SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] jesli cos potrzebujesz to daj znac na priv, ale nie zeby mi nie zajelo zbyt duzo czasu, bo mam podniesiony kortyzol i musze sie zrelaksowac w weekend gdzies na plazy. Raz obiecalam Lejjli pomoc, bo myslalam, ze cos na szybko a dala mi cos co mialam na designed experiments, ktorego to przedmiotu malo nie oblalam bo sie liczylo na 20 stron \-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2012 2:31:14 PM Liczba szacunów: 0
  • spiecia robisz albo stojac albo siedzac, ruch jest ten sam, tylko przy spieciach siedzac wieksza role odgrywaja plaszczkowate lydki dzięki za ekspresową pomoc };-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2012 3:23:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Paczcie: http://vitalia.pl/forum22,513431,0_Co-robie-zle-prosze-o-pomoc.html#post_14664591 Jestem tak sławna, że aż parafrazują moje teksty |-) Kobiety są jednak żalosne }:-(

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2012 5:30:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciężko coś doradzić. To będzie ucisk na nerw łokciowy najprawdopodobniej, ale ja się nie podejmuję prowadzenia tego internetowo. Najprawdopodobniej będą potrzebne neuromobilizacje i rozciąganie nerwu łokciowego, ale to się nadaje do diagnostyki neurologicznej (jeśli to to, to potrzebne będzie wykluczenie ucisku na poziomie kręgosłupa [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2012 2:59:30 PM Liczba szacunów: 0
  • bardzo dziękuję za pomoc. :-) wybiore sie na dniach do neurologa. Mrowienie czuje caly czas, Gorzej jest jak jak mam kontakt tej ręki. ( wczoraj uposcilam sztange, no a pompki robiac czułam ze stado dzikich mrowek zapiernicza po dloni) bleee#-P#-P. nie zbyt przyjemne uczucie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2012 3:10:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Może mi ktos pomóc? Czytałam, że przy grzybicy nie można jeść owoców, prawda to?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2012 3:31:50 PM Liczba szacunów: 0
  • polecam rush firmy stacker2 bardzo dobrze powinno pomóc %-)%-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2012 9:21:07 PM Liczba szacunów: 0
  • No nie ma to jak koksiwa co 4 razy w tygodniu robią klatę i biceps, a nogi jak zapałki :-D . Dopiero po dłuższym czasie(też nie wszyscy) łapią się za głowę, że nogi to połowa ciała i wchodzą na sfd zakładają temat żeby im pomóc szybko skoksować nogi %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2012 1:02:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Wez sobie Melatonine LEK-AM w aptece kup, powinno Ci pomoc zasnac.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2012 7:33:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja z kumplami zwsze jak śmigamy do jednego na działke tam jest taki jeden barek na całą wieś i zawsze jak idziemy tyo przy stolikach wszyscy świeca na nas i często jakiś się przysapie ale to na siedząco bo wstać to muszą pomóc koledzy :-d

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2012 12:44:37 PM Liczba szacunów: 0
  • może będę umiał pomóc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2012 8:08:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] wy sie podniecacie jaka to ameryka jest glupia ok u nas zakres wiedzy w szkolnictwie moze jest szerszy, ale tak na prawde w przyszlosci malo sie przydaje, chyba, ze po to by pomoc dziecku w nauce, ale w krajach wysokorozwinietych od nauczania jest szkola i korepetycje, u nas jezyki obce wciaz nadal kuleja, a np w Niemczech po angielsku gada co 2 [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2012 12:12:26 PM Liczba szacunów: 0
  • My jesteśmy juniorami, panny co dzień wyrywamy [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A ja tylko chce poprosic o pomoc http://www.sfd.pl/Redukcjia_do_oceny_.-t990399.html#post4

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2013 10:21:09 PM Liczba szacunów: 0
  • My jesteśmy juniorami, panny co dzień wyrywamy [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Panie i panowie, wiecie coś o zniżkach w sklepie SFD? Za pomoc, sogi czy inne tego typu rzeczy? Chodzi o zamówienie na jakieś +- 500 zł.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2013 4:17:55 PM Liczba szacunów: 0
  • My jesteśmy juniorami, panny co dzień wyrywamy [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki za dodanie mi otuchy. Nie ma to jak nieoceniona pomoc ze strony innych ;-D jeszcze KILKA DNI? dafuq! %-) Zmieniony przez - KUREKski w dniu 2013-12-15 22:29:00

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2013 10:28:39 PM Liczba szacunów: 0
  • dziwię się że i tak masz taką cierpliwość widząc co ludzie wypisuja i te ich mądrości jak chcesz pomóć to zaraz by się prosiło o bana .......

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2014 8:51:21 AM Liczba szacunów: 0
  • wiedzialem ze tu znajde pomoc %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2014 3:26:02 PM Liczba szacunów: 0
  • bo tu nikt nie potrafi pomoc %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2014 3:33:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jur masz racje same leszcze. U mnie dzisiaj chłopaki nie wiedziały jak maja stać podpurki do sztangi żeby robić przysiady, musiała im pomoc. Masakra. Gdzie te chłopy?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2015 1:38:40 PM Liczba szacunów: 0
  • "bardzo prosze o pomoc :( ankieta jest na stronie 2. dziekuje :)"

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2015 8:22:34 AM Liczba szacunów: 0