:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Legia trafiła na mocnego rywala będą mieli ciężko,ale spartak też jest do ogrania aż taki silny nie jest,ma mocna pomoc i atak ale obrona już odstaje. Zmieniony przez - Dawidek@ w dniu 2011-08-06 00:37:50 Zmieniony przez - Dawidek@ w dniu 2011-08-06 00:39:20

    Odpowiedzi: 557 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2011 12:37:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Gratulacje dla Legii, drugi rok z rzędu będziemy mieli polski zespół w pucharach na wiosnę. :-) Zasłużony awans, ponownie Legia była zespołem mądrzejszym i skuteczniejszym od Rumunów. Oby teraz niczego nie odpuszczać, bo potrzebne są jak tlen punkty do rankingu UEFA. :-)) Wisła ich raczej już zbyt wiele nie dołoży - po raz kolejny cztery bramki [...]

    Odpowiedzi: 557 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/3/2011 11:43:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - redukcja czy nie?

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję bardzo za pomoc...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 9/5/2016 7:32:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ODCINKA SZYJNEGO KREGOSLUPA. wiec jak prosiłem na wstepie chodzi mi o przetłumaczenie wniosku (choroby) na polski i wytłumaczeniu tego co jest w opisie. Za kazda pomoc wielkie dzieki. MAM NADZIEJE, ZE ODROBINE POMOGLEM. JESLI CHODZI O LECZENIE- W ZASADZIE TYLKO ZACHOWAWCZE. POLECAM REHABILITACJE WE WSZELKIEJ MOZLIWEJ FORMIE. [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2006 12:13:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] moze jeszcze masaze i akupunkture sobie zalatwie. a jak ogólnie oceniasz stan mojego kregosłupa na podstawie tego opisu ?? przypominam lat 19 jescze raz dzieki wielkie za pomoc hmm przeczytalem teraz te linki na spokojnie co dal Jakryc. najbardziej mnie zaciekawil ten o zzsk. wynika z niego ze sa male szanse ze moge miec zzsk ale troche mi [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2006 2:06:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zalecasz do przywrócenia "normalnej" lordozy (chodzi mi o taki stan jaki powinien byc ) dzieki wielkie (nie wiem juz który raz Ci dziekuje ) za Twoją dotychczasowa pomoc. Pozdrawiam btw. jeszcze mała wzmianka o stawach: najpierw mnie zacząl bolec lewy łokiec ale to na 99% byl ból przeciązeniowy za 3 tygodnie lewy bark a potem po [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2006 9:34:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, Mam ogromną prośbę, czy mógłby mi ktoś przetłumaczyć treść wyników badania radiologicznego? - scoliosis et totatio col. certebralis regionis thoracalis. Spondylosis thoracalis. Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2008 9:02:02 PM Liczba szacunów: 0