SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc

    Temat
    Doping

    mam pytanie wytrąciły mi sie kryształki w metce razak inj i moje pytanie jest czy nada sie do czegos i bedzie klepac bo niecha zbytnio zniknąc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 606 Data: 4/29/2010 10:40:52 AM Liczba szacunów: 0
  • 40 strzałow propa odblok !!! co do odbloku pomoc co i jak ?

    Temat
    Doping

    Witam jestem w polowie cyklu efekty sa dosc niezle :) to moj 1 cykl SAA ... mam pytanie jaki odblok ? Dorzucic jakis tribulus ? albo moze PCT Monster ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 558 Data: 6/6/2014 11:02:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Masa Siła Proszę o Pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema..Pomozecie mi w dobraniu supli na mase i siłe? Myslałęm nad Nitrobolonem II Limited Edition i Mass XXL..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 918 Data: 1/27/2011 1:01:21 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebna pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam kolegów po fachu chciał bym się dowiedzieć czy taki połączenie jest dobre pon. biceps triceps śr. klatka barki piątek plecy nogi czy poustawiać to inaczej ??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 368 Data: 11/3/2011 10:45:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjnap-ocena i pomoc mile widziane

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzień bez treningowy: http://img43.imageshack.us/img43/2821/dziebeztreningowy.png Dzień treningowy: http://img526.imageshack.us/img526/4138/dzietreningowy.png

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 388 Data: 9/12/2012 8:44:15 PM Liczba szacunów: 0
  • szybka pomoc

    Temat
    Doping

    panowie.musze szybko dac odpowiedz ktory srodek chce.omo,sustanex250,razak,testo blend.wiadomo ze oma to apteka ale na forum różne sa zdania na ten temat

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 535 Data: 7/24/2010 2:50:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Siema może mi ktoś pomóc ułożyć diete ?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiec chciałbym zredukować tkankę tłuszczową co jeść i w jakich porach ? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bf8c87703a1d431ba9b4168f898e1887.jpg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 545 Data: 3/31/2013 9:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • HST - proszę o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    W tym treningu trenujemy kazdą grupe 3 zray w tygodniu? Po ile seri robimy na każdą grupe ięśniową. I jakie odpoczynki między seriami?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 674 Data: 11/2/2004 8:32:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna niewielka pomoc:]

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema Mam pytanko. Jaki bylby najlepszy zestawik dla NOOBA(w sumie)w celu przyrostu masy do 100zl? pozdro dzieki za odp

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 758 Data: 1/11/2006 5:28:54 PM Liczba szacunów: 0
  • mam problem... prosze o pomoc

    Temat
    Scena MMA i K-1

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1979 Data: 12/16/2006 3:15:16 PM Liczba szacunów: 0
  • KTO MOŻE POMÓC NA CKD

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    PROSZE O POMOC - MAM KILKA PROBLEMÓW ZAAWANSOWANYCH I CHCIAŁBYM NA PRIVIE POGADAC GG ....MOJE GG 3909436 DZIEKUJE ZA WSZELKA POMOC

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 752 Data: 6/19/2005 5:53:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na zwiększenie siły prosze o pomoc :)

    Temat
    Trening dla początkujących

    Proszę o pomoc w ułożeniu planu treningowego na zwiększenie siły a mianowicie na wyciśnięcie większych ciężarów na ławce poziomej. Z góry dziękuje.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 466 Data: 10/26/2014 12:32:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbe! pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Czy mógłby mi ktoś podać rozpisanie treningu na rzeźbe na 3 dni (poniedziałek, środa i piątek)??? Moj wzrost to 175cm i 80kg wagi.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 705 Data: 8/19/2004 1:48:57 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy suplach

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Mam takie pytanie jakie bedzie dobre mono na pierwszy cykl czy z vitalmax czy creatine mega caps ?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 949 Data: 7/8/2009 6:57:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Alchemia i BD.Pomoc!!!!

    Temat
    Doping

    Chciałbym zaczerpnac informacje co sadzicie o Test PROP z Alchemia i BD bo nie wiem na co sie zdecydowac.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 905 Data: 6/25/2010 2:55:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    chciałbym kupic cos ma mase i siłe by przyszło mam aktualnmie 140 zł i kupinego cell pumpa zalezy mi bardzo na masie i sile

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 787 Data: 7/26/2005 2:20:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam pytanie co do diety. Na swój wiek jestem troche za niski i za chudy co mam zrobić. Jem bardzo dużo i to nie daje żadnych skutków. POMOCY!!!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 613 Data: 5/18/2008 1:50:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siemka mam do was pytanie czy moge brac kreatyne z jabłczanem "CM3" i do tego brac L-Karityna ??Prosze o szybkie odpowiedzi

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 777 Data: 4/28/2013 10:20:55 AM Liczba szacunów: 0
  • KUPILEM troche supli PROSZE O POMOC

    Temat
    Odżywki i suplementy

    no wiec zakupilem treca mass xxl 2 kg olimp top mass 1,5 kg i kreatyne creapure monohydrate powder 300 g o jakich porach dnia to jesc ???

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 632 Data: 3/3/2004 9:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie - prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, jestem piłkarzem , zakupiłem sobie Hard Massa + cm3 trec + ASPARGIN, mógłby mi ktoś podać jak mam to dawkować?? i czy moge wszystko razem??

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 524 Data: 9/6/2011 6:09:45 PM Liczba szacunów: 0