SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • FBW 15 - 10 - 5

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] i w sumie postarać się o rozbudowe mięśni nóg oraz nabranie tych 5-6kg. Czy jako „średnio zaawansowany amator” próbować FBW (po ewentualnej korekcie) czy dokształcić się i próbować czegoś innego? Chciałbym podejść do tego jak najbardziej profesjonalnie. z góry dzięki za pomoc oraz wyrozumiałość bo na pewno nie pierwszą taką prośbę tu widzicie.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2760 Data: 3/22/2012 12:07:35 AM Liczba szacunów: 0
  • udoskonalicie mi dietke?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chodzi o to,ze napisalem w tej diecie carbo , a wcale tego nie mam i jest to wpisane przez pomylke, mam natomiast kretatyne 500 g , tauryne, hmb i odzywke whey gainer-pisalem wyzej , i te wlasnie suplementy chce dodac do swej diety , chce to zrobic oczywiscie prawidlowo dlatego prosze Was o pomoc.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 884 Data: 1/3/2006 5:51:38 PM Liczba szacunów: 0
  • udoskonalicie mi dietke?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] TO TAK JAK JEST, ODZYWKI DOKUPIE , HMB CHYBA NIE.POZDRAWIAM I DZIEKUJE Z GORY// daj omega3 TAK TO pozmienialem troche ,zeby trening wyszedl inaczej, kretke mam monohydrat w proszku 500 g, dobrze to poukladalem?pewnie nie do konca.jak mozesz popraw co nie co :) , jakbys chcial pogadac lub ktokolwiek moj nr gg 6785007, czekam na pomoc,dzieki

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 884 Data: 1/3/2006 7:48:20 PM Liczba szacunów: 0
  • czy dieta jest aż tak wazna ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Okej spoko, przecież obaj chcemy pomóc Zerknij na temacik co rzuciłem linkiem wyżej, naprawdę świetny.

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 8538 Data: 12/19/2007 7:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzydniowy plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy na początku lepiej by było, gdybym poćwiczył 3 razy w tygodniu tym samym zestawem ćwiczeń i czy jest on poprawny? Proszę o pomoc. Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s Plecy: Podciąganie na drążku 3s Klatka: Wyciskanie sztangi 3s Barki: podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 serie Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 3s Triceps: pompki w [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 6/7/2009 3:55:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Wzrok.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Rozumiem. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc. :)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4702 Data: 8/2/2017 9:40:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] są ze mną i moi ludzie są ze mną, otrzymują najlepszą opiekę medyczną, jaką mogą uzyskać. Jeśli byli sami, byli w domu, pracowali dla kogoś innego, każdy kto jest ze mną, otrzyma najlepszą możliwą pomoc medyczną. Im mniej media i opinia publiczna wiedzą… wy… kiedy mówię wam, weźcie co chcecie. Nie musicie tego wiedzieć. To nie wasza sprawa.”

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2502 Data: 3/25/2020 12:56:15 PM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP GAIN BOLIC 6000 dawkowanie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dzięki za pomoc omega13 i Biniu (daje sog'a oczywiście) teraz już bynajmniej wiem co i jak , dzięki jeszcze raz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 15770 Data: 8/29/2009 11:01:38 AM Liczba szacunów: 1
  • POMÓŻCIE!!!PROSZE

    Post
    Trening dla początkujących

    przez jakis miesiac cwiczylem z poltora miesiaca a ostatnio zaniedbywalem to i teraz chce zaczac na powaznie i czy tym planem moglbym cwiczyc co by w nim trzeba bylo zmienic czy zostawic prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 695 Data: 12/3/2008 11:44:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Viśnioffy - droga do wakacyjnej sylwetki :)

    Post
    Trening dla początkujących

    nie musicie się ze mnie naśmiewać :( kiedyś będę machać czymś cięższym , a Wy macie mi w tym pomóc , a nie w drugą stronę

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 6794 Data: 4/27/2011 3:42:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu - będą sogi.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] piątek(wtedy robie praktycznie tylko barki)? Biceps i triceps 2 razy w tygodniu to nie za duzo? Ale wytłumacz mi po co robic to 2 razy ? Łapa potrzebuje regeneracji więc niewarto jak katowac zrob wszystko po jednym i bedzie si Proszę o pomoc - będą sogi. Nie będzie sogów bo nie masz abonamentu Zmieniony przez - Konr4d w dniu 2007-07-25 10:00:56

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1548 Data: 7/25/2007 9:59:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu - będą sogi.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziękuje za pomoc, dostosuje się do tego planu i oczywiście leci sog:0 A czym można zastąpić ściąganie drążka, bo ja niestety go nie posiadam.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1548 Data: 7/27/2007 11:24:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Tomq - kup, jak TOBIE ma to pomóc remik - a no w zaskoczenia ale miła niespodzianka chyba

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3857 Data: 3/19/2010 7:54:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawki w treningu.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dziękuje Wam za pomoc w poprawkach, w szczególności: TomQ-MAG ;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 677 Data: 4/8/2012 10:16:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzienniczek

    Post
    Trening dla początkujących

    ok rob jak chcesz, chłopaki chceli Ci pomóc, w tym ja, nie to nie, nic na siłe przecież nie :-) ?

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 13357 Data: 1/7/2014 10:02:00 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta kopenhaska-please help!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Dzień 7: BMR + 30%" napisz prosze co o tym myslisz A Tobie Dora wytrwałosci zycze! jeszcze tylko 2 dn a potem to ci sie diopiero zacznie myslenie co i jak hehe ja np sie przed chwilą zastanawiałąm czy truskawki ktore jem nie mają za duzo weglowodanow i czy moze jednak z nich nie zrezygnowac...(guptas)... pozdrawiwm i dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 9980 Data: 6/9/2004 12:16:36 PM Liczba szacunów: 0
  • aa no tak.. sugerowalem sie podanymi danymi na jedna porcje.. a teraz dopiero doczytalem ze przy bialku jedna porcja 33g, a przy gainerze 75g. Tak czy siak gainer chyba lepiej mi wyjdzie, takze podtrzymuje pytanie - czy daloby rade kupic wieksza ilosc zeby bylo ekonomiczniej np. w sklepie sfd? No i oczywiscie dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 980 Data: 11/29/2011 5:53:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] to przykładowo rozplanować bo myślimy żeby systematycznie zwiększyć dawkę do 15j do tego gh, teść, Tren leci juz chwilę. no i jedzenie dobierzemy do dawki tylko jakby to rozplanować jak powiedzmy przykładowo przybije 15j z rana. Także dzięki serdeczne Za pomoc i proszę bez hejtu mało info jest o długiej, z krótką nie ma takiego problemu ;) Pozdro

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 855 Data: 4/11/2019 3:11:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Okej Panowie dzięki serdeczne Za pomoc/Podpowiedzi Może jeszcze ktoś się wypowie, ale co do krótkiej wiadomo że dużo lepiej się nadaje pozdro !

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 855 Data: 4/12/2019 1:06:56 AM Liczba szacunów: 0
  • koks ma pomoc Ci w lepszych wynikach? nie rozumiem tego. mizerne wyniki.. to zamiast szukac przyczyny czemu nie idzie to przerwy robil, a teraz majac 32 w łapie i nie mając 100 cm w klache chce brac koks. wypyerdalaj!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1459 Data: 6/15/2010 10:31:30 PM Liczba szacunów: 0